یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های بزرگواری در دهدشت؛


آمده ایم تبعیض و رانت به وجود آمده را از بین ببریم/ طرح های من و «عدل هاشمی پور» در این دوره رها شدند

بزرگواری: طرح هایی در دوره های نمایندگی برای توسعه دنبال کردم و در دوره نمایندگی برادرم حاج هاشمی پیگیری شدند، متاسفانه در این دوره رها شدند.

آمده ایم تبعیض و رانت به وجود آمده را از بین ببریم/ طرح های من و «عدل هاشمی پور» در این دوره رها شدند

اَفتونیوز| امروز شنبه ۵ اسفند نشست انتخاباتی سید علی محمد بزرگواری در جمع حامیان و هواداران اش در شهر دهدشت برگزار شد.

 بزرگواری در ابتدای سخن خود اظهار داشت: رفع تبعیض، بی عدالتی، عدم پیگیری حق و حقوق و خواسته های و مطالبات این دیار از خواسته های اصلی مردم است.

وی در ادامه گفت؛  مدیریت های ضعیف و قومی قبیله ای از سرزمینهای حاصلخیز منطقه سبب بی آبی و به وجود  آمدن پدیده گوجه چینی و نادیده شدن حقابه ما شده است.

وی افزود؛  عدم توجه به فرهنگ، اقتصاد، زیرساختها از ظلم و ستم های روا شده بر مردم است که  با صدای رسا و بلند باید آنرا فریاد زد و  امیدوار شد که با حضور یکپارچه مردم کهگیلویه بزرگ در پای صندوق های رای، دیگر شاهد این همه بی عدالتی و تبعیض و رانت بازی نباشیم.

وی ادامه داد؛ آمده ام تا با همراهی شما مردم قدرشناس و نخبگان جامعه وضع موجود را تغییر دهیم و به ناکارآمدی و تبعیض پایان دهیم.

او اضافه کرد، طرح هایی در دوره های نمایندگی برای توسعه دنبال کردم و در دوره نمایندگی برادرم حاج هاشمی پیگیری شدند، متاسفانه در این دوره رها شدند، لذا باید آن طرح ها که نقش مهمی در توسعه پایدار دارند و منجر به سیرابی دشت‌های تشنه و رونق کشاورزی می شود را بار دیگر برای خروج از بن بست بیکاری احیا کرد.

بزرگواری در ادامه ضمن تقدیر از همه طوایف از بویراحمد تا ثلاث و چرام و دشمن زیاری گفت ان شاالله با استفاده از ظرفیت عظیم سردار هاشمی و نخبگان کهگیلویه گام‌های موثری برای ساماندهی اوضاع کهگیلویه بزرگ و تغییر وضع موجود برداریم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 انصاری 1402/12/16 13:34:5

    بزرگواری حیف شد.

    پاسخ
  • 2 کهگیلویه ای ساکن ساری 1402/12/5 22:27:9

    درود بر سید پاک وبی ریا ...بزرگواری انسانی دلسوز ب یاری خدا با کمک مردم اقای بزرگواری ...موحد را ب زمین میزند وب زباله دان تاریخ می اندازش ...درود بر بزرگواری مدافع وطن وحرم ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها