یادداشت
گفتگو و گزارش

واکنش تاج گردون به اظهارات استاندار؛


بعد از انتخابات دیداری با شما نداشتم که درخواست تغییر مدیران را بدهم/ با طرح این موضوعات به روان مردم آسیب نزنید!

غلامرضا تاج گردون منتخب مردم گچساران در استوری اینستاگرامی خود به اظهارات اخیر استاندار واکنش نشان داد

بعد از انتخابات دیداری با شما نداشتم که درخواست تغییر مدیران را بدهم/ با طرح این موضوعات به روان مردم آسیب نزنید!

اَفتونیوز| استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز معلم در گچساران گفت: برخی دروغ می‌گویند، عمدتاً صف اولی‌ها مطالبی را به خورد مردم می‌دهند که دروغ است و خودشان می‌دانند که دروغ می‌گویند و آن را به خورد مردم می‌دهند. دولت تکلیف مدیران را تعیین می‌کند نه هیچ شخص دیگری.

بعد از طرح این مسائل توسط احمدزاده، غلامرضا تاج گردون منتخب مردم گچساران و باشت نیز در پاسخ به استاندار متنی را در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

در متن  منتشره تاج گردون آمده است:

به نام خدا

امروز استاندار محترم استان در مراسم روز معلم در گچساران مطالبی فرمودند که به طور مکرر در رسانه ها و دوستان عزیزم طی پیامک اعلام فرمودند مخاطب ایشان اینجانب می باشد .

خواستم به استحضار عزیزان و هم استانیهای محترم برسانم:

اول: یقینا نباید مخاطب مطالب ایشان که بنظر میرسد از سر عصبانیت گذشته باشد من باشم چرا که بعد از انتخابات تاکنون توفیق دیدار و جلسه و هم کلامی با ایشان را نداشتم که بخواهم درخواستی برای تغییر مدیران داشته باشم و شان منتخب مردم را بسیار فراتر از این میدانم چنین درخواست سخیفی از استاندار محترم داشته باشم.

دوم: یقینا منظور از بهکار بردن کلمه دروغگو توسط ایشان، منتخب مردم و یا نماینده دیگر نقاط استان نمی باشد، چرا که ایشان خود را مقید به اخلاق و ادب و دین میداند و شاید منظورشان کسان دیگری بود که من نمیدانم چرا که من صف در صف اول ننشسته بودم.

سوم: ایشان تصدیق میفرمایند اینجانب بیش از هر کس دیگر مطلع و مقید بر تفکیک قوا و وظایف نماینده بوده و انشالله به محض آغاز بکار مجلس توان آن را خواهم داشت با استفاده از ابزارهای قانونی و نظارتی در جهت احقاق حقوق ملت، رعایت بیت‌المال، اجراء قانون اساسی به نحو مطلوب انجام وظیفه نمایم.

چهارم، حسب رهنمودهای مقام معظم رهبری قائل به این امر هستم که دولت حاکم را همکار باشم و برای زندگی بهتر مردم و عزت ایرانمان و بیان این اعتقاد و ادعا مانع از اجراء و استفاده از ابزار نظارتی مجلس نخواهد شد.

پنجم و توصیه آخر به استاندار محترم؛ این روزها مردم عزیز و بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند و هر لحظه یک حادثه و آسیب روح آنان را خدشه دار میکند. به جای بکار بردن این نوع مطلب در فضای مقدسی همچون تریبون "روز معلم" در نشست صمیمی به مخاطب خاص خود که احتمالا یک یا چند نفر بیشتر نباشد مطالب تان را گوشزد کنید تا بیش از این روان مردم آسیب نبیند.

آخر اینکه:

اگد نمیتوانیم باری از دوش مردم،دولت و رییس جمهور محترم که این روزها بیش از هر کس دیگری تحت فشار است برداریم باری اضافه نکنیم.

سرجمع اینکه من خود را مخاطب فرمایشات نه چندان عالمانه و اخلاق مدارانه ایشان نمیدانم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 هم استانی 1403/2/20 23:8:51

    ضرب المثل معروف لری میگه هر موقع موری(مورچه)بال درآورد ایخه بمیره ایشان رفتنی است خودش هم متوجه شده

    پاسخ
  • 2 دهدشت 1403/2/20 1:9:38

    درود بر عزیز دل دکتر تاج گردون ..مردی از جنس مردم

    پاسخ
  • 3 Ff 1403/2/20 1:2:46

    خداروشکر استاندار یه موضع درست گرقت عالی احمدزاده اینگونه پیش بره خوب میشه

    پاسخ
  • 4 علی عباس 1403/2/19 23:36:38

    افتووه نیوز حتی در نقل قول کردن هم صداقت را رعایت نمیکنی؟ خوبه تصویر استوری تاجگردون را هم‌ گذاشتی اما با شیطنت تیتر را جور دیگه زدی. تاجگردون کجا استاندار را مخاطب قرار داد و گفت با شما دیدار نداشتم؟

    پاسخ
  • 5 واقع بین دنا 1403/2/19 21:31:13

    درود بر دکتر تاجگردون عزیز

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها