یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز|


شکایت«نماینده کهگیلویه » از وزارت نفت برای دریافت پول غیرقانونی و غیرشرعی! / اسناد

شرکت ملی گاز ایران به عنوان طرف شکایت در نامه ای سه صفحه ای عنوان می کند که سید محمد موحد علیرغم انتقال به شرکت گاز (که از شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت است) اما به صورت تمام وقت در مجلس حضور داشته است و پرداخت مزایای به کارگران در مناطق محروم و بدآب و هوا را منوط به حضور مستمر و مداوم در آن مناطق می داند و مطالبه آن از سوی نماینده کهگیلویه را غیرشرعی و غیرقانونی می داند.

شکایت«نماینده کهگیلویه » از وزارت نفت برای دریافت پول غیرقانونی و غیرشرعی! / اسناد

اَفتونیوز| بر اساس اسنادی که به دست این پایگاه خبری رسیده است نماینده پنج دوره مردم کهگیلویه در مجلس ضمن آنکه خود را به وزارت نفت انتقال داده از این وزارتخانه تقاضای مطالبات غیرشرعی و غیرقانونی کرده است.

طبق این اسناد سیدمحمد موحد در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۸۰ به صورت دائم به شرکت نفت انتقال یافته است[ این اتفاق  بحث  مفصل و جداگانه ای میطلبد]  در همان تاریخ نماینده مردم کهگیلویه در مجلس بوده است.

موحد تا سال ۹۱ به عنوان نماینده مردم بهبهان نیز فعالیت میکرد و پس از فراغت از نمایندگی، در شرکت نفت نیز بازنشسته می شود.

اما موحد علیرغم اینکه حتی یک روز در شرکت نفت و محل خدمتی که برای وی تعریف شده بود (پارس جنوبی) حضور نداشت در سال ۹۷ از شرکت نفت و شرکت گاز به دیوان عدالت اداری شکایت می کند.

وی در این شکایت عنوان می کند که باید مزایای فوق العاده مرخصی  و پاداش مناطق محروم با نرخ مناطق محروم! به وی پرداخت شود. شعبه ۳۵ دیوان عدالت نیز این شکایت را وارد دانسته و شرکت نفت را ملزم به پرداخت مطالبات تا پایان سال ۸۷ (احتمالا تاریخ بازنشستگی موحد در شرکت نفت) را می کند.

شرکت ملی گاز ایران به عنوان طرف شکایت در نامه ای سه صفحه ای عنوان می کند که وی علیرغم انتقال به شرکت گاز (که از شرکتهای زیرمجموعه وزارت نفت است) اما به صورت تمام وقت در مجلس حضور داشته است و پرداخت مزایای به کارگران در مناطق محروم و بدآب و هوا را منوط به حضور مستمر و مداوم در آن مناطق می داند و مطالبه آن از سوی نماینده کهگیلویه را غیرشرعی و غیرقانونی می داند.

نهایتا شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری نیز شکایت موحد را رد می کند. (اسناد در زیر خبر آورده شده است)

نکته ای که باید همه بدانند آن است که نمایندگان مجلس که به وزارت نفت منتقل می شوند یکی از بالاترین گریدها در نفت و گاز یعنی ud دریافت می کنند که عمدتا به مدیران عامل مناطق نفت خیر و اصطلاحا «عملیاتی ها» داده می شود.

نکته جالب ماجرا آنجاست که موحد بعنوان یک روحانی و نماینده دین باید برای ورود به این مسائل حساسیت بیشتری به خرج دهد، چرا که اعتقادات مردم باید هزینه این اقدامات را بپردازند از طرف دیگر، موحد بعنوان پر سابقه ترین نماینده ادوار مجلس که رکورد دار حضور در بین قانون گذاران است( ۲۴ سال حضور) و پیش از آن نیز در منصب قضاوت حضور داشته یا قانون را نمی‌داند یا با وجود اطلاع از آن درخواستِ غیرقانونی و غیر شرعی میکند.

این در حالی است که موحد در مجلس‌های چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم و یازدهم حضور داشته و در مجلس دوازدهم آینده نیز حضور خواهد داشت.

افتونیوز پیش از این، با اسنادی، پرده از دو فیش حقوقی (فوق نجومی) سید ابراهیم( برادر و رئیس دفتر نماینده)  برداشته بود.

حق پاسخگویی برای نماینده کهگیلویه محفوظ است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 25 نظر

  • 1 علی راد 1403/2/15 14:5:35

    اولا ایشان کارمند دادگستری بودند و متاسفانه وزیر سابق بدلیل سیاسی نتوانستند با انتقال وی ممانعت کنند. و وقتی فردی در منطقه عملیاتی حتی یک روز خدمت نکرده حتی باید فوق العاده مناطق گرمسیری و دیگر فوق العاده های وی قطع شود شرکت گاز بایستی فوق العاده خاص مناطق محروم رو هم از وی کسر کرده باشند ، اگر به فیش حقوق وی برسیم حتما می‌بینیم آنرا نیز گرفته و سکوت شرکت گاز چیست

    پاسخ
  • 2 اعظم 1403/2/15 7:29:17

    سلام چرا بزرگش میکنید ایشون و ......که کاری نکردن دارن حق مظلومان رو از دولت میگیرن فقط یه اشتباه کوچیک که پیش اومده اینه که به کارت بانکی خودشون واریز میشن طفلی بچه رو چرا اذیت میکنید چون نزاشته پول مظلوم رو خودتون بخورین و خودش گرفته((((اخ اخ قیافشو))))

    پاسخ
  • 3 محسن 1403/2/14 23:22:18

    .... گرسنه .دین شده راه انحراف .بگو تو دیگه چرا

    پاسخ
  • 4 مهدی 1403/2/14 17:5:37

    هر کاری دلش میخواهد میکنه .......

    پاسخ
  • 5 صادق 1403/2/14 14:26:13

    بهترین ابزار پاسداشت قانون، وجود نظام بازرسی قدرتمند در هر سازمان است. کسانی که نفرین به جان عوامل سوئ استفاده گر می کنند باید بدانند که برخی عوامل خودشان استاد دین و ایمانند. ابزار قانونی باید باشد تا این دستاویز را خنثا کند. شرکت نفت بازرسی ندارد؟ دادستان عمومی نداریم؟

    پاسخ
  • 6 پرستار 1403/2/14 13:44:4

    مارا به رخت و چوب شبانی فریفته است این گرگ سالهاست که با گله آشناست.

    پاسخ
  • 7 حمید 1403/2/14 10:12:27

    چه بخور بخوری داشته این فرد که خود را وکیل ووصی مردم ودین میخواند .چه انتظاری از مردم مستضعف دارید وقتی این فرد دست به این همه مقام ومنصب غیر قانونی میزند وپول فروانی وبی حد بیت المال را به جیب زده وبا وجود حضور نداشتن حتی یک روز در سرکت نفت این همه حقوق چپاول کرده باز نیز ادعا دارد.جوانان بی کار.بی مسکن .روحانی پرادعا.

    پاسخ
  • 8 سید آبرومندی آ شهرستان دنا 1403/2/13 20:44:31

    ازخداوند نمی ترسید که گرگ در پوست میشی لباس پیامبر خدا را پوشیدی وبه این لباس امامه بی حرمتی می کنید واز ظاهر آراسته نما نمايش میدانی بازبان تیز دغلباز به زور سرمایه بیت المال را چوابوسفیان ویزیدیان زمان هستید از این لباس سوه استفاده نکن این پول‌ها سرمایه ملت فقراء یارانه‌ها ی منطقه های مختلف محروم استان کهگیلویه و بویراحمد وسرمایه های کشور اسلامی ایران عزیر مان من 55سال دارم با شش فرزند وهمسر زندگی من با یارانه همان پول نفت گاز گچساران تامین وجانباز 5درصد شیمیایی یکسال اندی باپنج ملیون زندگیم را اداره می کنم بچه‌ها م بیکار هستند کل سرمایم سیصدو هشتاد هزار تومان نیست از خدا بترسید و ازلباس پیامبر ان الهی به آرزوهای خود اجحاف کنید.در حق خون شهدا خیانت نکن برابر وجب های این خاک میهن خون شهدای گمنام قطره قطره ازاین اموال مردم پایداری کرده‌اند وپایدار خواهدبود وجاویدان خواهد ماند واسلام

    پاسخ
  • 9 افشین 1403/2/13 16:27:18

    چیزی توی نظرات مردم نبود و نیست بهتر است که این فایل نظردهی را از سایت‌ها حذف کنند. یک کار مزخرف خب الان موحد هرکاری کرده برده نبرده خورده نخورده ما بیایم چه بگیم چی توشه؟

    پاسخ
  • 10 علی 1403/2/13 15:0:55

    ...... درهم سفره .... خورها پهن بخورید وبیاشامید اصراف نکنید

    پاسخ
  • 11 داود غیاثی 1403/2/13 14:51:57

    مقصر آمریکا است ایرادی ندارد وقتی نماینده مجلس آخوند ومعلم باشد بهتر از این نمی‌شود نماینده باید اقتصاد دان مدیریت داخلی وبین اللملی داشته باشد

    پاسخ
  • 12 سید مظلومی ازدنا 1403/2/13 13:40:13

    داشتن دندونهای گرگ رامیکشیدن گفت ولم کنید که گله رفت اقای موحد با برادربزرگوارشون چیزی نخوردن حقشونو گرفتن خدا احکملحاکمینه هنوزکیسشون جاداره حق مظلومان گریبان گیرشون خواهد شد

    پاسخ
  • 13 امیر 1403/2/13 12:15:20

    خدا لعنت کنه خائن به این مردم واین خاک وخائن به خون شهدا را... منم توهمین سیستم کارمیکنم و۵۶۰میلیون حقوق شش سال منه اخه جواب اعتماد مردم به امثال تو اینه؟؟ چقدر باید حق این مردم توسط شماها پایمال بشه؟؟؟ فرق خائن به این مردم با داعش یا امریکا واسراییل چیه؟؟ بخدا که انها از معاویه ویزید هم بدترن...اونا شرف دارن به خائنان به این مردم...

    پاسخ
  • 14 رضا 1403/2/13 11:54:33

    کشور جایگاه .....ن ....... است از موحد بدتر در کهگیلویه وجود نداره

    پاسخ
  • 15 چوب خدا 1403/2/13 11:20:2

    آقای موحد در جمهوری اسلامی نباید امثال شما فرصت پیدا کنید و به چنین جایگاهی برسید آن هم در لباس دین و پیامبر ،،،،مشکل از کجاست بماند،،،،اما امیدوارم که چوب قدرت پروردگار از استین یداللهی بیرون بیاد و انتقام این منطقه محروم جوانان بیکار که راهی جز مواد مخدر خودکشی ندارند وزنانودخترانی که از نداری مجبور به سفر به خوزستان وکار در بیابان جلوی چشمان نامحرم هستن را در همین دنیا بدهد ،،،تا لااقل به دست قدرت پروردگار شک نکنیم،،،،والا از این ...یه پر مدعا هیچ امیدی نیست

    پاسخ
  • 16 جوان بیکار 1403/2/12 10:55:53

    واقعا هر چه بیشتر میگذرد ماهیت واقعی انسان ها بیشتر نمایان می شود جناب آقای نماینده مردم چرا واقعا؟ شما چطور از دو محل حقوق می گیری مجلس ووزارت نفت آیا شما که لباس مقدس روحانی بر تن دارید نباید حلال و حرام کنید .چطور وجدان شما قبول میکند که در جایی که اصلا کار نمیکنی حقوق بگیری البته واقعا متاسف باید شد برای ماکه به عنوان قانونگذار به شما رأی دادیم واقعا چه جوابی دارید فردای قیامت وقتی خودت موقع نماز سر به سجده میگذاری با خودت چه میگویی ؟ آیا این پول حلال است خدایا خودت کمک کن ودر همین دنیا انتقام از این افراد بگیرید جناب آقای نماینده مردم ...چطوری برادرتان در دو ماه 560میلیون حقوق گرفته بدون حضور در محل کار؟ واقعا چطوری باید به شما اعتماد کرد این همه خودکشی جوانان در کهگیلویه بدبخت را نمیبنی البته واقعا متاسف باید شد خدایا خودت کمک کن وخودت قضاوت کن

    پاسخ
  • 17 حسینی شهرک 1403/2/12 9:31:37

    موحد تو همین دنیا چوبش را میخوره مثل چند سال پیش ،،،،، اینبار میخوره بد جور ،،، خدا جای حق نشسته

    پاسخ
    • 17 - 1 علی پاسخ به : حسینی شهرک 1403/2/13 22:40:57

      چرت و پرت نگو

  • 18 راک دهدشت 1403/2/12 9:17:52

    موحد.....فامیلی بزات خیلی گنده است همان فامیل قبلی ات مناسبت بود ‌....روحانی اهل دین ...من شش دور بهت رای دادم ...لعنت بر خودم ....ک نمیدانستم شخصیت مادیاتی داری حلال وحروم نمیکنی ........ بر تو برو خوذت را یک جایی دار بزن ..اصلا کارمند شرکت نفت هم از نظر شرعی مشکل دارد بقیه شکایتت بماند ..ککات هم گند زد با حقوق نجومی ....

    پاسخ
  • 19 کارگر نفت 1403/2/12 8:22:44

    در زمان زنگنه هم تعداد زیادی از نماینگان مجلس بصورت ..ه استخدام شرکت نفت شدن که حتی تعدادی بلای ۶۰ سال سن داشتن ، و غم انگیزتر آنکه بدون ذره ای تجربه و تخصص ، حتی پست های مدیریتی بالا هم به اینها داده شد ،!!! اما همین نمایندگان فرصت طلب مخالف تبدیل وضعیت نیروهای ارکان ثالث بودن و میگفتن هزینه داره و.....!!!

    پاسخ
  • 20 جان محمد 1403/2/12 6:48:6

    بخوره تا ایتره کی به کیه

    پاسخ
  • 21 ایدنک لنده 1403/2/12 6:46:48

    جناب آقای موحد الان میخوای چه بگی؟ فرض کنیم اصلا این اسناد دروغه بر مبنای کدوم صلاحیت و قانون رفتین شرکت نفت

    پاسخ
  • 22 دهدشت 1403/2/12 6:45:42

    داغ و درد کهگیلویه مظلوم و جوانان اش بخوره تو سر انسان های رانت خوار

    پاسخ
  • 23 اندرزنامه 1403/2/12 6:43:11

    هر دم از این باغ خبری می‌رسد... آقای نماینده همه مون میریم داخل دو متر گور

    پاسخ
  • 24 شهروند 1403/2/12 6:42:36

    چخبره آقای موحد کجا میری برادر...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها