یادداشت
گفتگو و گزارش

نستهن مقدم در آخرین نطق انتخاباتی:


انشاخوانی و هوچی گری شجاعت نیست/ فریب پول های انتخاباتی و وعده های پوچ را نخورید/ انتخابی کنید که بعدا پشیمان نشوید

مقدم هوچیگری و انشا خوانی را شجاعت نیست، تعهد، تخصص و صداقت از ملزومات انتخاب خوب است.

انشاخوانی و هوچی گری شجاعت نیست/ فریب پول های انتخاباتی و وعده های پوچ را نخورید/ انتخابی کنید که بعدا پشیمان نشوید

 اَفتونیوز| دکتر نستهن مقدم نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در آخرین نطق انتخاباتی خود با تقدیر از حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم با رجوع به سوابق، دیدگاه‌ها و کارنامه تصمیم‌گیری کنند.

وی بابیان اینکه مردم اکثراً انتخاب و تصمیم خود را گرفته‌اند ابراز داشت: ۷۰ درصد مردم در آخرین نطق‌های انتخاباتی شرکت نکرده اما انتخاب خود را انجام داده‌اند.

این کاندیدای انتخابات اذعان داشت: علت حضورم در این انتخابات وجود مشکلات، نابسامانی‌ها و گلایه مردم از عملکرد مجلسیان است، مجلس کارآمد می‌تواند گره از مشکلات مردم بردارد و برای ایجاد مجلس کارآمد بدون شک باید نماینده اصلح که دارای برنامه و صداقت است انتخاب شود.

وی با اشاره به‌ضرورت انتخاب آگاهانه تصریح کرد: مردم باید فردی که کارآمد، شفاف و صادق است را انتخاب و برای این انتخاب باید به کارنامه گذشته آن‌ها توجه کرد.

وی هوچیگری و انشا خوانی را شجاعت ندانست و تأکید کرد: تعهد، تخصص و صداقت از ملزومات انتخاب خوب است.

مقدم بابیان اینکه نماینده باید بر محور صداقت سیاسی و بدون تعارف از حقوق مردم دفاع کند نه اینکه صرفاً صدای دولت باشد گفت: نماینده باید نقشی ثمربخش در کمیسیون‌ها ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با وضع نامطلوب موجود پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و با کارنامه مناسب برای تغییر آمده‌ام. بیان کرد: اگر بر اساس زر، زور و وعده‌های پوچ نماینده انتخاب کنیم در چند هفته آینده بازهم پشیمان خواهیم شد.

مقدم در ادامه با اشاره به سرمایه‌های خدادادی این حوزه انتخابیه و محرومیت ان گفت: انتخاب نباید خاله خرزویی، حزبی و پولی باشد بلکه باید برای اصلاح و توسعه و رفع محرومیت‌ها باشد چراکه خام فروشی این سرمایه‌ها و عدم تزریق اعتبارات نتیجه انتخاب ناآگاهانه است.

وی گفت: دولت‌ها در توزیع عادلانه قدرت و ثروت اقدام مناسبی برای این حوزه انتخابیه نکرده و پایم به مجلس شورای اسلامی برسد نماینده‌ای خاموش نخواهم بود و حق مردم را خواهم گرفت و توسعه صنعتی، مبارزه با فقر فرهنگی و محرومیت را در دستور کار قرار خواهم داد.

مقدم با اشاره به داشته‌های آبی استان و بیکاری جوانان گفت: من برای برون‌رفت مسائل اقتصادی برنامه‌ریزی کرده‌ام و در دوره‌ای مشخص اجرایی می‌کنم و بساط بیکاری، گرایش به طلاق و محرومیت را برمی‌چینم.

او از مردم خواست تا بر اساس کارنامه گذشته افراد رأی دهند و تأکید کرد: مجال وعده‌های پوچ و قوم‌وخویش‌بازی نیست و نباید اجازه دهیم در آینده پشیمان شویم چراکه آینده نتیجه انتخاب فردای ما در ۱۱ اسفند است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/12/11 16:13:25

    یاسوج نابود کردی حالا استان نابود کن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها