یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش می دهد:


عشایر «دیلگون» بویراحمد خطاب به مدیرکل امور عشایر استان/ آقای «آذرفر» جاده‌های ما توجه می‌خواهند

جاده های عشایری دیلگون بر اثر بارش های بهاری شدید کاملا تخریب شده و مسیر جاده ها در تسخیر آبراه هاست. وی افزود، چرا در زمان اسکان و و کوچ عشایر تجهیزات راهداری در کنار مردم نیست تا جاده را مرمت و آماده کنند

عشایر «دیلگون» بویراحمد خطاب به مدیرکل امور عشایر استان/ آقای «آذرفر» جاده‌های ما توجه می‌خواهند

اَفتونیوز| یکی از معضلات بزرگ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از بین رفتن مسیرها و ایل راه‌ها است، متاسفانه این مساله در فصول مختلف سال مشکلات بسیاری را برای کوچ عشایر و رفت و آمد خودرو ها  در مناطق عشایری استان ایجاد کرده است.

یکی از عشایر منطقه دیلگون بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار افتونیوز اظهار داشت؛ جاده های عشایری دیلگون بر اثر بارش های بهاری شدید کاملا تخریب شده و مسیر جاده ها در تسخیر  آبراه هاست.

وی افزود، چرا در زمان اسکان و کوچ عشایر تجهیزات راهداری در کنار مردم نیست تا  جاده را مرمت و آماده کنند؟

وی اضافه کرد، متاسفانه امور عشایر بهسازی جاده‌های عشایری را به پیمانکار می‌دهد و و بخش خصوصی فقط به صورت سطحی تیغی بر جاده می‌کشد و آنرا سمبل‌کاری می کند، طی چند سالی که  بخش خصوصی فعالیت دارد، هر بار فقط با یک  تیغ ساده جاده با نازلترین کیفیت کار رها می‌کنند.

او در پایان گفت، عشایر منطقه در اعتراض به وضعیت موجود در حال جمع‌آوری طومار اعتراضی برای بردن در استانداری هستیم چون هر ساله با این مشکلات مواجه هستیم و اداره امور عشایر استان اقدام اثرگذاری انجام نمی‌دهد.

منطقه زیبای دیلگون با جمعیت عشایری بسیار از حیث امکانات در سخت‌ترین ارتباطی بسر می‌برند و بارها از مشکلات خود گفتند ولی همچنان جاده‌های این مناطق عبور و مرور در آنها به سختی انجام می‌گیرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 محمد رئوف 1403/2/16 14:28:58

    سلام وقت بخیر دوست عزیز دیر باخبر شدید جناب ..... اعتبارات تخصیصی مربوط به منطق عشایر دیلگون راجابجا کرد وجای دیگری ودرراستای فعالیتهای ...... هزینه کردند ناگفته نماند ایشان دربستن قراردادهای زیریک میلیاردی که بتواند قانون رادوربزند هم حرفه ای عمل می کند

    پاسخ
  • 2 بیژن شوربخت 1403/2/15 23:32:46

    ایشون هم ناک اوته

    پاسخ
  • 3 ع 1403/2/10 19:4:23

    ایشون به لطف روشنفکر از تنها چیزی که سر درنمیاره عشایر و امور عشایره.

    پاسخ
    • 3 - 1 جاوید فر پاسخ به : ع 1403/2/13 22:36:29

      آقا آقا لطفا صبر کنید؟؟ ایشان به قول خودش گزینه اول جایگزینی استانداری هستن. من ... داشتم ایشان را برای .... استخدام نمیکردم. چهار ساله یک اداره را به ... کشونده وسلام

سایر اخبار
برگزدیدها