یادداشت
گفتگو و گزارش

در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور در خیابان جمهوری یاسوج اتفاق افتاد


وقتی «شبکه دنا» سر مخاطبان کلاه می‌گذارد! / «پخش زنده» یا ضبط شده؟! / عکس

با تماس مخاطبان، متوجه شدیم که با وجود آنکه این مراسم در یاسوج به پایان رسیده اما شبکه دنا همچنان با عنوان پخش زنده در بالای صفحه اجتماع مردم را نشان می دهد.

وقتی «شبکه دنا» سر مخاطبان کلاه می‌گذارد! / «پخش زنده» یا ضبط شده؟! / عکس

یکی از مخاطبان این سایت خبری در تماس با ما گفت: در حالی که در خانه نشسته بودم شبکه دنا تصویرم را در بین جمعیتی که در خیابان جمهوری یاسوج برای بزرگداشت یاد رئیس جمهور اجتماع کرده بودند به عنوان پخش زنده مراسم نشان داد.

به گزارش افتونیوز، اجتماع مردم یاسوج برای بزرگداشت و ادای احترام به رئیس جمهور از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد و تا حدود ساعت ۱۱ طول کشید و به صورت زنده از شبکه دنا پخش شد.

با تماس مخاطبان، متوجه شدیم که با وجود آنکه این مراسم در یاسوج به پایان رسیده اما شبکه دنا همچنان با عنوان «پخش زنده» در بالای صفحه اجتماع مردم را برای مخاطبان نشان می دهد.

تا زمان تنظیم خبر(حدود ساعت ۱۲ ظهر) شبکه دنا مشغول پخش زنده این برنامه اجتماع یاسوج و برنامه تشییع پیکر رئیس جمهور در تبریز بود.

دلیل این کار مدیران و مسئولان شبکه دنا مشخص نیست اما این کلاه گذاشتن بر سر مخاطب و سو استفاده از احساسات مردم از یک رسانه رسمی و دولتی پذیرفتنی نیست.

این رسانه آماده انتشار توضیحات صدا و سیمای استان است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها