-
مسئولیتپذیری در دولتداری
ولی الله شجاع پوریان -
یاسوج بهشت طبیعتگردها یا کابوس مسافران و رانندهها/ راه سخت؛ قصه سختتر...
نصر پارسه -
پیام روشن تاجگردون؛ کلمات چهره استان را میسازند ،مراقب باشید
یادداشت مخاطبان -
غرق در فضای مجازی، زنگ خطر برای سرمایه انسانی آینده استان/نیاز فوری به برنامهریزی اجتماعی
مریم پارسا -
بویراحمد؛ میراثی که باید پاسدارش بود
غلامرضا تاجگردون -
«گفتگو به جای کنترل»
مهرزاد شریفی پور -
اگر به دنبال گوش شنوا هستید ابتدا به ساختار حکمرانی استان توجه کنید
محمد مسلمی -
وقتی قدرت ملی در تقاطع تعصب محلی متوقف میشود!!؟؟
محمد مسلمی -
مطالبهگری با احترام؛ نه هیاهو
علی سینا رخشنده مند -
پیراهن عثمان به تن بهرامی نمیرود
محمدرضا بشارتی
-
شریعتی: تلاش کردم صدای فرودستان و بیصدایان باشم/ تاریخ را با دید انتقادی و فارغ از نگاه ایدئولوژیکی بخوانید/ روایت وقایع ۱۹شهریور تا ۱۹ آبان گچساران/ فیلم
-
اختصاص 5 میلیارد برای تخریب و بازسازی ساختمان شهرداری دهدشت
-
وضعیت اسفناک جاده روستایی « امامزاده نورالدین(ع) » کهگیلویه/ وعده هایی که قرار نیست عملی شوند!/+فیلم
-
«پل چهارم بشار یاسوج» همچنان در پیچ و خم وعدهها
-
آفت پروانه سفید برگخوار درختان تنومند زاگرس را به زانو در میآورد / ابتلای ۶۰ هزار هکتار جنگلهای کهگیلویه به آفت
-
روایت کوتاه اَفتونیوز از زندگی پر مشقت مادر دهدشتی و دو فرزند معلولاش
-
حال و روز جنگل های زاگرس خوب نیست/ امکان زادآوری درختان آن را به صفر رسیده است/قُرق بانی منطقی نیست
-
حمله ملخ ها به روستای« جلاله» / ماجرا چیست؟
-
خانههای دولتی دهدشت در قُرق یک لیست ۳۰ نفره/ راه و شهرسازی کهگیلویه آییننامه تخلیه منازل سازمانی را مطالعه کند
-
آخرین اخبار از بیماری تب مالت در دیشموک
نماینده کهگیلویه بزرگ و توسعه راهها/ موحد در مسیر درست حرکت میکند
یکی از مخاطبین این سایت خبری در یادداشتی که در اختیار این پایگاه خبری قرار داد، نوشت:
افتونیوز| یکی از مخاطبین این سایت خبری در یادداشتی که در اختیار این پایگاه خبری قرار داد، نوشت:
راه نخستین و اولین وسیله ارتباط انسانی محسوب میشود.
مقوله راه و راهسازی همواره عضو جدایی ناپذیر از توسعه و پیشرفت بوده و اساسا شروع توسعه از راه است و ارتباط مستقیم راه و توسعه غیرقابل کتمان است.
حتی در بین تمدنهای بشری ارتباط آنها با سایر مکانها به جز آب مقولهی مهمی بوده است که این ارتباط صرفا با راه و راهسازی انجام میشد.
میتوان گفت توسعه اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی یک جامعه به میزان ارتباط و به دنبال آن راه بستگی دارد.
در یک شهرستان هرچه دسترسی به راههای اصلی بیشتر باشد امکان رشد و توسعه بیشتر خواهد بود.
سیدمحمد موحد نماینده ادوار مختلف کهگیلویه بزرگ با تمام نقدهای وارد به وی از ابتدای نمایندگیاش مشکل اصلی کهگیلویه را درست تشخیص داد که به دنبال راه و توسعه آن بود.
نمیتوان زحمات موحد برای ساختن راه در دل کوهها را نادیده گرفت و میتوان گفت خود وی بر این روند که اساس توسعه راه بوده تاکید و باور داشته است.
حال موحد با عبور از یک دوره که نقدهای زیادی به وی وارد کرده گویا مجدد اساس توسعه را راه دانسته که در جای جای حوزه انتخابیه به سمت توسعه راه و مسیرهای منتهی به شهرستانها پرداخته است.
موحد با احیاء مجدد جاده امامزاده نورالدین-دمعباس-زیرنا زمینه خروج دو بخش چاروسا و دیشموک را از بن بست مهیا کرده است و از طرف دیگر بهسازی دهدشت تا تونل کوه پات بیانگر نگاه موحد به کیفیت راههای ساخته شده نیز است.
در موردی دیگر توجه موحد به جاده لنده-تراب که میتواند شهرستان لنده را به جاده دهدشت-پاتاوه وصل کند بیانگر این است که موحد همانند دوران جوانی راه را اساس توسعه دانسته است.
جاده لیکک-جایزان که زمینه نزدیکی خوزستان به جاده پاتاوه-دهدشت را فراهم میآورد بیانگر نگاه موحد به نقش جاده و راه در اقتصاد است.
این تحلیل صرفا بر اساس گامهای موحد در حوزه راه است و قطعا نیازمند تلاش مسئولین استانی برای پیشبرد کار و نظارت بیشتر موحد خواهد بود اما در کل میتوان گفت موحد اینبار در مسیر درستی قرار دارد که نویدبخش آیندهای روشن برای کهگیلویه بزرگ است.
باید منتظر ماند که آیا موحد با چنین برنامهریزی دقیقی در حوزههای دیگر هم حاضر میشود یا خیر.
( این یادداشت صرفا نظر یکی از مخاطبان این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تایید یا رد بخشی یا تمامی محتوای آن نمی باشد)
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
-
مسئولیتپذیری در دولتداری
ولی الله شجاع پوریان -
یاسوج بهشت طبیعتگردها یا کابوس مسافران و رانندهها/ راه سخت؛ قصه سختتر...
نصر پارسه -
پیام روشن تاجگردون؛ کلمات چهره استان را میسازند ،مراقب باشید
یادداشت مخاطبان -
غرق در فضای مجازی، زنگ خطر برای سرمایه انسانی آینده استان/نیاز فوری به برنامهریزی اجتماعی
مریم پارسا -
بویراحمد؛ میراثی که باید پاسدارش بود
غلامرضا تاجگردون -
«گفتگو به جای کنترل»
مهرزاد شریفی پور -
اگر به دنبال گوش شنوا هستید ابتدا به ساختار حکمرانی استان توجه کنید
محمد مسلمی -
وقتی قدرت ملی در تقاطع تعصب محلی متوقف میشود!!؟؟
محمد مسلمی -
مطالبهگری با احترام؛ نه هیاهو
علی سینا رخشنده مند -
پیراهن عثمان به تن بهرامی نمیرود
محمدرضا بشارتی
-
شریعتی: تلاش کردم صدای فرودستان و بیصدایان باشم/ تاریخ را با دید انتقادی و فارغ از نگاه ایدئولوژیکی بخوانید/ روایت وقایع ۱۹شهریور تا ۱۹ آبان گچساران/ فیلم
-
اختصاص 5 میلیارد برای تخریب و بازسازی ساختمان شهرداری دهدشت
-
وضعیت اسفناک جاده روستایی « امامزاده نورالدین(ع) » کهگیلویه/ وعده هایی که قرار نیست عملی شوند!/+فیلم
-
«پل چهارم بشار یاسوج» همچنان در پیچ و خم وعدهها
-
آفت پروانه سفید برگخوار درختان تنومند زاگرس را به زانو در میآورد / ابتلای ۶۰ هزار هکتار جنگلهای کهگیلویه به آفت
-
روایت کوتاه اَفتونیوز از زندگی پر مشقت مادر دهدشتی و دو فرزند معلولاش
-
حال و روز جنگل های زاگرس خوب نیست/ امکان زادآوری درختان آن را به صفر رسیده است/قُرق بانی منطقی نیست
-
حمله ملخ ها به روستای« جلاله» / ماجرا چیست؟
-
خانههای دولتی دهدشت در قُرق یک لیست ۳۰ نفره/ راه و شهرسازی کهگیلویه آییننامه تخلیه منازل سازمانی را مطالعه کند
-
آخرین اخبار از بیماری تب مالت در دیشموک
نظرات ارسالی 1 نظر
سلام.آدم تعجب میکند از شما...کدام مسیر درست؟ موحد تا همین چند وقت پیش میگفت که جاده لنده تشان، فاقد ماده ماده ۲۳ است و الان معلوم میشود که دروغ گفته. چرا نا حق میگوئید؟ انگار دچار تحول شده اید...!
پاسخ