یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش می دهد:


چاله چوله‌هایی که روز به روز عمیق‌تر می‌شوند/ درمانی بر زخم‌های کهنه آسفالت لوکس‌ترین خیابان یاسوج نیست!

کافی است با خودروی شخصی خود گذرتان به بلوار باهنر به ویژه فرعی ۳ و ۴ رسیده باشد. چاله و چوله‌های قدیمی خیابان چنان آزار دهنده است که از ته دل آهی می‌کشید!

چاله چوله‌هایی که روز به روز عمیق‌تر می‌شوند/ درمانی بر زخم‌های کهنه آسفالت لوکس‌ترین خیابان یاسوج نیست!

اَفتونیوز| بلوار باهنر شهر یاسوج را بعنوان  بالاشهر و منطقه لوکس شهر می‌شناسند اما این منطقه از لاکچری بودن فقط گرانی آن را داراست.

کافی است با خودروی شخصی خود گذرتان به بلوار باهنر به ویژه فرعی ۳ و ۴ رسیده باشد، چاله و چوله‌های قدیمی خیابان چنان آزار دهنده است که از ته دل آهی می‌کشید!

جای تاسف است که مدیریت شهری در مرکز استانی که لقب شهر توریستی را با خود یدک می کشد  و همواره میزبان مسافرانی از استان های مختلف است حداقل ترین حق شهروندی که برخورداری از آسفالتی یک دست است را از شهروندان اش دریغ کرده است.

دست اندازهای بسیار بلند و غیراصولی، چاله و چوله‌ها، آسفالت‌های کنده شده و...همه ی اینها از مواردی هستند که آسیب هایی را مستقیما به لاستیکهای خودروهای شهروندان وارد می‌کنند.

سالهاست با آمدن شهردار های مختلف بحث نهضت آسفالت در شهر داغ است اما در چند سال اخیر  برای بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر هیچ کار ضربتی انجام نمی‌شود و در واقع این مساله در اولویت‌های شهرداران این شهر نبوده و نیست.

یکی از شهروندان فرعی باهنر ۴ در گفت وگو با خبرنگار افتونیوز اظهار داشت: 

ما ساکنان بلوار باهنر بیشترین عوارض را به شهرداری پرداخت می کنیم اما در قبال آن هیچ گونه خدمات رسانی صورت نمی گیرد و ما حتی از یک آسفالت معمولی نیز محروم هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد، با قاطعیت می گویم حتی آسفالت حاشیه شهر نسبت به باهنر ۳ و ۴ یاسوج که پیشانی و نماد شهر هستند وضعیت بهتری دارد.

او در ادامه افزود؛ ما شهرداری منطقه یک شهر هستیم و این حجم از بی تفاوتی برایمان قابل هضم نیست و به نظر می‌رسد تعمدی در کار است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 حمید 1403/1/16 23:18:48

    متاسفانه باهنر ۳ و۴ پر از چاله و چوله است و اینهمه بی تفاوتی مدیریت شهری در اصلاح ان وخدمت رسانی ضعیف به این قسمت شهر جای تاسف داره

    پاسخ
  • 2 امیرپور 1403/1/16 22:4:33

    با سلام. کارنامه شهرداران رو همین موارد نشون میدن. واقعا تاسف داره همین شهری این عملکرد شهردارانش باشه. باور کنید توی این دهه اخیر شهرداران فقط کارشون زد و بند برا خودشون و تیمشون بوده. عملکردشون صفر صفر صفر هست. خیابان باهنر هم یک نمونه از ضعف شهرداران ضعیف هستش. شاید همه چاله چوله های این چند خیابان ۵ گاری آسفالت هم نشه ولی ده سال اخیر حتی یه بیل لکه گیری نشده.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها