یادداشت
گفتگو و گزارش

بزرگواری در جمع طایفه اولاد میرزاعلی؛


میخواهم مطالبات شما را فریاد بزنم/ رفتم تا جوانترها بیایند اما آقایان رها نکردند تا ما باز به صحنه برگردیم

بزرگواری: سال آمده ام و مطالبات را پیگیری کردم و رفتم، بیانیه دادم که مردم بیدار شوند و ولی متاسفانه نگذاشتند اما باز به ندای شما لبیک گفتم آمده ام تا با پشتوانه همه ایلات حوزه انتخابیه و همه مردم و زن و مرد و جوانان عزیز و فرهنگیان جلوگیری کنیم تا عقل سیاسی جامعه را از رانت بازی نجات بدهیم.

میخواهم مطالبات شما را فریاد بزنم/ رفتم تا جوانترها بیایند اما آقایان رها نکردند تا ما باز به صحنه برگردیم

اَفتونیوز| شامگاه دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ نشست انتخاباتی سید علی محمد بزرگواری با طایفه اولاد میرزا علی برگزار شد.

بزرگواری در این نشست گفت، تقدیر و تشکر ویژه  دارم از این احساسات پاک و حرکت شور انگیز شما مردم خوب تقدیر خاص از ایل غیرتمند اولاد میرزاعلی که به  تعییر بنده همیشه ساکتند ولی آتش زیر خاکستر.

وی در ادامه اظهار داشت؛ این روزها به عنوان فرزند شما در برابر شما می ایستم که خواسته ها و نیاز های شما را بشنوم،  برای آن روزی که با رای پاک شما در خانه ملت با آن صندلی ک متعلق به شماست بدست بگیرم،  روی آن صندلی بشینم و از آن تریبون فریاد شما مردم غیور را صدا بزنم  و از بیداد گری ها و ظلم ها و ستم هایی ک در طول ۴۴ سال از دولت ها از بالا تا پایین به شما روا داشته اند را فریاد بزنم.

 وی ادامه داد، حق شما را چه در صحن آب چه طبیعت چه معدن چه در صحن نيروي  انساني بگیرم و خوشحالم که یک کلید واژه را از ابتدای راه فریاد زدم و آن این این که با نخبگان،فرهنگیان، ریش سفیدان تمام ایلات ام معتمدین و دانشگاهیان  همه و همه عقلای سیاسی  جامعه  خود را احیا کنیم.

وی تاکید کرد، نگذاریم نام گرایش ها و قوم گرایی این عقل سیاسی جامعه ما را به اضمحلال  ببرند تا این که بسیاری از ظرفیت های ایلی  و نخبه ما سوخته شوند و نتوانند ی این مردم خدمت کنند.

۸ سال آمده ام و مطالبات را پیگیری کردم و رفتم، بیانیه دادم که مردم بیدار شوند و ولی متاسفانه  نگذاشتند اما باز به ندای شما لبیک گفتم آمده ام تا با پشتوانه همه ایلات حوزه انتخابیه  و همه مردم و زن و مرد و جوانان عزیز و فرهنگیان جلوگیری کنیم تا عقل سیاسی جامعه را از رانت بازی نجات بدهیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دهدشت 1402/12/8 15:22:53

    درود بر مرد عمل حاج اقا بزرگواری

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها