یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس پلیس راه استان خبر داد


کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد طی ۸ روز نوروز

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی طی ۸ روز نوروز در این استان خبر داد.

کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی کهگیلویه و بویراحمد طی ۸ روز نوروز

سرهنگ حسن دانا یار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تصادفات منجر به فوت ایام نوروز این استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا روز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ افزایش جزئی داشتند.

وی اظهار کرد: طی این ایام بیشتر تصادفات استان در محورهای مواصلاتی «یاسوج به اصفهان»، «گچساران به شیراز» و «یاسوج به بابامیدان» رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشتر تصادفات و حوادث ترافیکی این استان در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ دانایار بیشترین عامل تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد را طی ایام نوروز تخطی از سرعت مطمئنه (سرعتی که خودروها باید باتوجه به شرایط جاده و وضعیت جوی هوا داشته باشند)عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خودروهای سواری بیشترین عامل دخیل در تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و ۱۰ درصد عامل دخیل در تصادفات را عابران پیاده به خود اختصاص داده اند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌ها از مسافران و گردشگران انتظار می‌رود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، فاصله طولی را رعایت کنند و به جلو توجه داشته باشند.

دانایار بیان کرد: به مسافران و گردشگران روزی توصیه می‌شود از تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند و حتماً کمربند ایمنی را ببندند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها