یادداشت
گفتگو و گزارش

نطق انتخاباتی آیت الله ملک حسینی در گچساران

ملک حسینی: ضعف‌ها در برخی عرصه‌ها، ناتوانی از رسیدن به اهداف را به دنبال دارد هر چه انتخابات قوی‌تر؛ نظام قوی‌تر و مردم بیناتر باشند بدون شک اتفاقات خوبی برای جامعه رخ خواهد داد

نطق انتخاباتی آیت الله ملک حسینی در گچساران

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در نطق انتخاباتی‌اش در گچساران اظهار داشت: نامزد های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان با حضور خود در رقابت انتخاباتی و گرم کردن تنور انتخابات احترام به این عرصه سرنوشت‌ساز گذاشتند.

وی بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات پیش رو علاوه بر قدرت دادن به مردم، نظام و کشور موجب بالا رفتن قدرت مسئولان نظام در برابر دشمن می شود.

ملک حسینی تصریح کرد: ضعف‌ها در برخی عرصه‌ها، ناتوانی از رسیدن به اهداف را به دنبال دارد هر چه انتخابات قوی‌تر؛ نظام قوی‌تر و مردم بیناتر باشند بدون شک اتفاقات خوبی برای جامعه رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: حضور آبرومند شما در انتخابات خبرگان که برای استمرار ولایت انقلاب است می‌تواند جایگاه ولایت را صیانت و قدرت ببخشد.

ملک حسینی افزود: بدون شک اقتدار و موقعیت ولایت بر انقلاب می‌تواند برای جلوگیری از فقرها، فسادها، رشوه‌ها و تبعیض‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی رقابتشان باید به نحو مسابقه باشد نه به نحو مقابله، و هر کسی در خط خودش حرکت کند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک مجلس، قوی و مقتدر است که بدون منفعت طلبی بر دولت نظارت کند که دولت با اجرای صحیح قانون بر مشکلات فائق شود.

ملک حسینی گفت: در صورتی که مجلس خبرگان ضعیف باشد دشمن خوشحال و امیدوار خواهد شد و به استمرار فشارها و تحریم‌ها ادامه می‌دهد و اگر مجلس هم ضعیف باشد دشمن احساس پیروزی می‌کند و هر چه بخواهد بر این ملت مظلوم تحمیل خواهد کرد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نباید برای صندلی سبز مجلس به دین کسی آسیب زد لذا مسیر حق را باید به‌حق طی کرد و همه باید انتخاباتی در تراز دین و انقلاب رقم بزنیم.

ملک حسینی با بیان اینکه امروز مسیر انقلاب با عزت پیش می رود ادامه داد: از همان ابتدا انقلاب اسلامی با دشمنی‌ها و فتنه‌ها شکل گرفت و ملت ایران همچنان در تقابل با دشمنان ایستاده و مقاومت کردند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نظام شیعی نظامی است که برمدار کرامت و فضیلت حرکت کند.

وی تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در انتخابات از آرمان‌های انقلاب و اصول انقلاب صیانت می‌کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
ایرنا/



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها