-
از نقد تا اقدام؛حلقه گمشده مدیریت در چرام
حسن کریمی -
تفنگ و فرهنگ
حافظ یعقوبی -
شهامت اهل واسطه گری و فریبکاری نیست
موسی اخلاقینسب -
«غلامرضا پناه» از دریچه روانشناسی رهبری؛ تحلیل یک مدیر تحولآفرین با تکیه بر نظریههای سرمایه
عنایت شیخی -
مردم آزاری با قولهای ورشکسته دولتها و مدارس غیرانتفاعی
پیام واحد -
رشد بی رویه و بی ضابطه مدارس غیر انتفاعی
رضا حیدری -
موحد، تناقضات بین عمل و جایگاه نمایندگی مردم
علی صاحبی -
حملات به بهرامی؛ ناآگاهی یا انتقامجویی سیاسی؟
یادداشت مخاطبان -
آقای بهرامی! جوان کهگیلویه و بویراحمدی کمفرصت است، نه کمهنر
بویار پارسه -
از همدلی تا امید آفرینی؛ روایت هفته دولت ۱۴۰۴ در کهگیلویه وبویراحمد
ادریس کشاورز
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد
جمعآوری مدارس سنگی و کانکسی بالای۱۰نفر در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان شهریور
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعآوری مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۰نفر تا پایان شهریور و نیز مردمیسازی ساخت مدارس از جمله گامهای اجرایی در این راستا خواهد بود.

ایوب رضایی، روز شنبه ۲۰ اردیبهشت در جمع کارکنان ستادی ادارهکل آموزش و پرورش استان با تبریک مجدد هفته و روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری نگاه راهبردی دولت چهاردهم به آموزشوپرورش را نویدبخش تحولات اساسی دانست و افزود: بی انگیزگی و روزمرگی در آموزش و پرورش جواب نمیدهد، نگاه به آموزش و پرورش باید تحول گرایانه باشد تا سیمای نو و جدیدی از آموزش و پرورش استان به جامعه ارائه دهیم.
وی با اشاره به جمله زیبایی از شهید مرتضی مطهری که فرموده اند «قدردان معلمانی هستم که اندیشیدن را به من آموختند، نه اندیشهها را»، بر اهمیت اندیشهورزی در تعلیم و تربیت تأکید و اظهارکرد: نعمت اندیشیدن، از بزرگترین نعمتهای الهی است که باید با شکرگزاری و استفاده صحیح از آن، در مسیر هدایت و راهبری جامعه گام برداریم، خداوند در کنار نعمت اندیشه، قدرت بیان را نیز به ما عطا کرده است تا بتوانیم اندیشهها و یافتههای خود را در خدمت جامعه قرار دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش خطیر معلمان بهعنوان کارگزاران نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: باید همواره در مسیر اندیشههای نو و خلاقیت حرکت کنیم و ذهنهای جوان و پویای خود را درگیر مسائل جامعه و پاسخ به چالشهای روز کنیم.
رضایی با بیان اینکه در هفته گرامیداشت مقام معلم، برنامههای متنوعی در سطح مدارس، مناطق و شهرستانها اجرا شد، تصریح کرد: در هفته معلم که با حضور در نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد ۳۲ عنوان برنامه با ۴۱۶ ریز برنامه در ۱۳ شهرستان و منطقه استان اجرا شد.
وی با ابراز خرسندی از اینکه امسال موفق به کسب دو رتبه برتر کشوری در سطح معلمان از میان ۳۲ استان کشور شدیم، ادامه داد: این موفقیت را به جامعه فرهنگی استان و بهویژه به دو معلم گرامی که این افتخار را کسب کردند تبریک میگویم و امیدوارم این موفقیت سرآغازی برای افتخارات بیشتر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامههای پیشرو عنوان کرد: در ماههای پایانی سال تحصیلی، همکاران باید با صبر و تمرکز بیشتر در برگزاری مطلوب امتحانات نوبت دوم بکوشند. همچنین آمادگی لازم برای پروژه مهر و بازگشایی مدارس در دستور کار قرار دارد و باید از هماکنون تقسیم وظایف و برنامهریزی دقیق انجام شود.
رضایی با اشاره به نگاه راهبردی دولت چهاردهم به آموزش و پرورش تاکید کرد: دولت چهاردهم با ریاست دکتر پزشکیان، نگاهی ویژه به آموزشوپرورش دارد و نویدبخش تحولات اساسی در این حوزه است. این نگاه، نهتنها در سطح وزارتخانه بلکه در سطح استانداران و مدیران ارشد نیز دیده میشود.
وی با اشاره به دو سیاست کلان وزارت آموزشوپرورش اظهار کرد: توسعه عدالت در فضاهای آموزشی و تحول در یادگیری (کیفیتبخشی) دو اولویت اصلی هستند که همه واحدهای ما باید نسبت به آن درک و تعهد مشترک داشته باشند. در حوزه کیفیتبخشی به آموزش، بستههای تحولی برای سال تحصیلی آینده آماده شده است و لازم است معاونتهای ابتدایی و متوسطه با دقت و تحلیل صحیح، نسبت به اجرای آنها اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمادگی استان برای امتحانات نهایی قابل قبول است، گفت: امتحانات نهایی از ۲۸ اردیبهشت آغاز و امتحانات داخلی نیز از ۲۴ اردیبهشت اجرا خواهد شد.
رضایی همچنین از آغاز فرآیند پروژه مهر خبر داد و افزود: برنامهریزی برای تأمین نیروی انسانی، تجهیزات، انتخاب مدیران مدارس و سازماندهی نیروها باید از هماکنون انجام شود تا با آغاز سال تحصیلی جدید، کمترین نواقص را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه انتظار دارم حوزههای مختلف آموزش و پرورش استان، از روزمرگی خارج شوند و با نگاهی تحولی و راهبردی، به انجام وظایف خود بپردازند، تصریح کرد: برنامهریزی باید پیشنگر و متناسب با شرایط بومی هر منطقه باشد. صرف اجرای دستورالعملهای ابلاغی کافی نیست و نیاز به خلاقیت، ایدهپردازی و اقدام ریشهای و هدفمند داریم.
به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رضایی بیان کرد: موفقیت آموزشوپرورش، موفقیت کل جامعه است. باید باور داشته باشیم که اگر آموزش و پرورش متحول شود، جامعهای پویا و پیشرفته خواهیم داشت. بنابراین با همدلی، تلاش و برنامهریزی، این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 هفت هزار تن بذر اصلاحشده برای کشت پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد
- 2 ۹ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد سالمند است
- 3 رشد ۶ برابری کشفیات ماینرهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد
- 4 قاچاقچی لوازم دندانپزشکی و موبایل در یاسوج نقره داغ شد
- 5 خرید و ذخیرهسازی گندم در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت
- 6 معاون جدید پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
- 7 تقدیر و تشکر خانواده «شهید ایزدپناه» از ابراز همدردی مردم
- 8 متلاشی شدن باند حفاری غیرمجاز در یاسوج/ یک تبعه بیگانه دستگیر شد
-
پیشرفت طرح پلیاتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران به مرز ۵۰ درصد رسید/ آمار اشتغال در این طرح از ۸۰۰ نفر عبور کرد
-
مهر تایید قلعهنوعی بر عملکرد فوتبالیست هماستانی/ «کسری طاهری» به تیم ملی فوتبال دعوت شد
-
فاصله توسعه ای گچساران با کهگیلویه؛ مدیریت زنان یا فاصله بین دو طرز تفکر؟
-
شلیک به زندگی در مراسم شادی/ تیراندازی حین یک عروسی کشته و زخمی برجای گذاشت
-
سیمان سفید تنگ سپو؛ پروژهای ۱۸ ساله که در حسرت تحقق ماند
-
شکار غیرمجاز شبانه با سگهای آموزشدیده در کهگیلویه و بویراحمد
-
وزیر میراث فرهنگی/تفویض اختیار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به استاندار
-
مطالبه عجیب موحد از وزیر میراث فرهنگی/ منجی کهگیلویه باشید!
-
مدیران اینستاگرامی؛ خدمت یا نمایش؟
-
ذبح منافع عمومی به جای منافع شخصی/ مدافعین معاون استاندار دنبال چه چیزی هستند؟
نظرات ارسالی 1 نظر
آقا جان جمع آوری مدارس سنگی و مدرسه سازی جدید که کار اداره کل نوسازی هستش و به شما و اعتبار و بودجه و عملکرد شما ربطی نداره سیاه نمایی نکنید و عملکرد دیگران را بنام خود آرایه ندهید اگه راست میگید آمار قبولی دانش آموزان بدهید و معدل نمرات و میزان آسیب های اجتماعی و سطح آموزش و مهارت های پرورش و غیره سرقت عملکرد ننمایید.
پاسخ