یادداشت
گفتگو و گزارش

خطاب به اعضای شورای شهر دوگنبدان؛


با کدام عملکرد دور بعد کاندیدا می‌شوید؟!

انتخابات شورای شهر در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و در سال ۱۴۰۴ دوره دیگر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگزار میشود اما امروز به عنوان شهروند صحبتی با اعضای شورای شهر دوگنبدان داشتم و امیدوارم پذیرای صحبت‌هایم باشند. آقایان اگر دور بعد قرار باشد کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان باشید با کدام عملکرد به سراغ مردم رزمندگان،خندق ،محلاتی و علامه طباطبایی خواهید رفت؟ کدامین مشکل این مناطق را برطرف کردید که تقاضای رای داشته باشید؟!

با کدام عملکرد دور بعد کاندیدا می‌شوید؟!

اَفتونیوز| انتخابات شورای شهر در سال ۱۴۰۰ برگزار شد و در سال ۱۴۰۴ دوره دیگر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگزار میشود اما امروز به عنوان شهروند صحبتی با اعضای شورای شهر دوگنبدان داشتم و امیدوارم پذیرای صحبت‌هایم باشند.

آقایان اگر دوره بعد قرار باشد کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان باشید با کدام عملکرد به سراغ مردم رزمندگان،خندق ،محلاتی و علامه طباطبایی خواهید رفت؟ کدامین مشکل این مناطق را برطرف کردید که تقاضای رای داشته باشید؟! آقایان و وکلای مردم در پارلمان شهری چند کوچه علامه طباطبایی ۱ داریم؟یک کوچه از دو طرف نام دارد مطلع اید؟(به کوچه های خندق بعد از مدرسه ارشاد دقت کنید از پایین شاهد و از خیابان خندق نام خندق دارند!)

اعضای محترم شورا، مطلع اید علامه طباطبایی و خندق ایستگاه تاکسی ندارند و ماهانه هزینه گزافی بابت کرایه تاکسی دربست پرداخت میکنند؟

آخرین باری که پای به کوچه های علامه البته بعد از مدرسه نهادید چه موقع بودید چقدر مانع و بریدگی در آسفالت این کوچه‌ها قابل مشاهده است که مال مردم هزینه تعمیر جلوبندی ماشین‌هایشان میشود.

نمایندگان پارلمان شهری کل مردم دوگنبدان هستید یا قشر خاصی که مشکلات دیگر مناطق را نمی بینید؟ بلوار بعد از کوچه‌های علامه به کجا رسید؟

آقایان کارنامه ای برای ارائه به مردم ندارید که تقاضای رای داشته باشید چون هیچ گاه حتی بازدیدی کوتاه از این مناطق نداشتید و جز در زمان رای‌گیری این مناطق را نمی‌بینید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها