یادداشت
گفتگو و گزارش

تمجید خاص وزیر علوم از «شاپور رمضانی» رئیس اسبق دانشگاه یاسوج

وزیر علوم تحقیقات و فناوری ضمن تمجید از رؤسای پیشین دانشگاه یاسوج، از شاپور رمضانی یکی از رؤسای پیشین دانشگاه یادکرد و گفت: ایشان طی یک سال بودجه دانشگاه را ۸۶ درصد رشد داد.

تمجید خاص وزیر علوم از «شاپور رمضانی» رئیس اسبق دانشگاه یاسوج

محمدعلی زلفی گل امروز شنبه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج و بزرگداشت مقام معلم که در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه یاسوج برگزار شد، گفت: سال‌ها پیش در زمان مدیریت دکتر ارژنگ چند بار در این دانشگاه یاسوج حضور پیدا کردم و پیشرفت‌های دانشگاه طی این مدت برای من بسیار جالب بود.
وی افزود: دانشگاه یاسوج از نظر فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات، امکانات خوابگاهی و ورزشی، جزو دانشگاه‌های برتر کشور است، همانگونه که آقای دکتر احمدزاده استاندار به خوبی گفتند که این زیرساخت‌ها راحت بدست نیامده و نتیجه عمر روسای قبلی، کارکنان بازنشسته بوده است، ما باید قدردان گذشتگان باشیم، از جناب آقای دکتر عسگریان، دکتر ارژنگ، دکتر رحیمی، دکتر عریان، دکتر رمضانی تشکر می‌کنم.
وی گفت: زمانی که دکتر رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج شده بودند، در جلسه روسای دانشگاه‌ها در کنار هم نشسته بودیم، ایشان طی یکسال بودجه دانشگاه را ۸۶ درصد رشد داد که رشد بسیار خوبی بود، همین را خدمت آقای دکتر احمدزاده نیز گفتم، آقای دکتر ارژنگ برای توسعه تحصیلات تکمیلی گام‌های موثری برداشتند و جسارت به خرج دادند، دوره‌های دکتری به راحتی در این دانشگاه تأسیس نشده است.
وی گفت: امکانات آزمایشگاهی در زمان روسای قبلی تهیه شده و باید قدردان گذشتگان باشیم، جهت اطلاع من همین شیوه را در وزارت علوم رعایت کرده ام، هر دانشگاهی که رئیس دانشگاه جایگزین می‌شد، از رئیس دانشگاه می‌خواستم که همه روسای پیشین دانشگاه دعوت شوند و از آنان با دسته گلی تقدیر شود.
وی بیان کرد: ما باید یاد بگیریم که قدر اساتید دانشگاه را بدانیم و به وجود آنان افتخار کنیم، زمانی که مسئولیت را پذیرفتم از همه وزرای پیشین علوم دعوت کردم و جلسه بسیار خوبی داشتیم. جلسه دیگری نیز برگزار کردیم و پیشنهادات و انتقادات بیان شد، و در این جلسه خواستیم نشان دهیم که پیشرفت‌های علمی کشور نتیجه کار و عملکرد شما است و ما قدردان شما هستیم.
گفتنی است که شاپور رمضانی از اعضای هیئت علمی و از اساتید اصلاح طلب دانشگاه بوده که در دوره ای به عنوان معاون اداری و مالی و معاون فرهنگی و دانشجویی فعالیت می‌کرد، وی به عنوان سومین رئیس دانشگاه یاسوج در سال ۱۳۹۲ جایگزین دکتر ارژنگ شد. رمضانی تا سال ۱۳۹۴ به عنوان سرپرست فعالیت کرد، اما مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفت. بعد از ریاست ۲ ساله رمضانی رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج شد. رمضانی سال ۱۳۹۸ داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس شد که با رد صلاحیت مواجه شد.
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جلسه وزیر علوم با اساتید دانشگاه یاسوج از شاپور رمضانی به‌عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاه یاد شد.

منبع: کبنانیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 یاسوج 1403/2/10 9:39:40

    بله استادش بوده هم رشته اش بوده باید هم تعریف بده

    پاسخ
  • 2 علی 1403/2/9 22:0:52

    هر وقت اسم دکتر رمضانی میاد ،یاد اون صحبتش میفتم که می‌گفت کاری میکنم که بماند نه کاری میکنم که بمانم

    پاسخ
  • 3 امین رضایی 1403/2/9 13:35:11

    حیف که انحصارطلبان نگذاشتند رمضانی ادامه دهد....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها