یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ مشاور استاندار به انتقادات لاهوتی/ داربام: مخالفان خادمی کلی گویی می‌کنند

پاسخ مشاور استاندار به انتقادات لاهوتی/ داربام: مخالفان خادمی کلی گویی می‌کنند

مشاور امور ایثارگران استاندار با انتشار یادداشتی پاسخ انتقادات فعالان سیاسی استان از جمله لاهوتی را داد.

به گزارش افتونیوز، محمود داربام، به مانند محنایی معاون استاندار که چندی پیش با انتشار یادداشتی از خادمی در برابر انتقادات دفاع کرده بود، وی نیز از استاندار دفاع کرد.

داربام می گوید: مخالفان خادمی به جز کلی گویی و این جمله کلیشه‌ای که” باید برود، باید استعفا دهد”، مطلب قابل توجهی بیان نمی‌کنند.

متن کامل یادداشت داربام در پی می‌آید:

قبل از هر چیزی باید بگویم ظلمی که به رئیس جمهور یازدهم استاندار او در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود در تاریخ بی‌سابقه است.

این روزها هجمه‌هایی علیه دکتر خادمی در این استان صورت می‌گیرد که به عنوان کسی که ۳۲ سال است ایشان را می‌شناسم و صحبت‌های برخی سیاسیون را هم می‌شنوم، متأثر می‌شوم؛ دلیل این هجمه‌ها را چیزی جز خودنمایی و بروز کینه و نخوت و تکبر نمی‌دانم، موضوع که دامن برخی‌ها را گرفته است.

کسانی که مدیریت ارشد این استان را نقد می‌کنند باید نقدی کارشناسی شده همراه با مدارک و مستند ارائه دهند؛ عملکرد برخی منتقدین را که بررسی می‌کنم بیانگر این است که افرادی که داعیه دلسوزی و دغدغه مردم را دارند، متأسفانه دنبال منافع خاصی هستند.

برای منتقدین دولت جواب‌های بیشتری داریم ولی برخی دیگر که در لفظ حامی دولت هستند ولی در عمل کاری نکردند و فقط هدف آنها از انتقاد کردن، تخریب استاندار صبور و نجیب این استان است؛ کسانی که در ۳ سال گذشته هیچ برنامه‌ای برای توسعه استان نداشتند.

برخی دیگر از این افراد سیاسی، دکتر خادمی را اصلاح‌طلب نمی‌دانند اما کسانی که دوران نوجوانی و جوانی دکتر خادمی را به یاد دارند و برخی از ما هم سن و سالان، ایشان را لیدر جریان چپ در دوران دانش‌آموزی می‌‌شناسند.

با توجه به اینکه تفکر اصلاح‌طلبی تفکر متکی به اخلاق است، برخی از اصلاح‌طلبان پا را از دایره اخلاق فراتر گذاشته و با وجودی که یکساعت هم با خادمی ننشسته و حرف‌های او را نشنیدند، او را اصلاح‌طلب نمی‌دانند.

باید به این افراد گفت که هتاکی و بی‌حرمتی مذموم است و در گفتمان اصلاح‌طلبی چارچوب علمی، منطقی و رعایت اصول اخلاقی مدنظر است.

اما مخالفین دکتر خادمی هم به جز کلی‌گویی و این جمله کلیشه‌ای که” باید برود، باید استعفا دهد”، مطلب قابل توجهی بیان نمی‌کنند.

البته اعتقاد داریم باید به نارضایتی‌ها رسیدگی شود و مدیران اجرایی استان باید پاسخ منتقدین خود را به صورت مستند و دقیق ارائه کنند و شفاف به شبهات پاسخ دهند.

اینجانب به عنوان کسی که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی مشغول به کار بودم، اطلاع‌رسانی خدمات دولت را بسیار ضعیف می‌دانم که این یک آسیب جدی است و دستگاه‌های اجرایی و مدران باید در این فرصت باقی مانده، عملکرد خود را صادقانه به مردم گویند.

انتصابات آقای دکتر خادمی از دیگر موضوعاتی است که برخی منتقدین آن را بر اساس قوم‌گرایی می‌دانند که به هیچ عنوان چنین حرفی را قبول ندارم؛ به عنوان مثال استاندار چهار پست مشاورت دارد که تا قبل از انتصاب مدیرکل اداری و مالی، هر ۴ پست در اختیار ۴ نفر از یک منطقه جغرافیایی بودند که الان از بیشترین انتقاد از استاندار در آن منطقه می‌شود؛ بنابراین با شناختی که از دکتر خادمی دارم چنن خصلت قوم‌گرایی به او نمی‌چسبد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 15 نظر

  • 1 ناشناس 1395/12/9 20:33:19

    آقای لاهوتی این روسای مدارس زمان گنجی پور که همشون را طایفه ای گذاشته بودین کدام یک به اصلاح طلبان رای دادن؟

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1395/12/9 20:22:23

    کی را در دوره احمدی نژاد سرکار گذاشت و بعدش گروه لاهوتی چه کاری برای ایشان انجام دادن که اینقدر عصبانی هستند؟لاهوتی یادش رفته گنجی پور را۸سال گذاشت سرپرست آموزش وپرورش چه کاری برای اصلاح طلبان انجام داد آخرش خودش وخانوادش وفامیلش رای به موحد دادن ودر  سال ۷۶ هم خودش وخانوادش رای به ناطق نوری داده بودن نه خاتمی و دارا کریمی نژاد و محنایی هم خودشون وهم خانوادشون به موحد رای دادن و تیفونی دانشی را لاهوتی در زمان دولت خاتمی به جای خود به جلسات تهران می فرستاد در صورتی که هیچگاه نه به لاهوتی ونه به خاتمی و نه به هیچ اصلاح طلب دیگری رای نداد ومحمدی که لاهوتی آنقدر ازش حمایت کرد وبراش چونه می زدتا گذاشتش آموزش وپرورش لنده و آخرش همین محمدی وخانوادش رای به عدل هاشمی داد!برای دارا کریمی نژاد چونه می زد بذارش فرماندار دهدشت و آموزش وپرورش دهدشت وخودش وخانوادش به موحد رای دادن!آذری را لاهوتی گذاشت پیام نور دهدشت که تمام اساتید رابیرون اانداخت وبه غیر از طایفه خود ویاطرفداران نماینده ویادیگران که باهاشون معامله کرد نگذاشت کسی دیگه در دانشگاه پیام نور تدریس کنه همین آذری که الان پیام نوره که لاهوتی گذاشتش طایفه گرایی نکرده که دو خودت میگی استاندار طایفه گرایی کرده؟!آقای لاهوتی ببین روسای مدارسی که خودت وگنجی پور گذاشتین به چه کسی رای دادن وآیا در دوران گنجی پور طایفه گرایی نکردین؟!آیا محمد رضوی وحجت الله ورصمد راکه زمانی گذاشتیشون دوتا پیش دانشگاهی دهدشت راتحویلشان دادی درهمین دوره برای موحد تبلیغ می کردن البته هرچند رای نداشتندو نه تنها به خاتمی حتی به خودت هم رای دادن والان د ر پیام نور همان اصولگرایان افراطی یعنی رضوی و پورصمد ونور علی مشتاقی و علی آذری برنامه ریزان دانشگاه پیام نور هستند وبچهای اصلاح طلب واقعی را از دانشگاه بیرون انداختند وخودشان همه کاره دانشگاه هستند؟!معاونین آموزش وپرورش در زمان گنجی پور به چه کسی رای دادن؟بخشدار سوق هم که به موحد رای داه!آیااین طایفه گرایی است یا استاندار طایفه گرایی می کند؟!لطفا شما و طرفدارانت کمی حیاکنید!

    پاسخ
  • 3 میم نون 1395/12/9 17:32:54

    با سلام این آقای محمود خان داربام خودشون هویت سیاسی مشخصی نداشته و بیشتر جزء حزب باد میباشند . و اتفاقا یکی از انتقادات جدی که باید به استاندار بشود اجازه حضور چنین افرادی در کنار خودشان به عنوان مشاور میباشد.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1395/12/9 14:48:22

    توکه در دوره احمدی نژاد سرکار گذاشته کی رو گذاشته؟!

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1395/12/9 14:5:14

    این ،آغابه فامیل کارنداره براد رش ۸ سال فوق لیسانس داره بیکاره به قران باخانواده وفامیل پدریش هیچ ارتباطی نداره دنبال مسایل شخصی رانت ودروغ اتفاقاطرفداراحمدی نژاد بی به روحانی رای نداد طرفدارمحسن رضایی بود

    پاسخ
  • 6 چاپلوس شناس 1395/12/9 13:28:2

    اقای داربام در جواب به شما باید فقط یکی از سخنان مولی علی رو گوشزد کرد "بر چهره ی چاپلوسان خاک بپاشید.خدارو شکر که چهره ی واقعی خودتو نشون دادی فردا که خادمی رفت دوباره برنگردی بگی کی بود کی بود من نبودم ها.هرچند که روزی که با شعار مرگ بر سر سران اصلاحات سر دسته راپیمایان بودی چهره ی خودتو نشون داده بودی

    پاسخ
  • 7 اصلاح طلب 1395/12/9 2:21:31

    درود بر جانباز سرافراز،جاج محمود داربام،درود بر حاج محمود،اصلاح طلب راستین،و واقعی

    پاسخ
  • 8 میثم حبیبی 1395/12/9 2:18:17

     اتفاقا مدیریت ارشد استانی بیشترین کینه توزی را بخرج دادند اونم درمقابل اصلاح طلبانی که در ابتدا مخالف استاندار شدن ایشان بودند و این نشان می دهد که چقدر اقای داربام تعصبانه و بخاطر جایگاهش دفاع بد کردند. دفاع بد،عین حمله به خود است.  ‪ نمیدانم چرا تیم استاندار هیچ کدام پاسخ به انتقادات اقای لاهوتی ندادند و تازه دونفر از کسانی پاسخ دادند که خود را در گذشته نزدیک وهمراه  ایشان می دانند. این خود جای سوال و تعجب دارد . ظاهرا اقایان داربام و محنایی نمی دانند در چه دامی افتادند ،که پاسخ  را تیم مشورتی استاندار به انها محول کردند.  در حالی که یک بچه ی خردسال که سیاست را هم نمیفهمد می داند که چرا این دو شخص پاسخ دادند.

    پاسخ
  • 9 ای وای 1395/12/9 1:32:15

    مانده ام که چه بگویم....وای اگر پرده برافتد. وای از این بازار صرافان گوهر ناشناس. حزب شاد و حزب باد.

    پاسخ
  • 10 دیدبان پاچه خواری 1395/12/9 0:48:52

    تغاری بشکند ماسی بریزد.      جهان گردد به کام کاسه لیسان 

    پاسخ
  • 11 امیری 1395/12/9 0:29:38

    آقای داربام شما اول تفکرت مشخص کنید بعد در باره دیگران اظهار نظر کنید

    پاسخ
  • 12 اصلاحاتی 1395/12/9 0:25:42

    جناب محمود خان یاد که نرفته...........و........... فامیلاتو همشون در دولت مهر ورز احمدی نژاد گذاشتی سر کار چطور سینه چاک، احمدی نژاد بودی،حالا خادمی کی برات گذاشته سر کار که این طور سینه چاکش شدی

    پاسخ
  • 13 هوشنگ 1395/12/9 0:20:19

    عرصه خالیست چنان دامگه بعدازکوچ                                         چه گذشته است به مردان وبه میدان غزل                                   آسمانش شده جولانگه زاغان هیهات                                              بسته بوده است مگربال عقابان غزل تقدیم به آقایان پست پرست ،چندگانه سوز

    پاسخ
  • 14 ناشناس 1395/12/8 23:47:6

    amir: دشت مان، گرگ اگر داشت نمی نالیدم، نیمی از گله ی مارا سگ چوپان خورده!

    پاسخ
  • 15 ناشناس 1395/12/8 23:43:46

    ایشون از جمله ...... و ...... است که رقیب ندارد!اخر یکی نیست به این اقا بگوید،شما کجای اصلاحات یودید که از اصلاح طلبی استاندار دفاع میکنی؟؟؟قومگرایی استاندار اظهر و من الشمس است،اونوقت تویی که هویت سیاسی مشخصی نداری ادعای اصلاح طلبی دارید؟ برو اقا خدا روزی شما و امثال شما را دز ........ و ........... داده است،برو خوش باش بیخیال اصلاح طلبی!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها