یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی؛


اینجا فینال است؛ بهرامی و روشنفکر

اما رقیب اصلی روشنفکر کیست؟ استقبال ویژه هفته های اخیر از نطق های محمد بهرامی و حرکت برخی از هواداران پیشین زارعی و برخی آرای خاکستری دیگر در ساعات اخیر به سمت محمد بهرامی نیز روشنفکر را در روزهای پایانی در موضع ضعف قرار داده است. البته ابتدای موج حمایت از بهرامی را شاید بتوان حضور مردمی در سرانجلکل جایی که در عین ناباوری حمایت بسیار گسترده ای از وی صورت گرفت،

اینجا فینال است؛ بهرامی و روشنفکر

اَفتونیوز| انتخابات مجلس در استان  به نقطه پایانی رسیده است. پیش از این در گچساران و باشت فضا برای پیروزی تاج گردون فراهم شده بود و به نظر می‌رسد آمدن دلاویز نتواند مانعی برای پیروزی او باشد.

 کهگیلویه چناچه طی هفته های اخیر شرایط  مسجل شده سید محمد موحد باید به نبرد با سید علی محمد بزرگواری و علی مژدهی بپردازد.

در بویراحمد و دنا علارغم برخی تحلیل ها که اشاره به پیچیدگی انتخابات می کنند اما چنان که مشخص ست بهرامی و روشنفکر شانس بیشتری از بقیه دارند و دوگانه ای را شکل داده اند.

روشنفکر در سال ۹۴ به واسطه رأی قومیتی پدیده انتخابات لقب گرفته بود در نهایت در سال ۹۸ توانست به بهارستان راه پیدا کند.

وی  در طول این چهار سال با برخی انتصابات و رویکردهای منطقه گرایانه دچار ریزش های فراوان شد اما بنا به دلایلی مانند همراهی ساختار اداری شهرستان جز شانس های پیروزی است.

روشنفکر از  چند جهت در انتخابات فردا مورد تهدید قرار گرفته است از یک طرف همپوشانی آرای وی با محمد موحد در کهگیلویه و همچنین حضور سعادتیان و بزرگواری  در کهگیلویه نیز به آرای او بویراحمد سفلی آسیب وارد خواهد کرد اما این تمامی ماجرا نیست چرا که حضور فعال خرامین، مقدم، آراوند و سبحانی او را حسابی به دردسر انداخته است، اما با همه این تفاسیر روشنفکر یک پای فینال انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است.

اما رقیب اصلی روشنفکر کیست؟ استقبال ویژه هفته های اخیر  از نطق های  محمد بهرامی  و حرکت برخی از هواداران  پیشین زارعی و برخی آرای خاکستری دیگر در ساعات اخیر به سمت محمد بهرامی نیز روشنفکر را در روزهای پایانی در موضع ضعف قرار داده است. البته ابتدای موج حمایت از بهرامی را شاید بتوان حضور مردمی در سرانجلکل جایی که در عین ناباوری حمایت بسیار گسترده ای از وی صورت گرفت.

مساله ای دیگری که برای مهدی روشنفکر دردسرساز شده است برخی گاف ها در نطق های انتخاباتی وی می باشد البته شاید از دیدگاه بعضی طبیعی جلوه کند اما برخی از این سوتی ها برای روشنفکر گران تمام شده و جمعی از هواداران وی نسبت به قبل تر دلسرد و کم رمق شده اند.

در یک جمع بندی پایانی مهدی روشنفکر چنانچه از ماهها پیش مشخص بود و نماینده حاضر در قدرت است، یک پای فینال انتخابات را تشکیل میدهد اما این تمام ماجرا نیست و هر چه به روز جمعه نزدیک تر میشویم مهدی روشنفکر بیشتر در موضع ضعف قرار میگیرد که میتواند برای وی و هوادارانش نگران کننده باشد اما محمد بهرامی در طی روزهای  بخشی از آرا  را به جذب کرده  و برخی تحرکات دیگر نیز حاکی از آن است حتی مهدی روشنفکر نیز از هجوم وی نیز در امان نمانده است اما باید دید اوج گیری بهرامی خواهی تا اخرین ساعات انتخابات ادامه خواهد داشت یا نه؟



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 صمد 1402/12/16 13:17:49

    تکلیف افراد شایسته که به جناب آقای بهرامی رای نداده اندچیه؟

    پاسخ
  • 2 جلیلی 1402/12/9 23:28:42

    هر کسی تا امروز تردید داشت که منتظریان برنده انتخابات نیست، اکنون یقین داشته باشد که برنده قطعی انتخابات است. روشنفکر کاملا ریزش کرده و آرای بسیاری را از دست داده. بهرامی هم با وجود چهارمین دوره حضور خود ، هنوز نتوانسته 10درصد آرای بویراحمد سفلی را جمع کند. ولی منتظریان بی شک 30 تا 40 درصد آرای بویراحمد سفلی را جمع کرده و در بویراحمد علیا با فاصله زیاد از بهرامی و روشنفکر پیش افتاده است. پس به طور قطع، منتظریان برنده انتخابات است دو روز دیگر خواهید دید.

    پاسخ
  • 3 ۱۱ 1402/12/8 14:53:13

    تحلیلت اشتباهه روشنفکر سومه

    پاسخ
    • 3 - 1 بانو پاسخ به : ۱۱ 1402/12/10 18:39:58

      شک نکنید روشنفکر برنده نهایی هست مگ تعصب و غیرت فامیلش رو نمیشناسید بهرامی ارا زباد داره اونا بچه زیاد دارن پس رقابت بهرامی و روشنفکر واضحه مث خورشید منتظریان سوم هست مطمن باشید

  • 4 مسعود بهره بر 1402/12/8 14:38:58

    دکتر بهرامی به طور حتم پیروز این رقابت هست دکتری کاردان و کار بلد دکتری مردمی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها