یادداشت
گفتگو و گزارش

متخلفان قاچاق آرد و خودروی سرقتی در چنگ پلیس

فرمانده انتظامی باشت گفت: چهار نفر متخلف در زمینه قاچاق آرد استفاده از نانوایی ها و سرقت خودرودر در این شهرستان دستگیر شدند.

متخلفان قاچاق آرد و خودروی سرقتی در چنگ پلیس

سرهنگ علی مسعود جو روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی در حوزه گچساران- باشت ایست بازرسی دایر کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیونت ایسزو مشکوک شدند.

مسعود جو تصریح کرد: بیش از چهار تن و ۹۲۰ کیلو گرم آزاد مصرف استفاده از نانوایی ها و یکهزارو ۵۰۰ کیلو گرم در بازرسی از این خودروها کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۲ متخلف در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودروهای تعیین شده به پارکنگ انتقال داده شد.

مسعود جو تصریح کرد: ماموران انتظامی با پدیده شوم قاچاق کالا با تمام توان مبارزه خواهد کرد.

سارقان خودرو در باشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی باشت گفت: در پی یک فقره سرقت خودرو در شهرستان گچساران و مشاهده این سارقان در باشت موضوع بصورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.

مسعودجو ادامه داد: ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی باشت با هماهنگی دستگاه قضایی و بکارگیری منابع و مخبرین نسبت به شناسایی سارقان اقدام کردند.

وی ابرازکرد: سپس با راه اندازی کشت تلفنی با اجرای طرح امنیت محله محور در بخش بوستان ۲ سارق (مرد و زن) با هویت معلوم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه کشف شد.

مسعودجو تصریح کرد: از متخلفان ۲۲ گرم مواد مخدر کشف شد و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند هر گونه گزارش را از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ۲۵ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها