یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر تایید صلاحیت عدل هاشمی پور

یک شایعه انتخاباتی تکذیب شد.

پاسخ  استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خبر تایید صلاحیت عدل هاشمی پور

اَفتونیوز| طی ۴۸ ساعت اخیر، حرف و حدیث هایی مبنی بر تایید صلاحیت عدل هاشمی پور در شبکه های اجتماعی و گروه های مجازی کهگیلویه منتشر شد.

در این بین یک اتفاق رخ داده که برگشت هاشمی پور به انتخابات را واقعی‌تر می‌کند و آن هم بازگشت برخی افراد کنار گذاشته از هیئت‌های همراه صندوق رای است چرا که این افراد از معتمدین مربوط به ستاد عدل هاشمی پور است.
دلیل کنار گذاشتن این افراد مشخص است چرا که با این توجیه که به دلیل نبود عدل هاشمی در انتخابات ضرورتی برای حضور معتمدین وی در کنار صندوق‌ها نیست این افراد حذف شدند، اما با شروع زمزمه‌های تایید صلاحیت عدل هاشمی، این افراد هم دوباره به صندوق‌ها اضافه شدند و این اولین نشانه برای قطعی بودن برگشت عدل هاشمی عنوان شده است.
در کنار این موضوع صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اینکه احتمال تایید صلاحیت عدل هاشمی پور وجود دارد کمی ماجرا را واقعی‌تر کرده است و برخی معتقدند هر چند سخن استاندار به نوعی پاسخی منطقی به سوال احتمال برگشت هاشمی پور بوده است، اما اعتقاد بر این است که ماجرا در واقع به قطعی بودن برگشت وی به انتخابات مرتبط است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه‌ای گفته بود: شنیدیم که هیئت اجرایی کهگیلویه تصمیم گرفته که نیرو‌های آقای هاشمی‌پور که قرار بود سر صندوق‌های رأی حضور داشته باشند، حذف شدند، بلافاصله دستور داده‌ایم که نیرو‌های آقای عدل هاشمی‌پور سر صندوق‌ها حضور داشته باشند، آمدیم، آقای هاشمی‌پور تأیید شد، پس نباید نیروهایش حذف شوند. چنانچه تأیید هم نشود، کسی نباید حذف شود.

برای پیگیری  خبر مذکور، این پایگاه خبری با دو فرد مسول در وزارت  کشور تماسی برقرار کرد.

محمد صادق درفشی فر مدیر روابط عمومی استانداری و سید روح الله شاهینی مدیرکل امنیتی استانداری در گفت و گوی تلفنی با  خبرنگار افتونیوز این خبر را شایعه دانسته و قویا آن را تکذیب کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گویی با رسانه هد توضیح داد که هیأت اجرایی کهگیلویه پیش‌بینی کرده بودند، نیرو‌های آقای هاشمی‌پور سر صندوق‌ها حذف شوند و طرفداران بقیه چیده شوند. ما هم گفتیم؛ آن‌هایی که انگیزه دارند سر صندوق بمانند ما تعهد نداده‌ایم طرفدار یک کاندید خاص سر صندوق بیاید.
احمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا خبری در خصوص تأییدصلاحیت هاشمی‌پور وجود دارد؟، گفت: هیچ خبری مبنی بر تأیید صلاحیت عدل هاشمی‌پور نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست و چنانچه خبری هم باشد رسماً به هیأت نظارت استان اعلام می‌شود تا الان هیج چیزی دال بر تأیید صلاحیت‌ایشان نیامده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 امیر درخشان 1402/12/1 19:15:34

    انشالله که مردم عاقل بشن و بر اساس تیپ و طایفه به کسی رای بدن و بتونن یه نماینده دلسوز بدون توجه به تیپ و طایفه خاص کار بکنه و بتونه نیاز همه کهگلویه رو برطرف کنه نه فقط به فکر کسانی باشه که تو دیدش بودن و رای دادن بهشون

    پاسخ
  • 2 سید غ 1402/12/1 1:44:32

    سلام بر دوستان راسته که موحد واستاندار کهگیلویه باهم دوست هستن وپشت همند یعنی طرفداران موحدازهیچ حرکتی که مردم راازومسیردرستبدبین بسازند دست بر نمی‌دارند اینطوری که میگویندومردم راناامید میکن دیگر انتخابات با وجود موحد ویاران منفعت‌طلب مردم اون شرایط برابر برای همه کاندیدها را نمی‌بینند ومیگویند چه با پول وچه با هکر وچه با تهدید پست کارکنان همه جا توسط نیروهای به صورت غیر مستقیم باعث یاس میشن با وجودی که مردمبهش رای نمی‌دن ولی حتی ظاهری باشن اما رایشون برا اون کاندید های درستکاری واقعا میترسن که آسیب ببینند چون بن بست توی کهگیلویه شده باید باز شود شایددرقلوب موثر شود در موقع انتخاب افراد ی که واقعا شکرداره وجودشون مثل بزرگواری ویادسعادتیان وبقیه که آمدن امیدی مردم بهشون ندارن چون ذاتشون برای ماها ناشناس هست وتوانایشون مجهوله ونه به موحد رضایت خدایا شکرت که شایدقدرت طلب ها رافقط توبنشانی سر جاشون ما خدمت ندیدیم

    پاسخ
  • 3 عدل هاشمی 1402/11/30 2:51:45

    موحد بهترینه

    پاسخ
    • 3 - 1 الاا پاسخ به : عدل هاشمی 1402/11/30 23:9:36

      اره واسه فقر

  • 4 سهراب کمال زاده 1402/11/28 22:53:46

    سلام بخدا قسم اگه کهگیلویه قرار باشه از بن بست رهایی پیدا کنه فقط و فقط و فقط با عدل هاشمی پور نجات پیدا میکنه چون در حوزه عمران و سازندگی تخصص داره تا کی باید به قوم گرایی روی بیاوریم و احساسات بی رویه داشته باشیم

    پاسخ
  • 5 دهدشتی 1402/11/28 17:26:46

    با سلام.بدون شک تنها کسی که در کهگیلویه بزرگ لیاقت داره که به عنوان نماینده وارد مجلس شورای اسلامی بشه، عدل هاشمی هست چون ایشان فردی کاربلد و البته دلسوز مردم هست.

    پاسخ
  • 6 سیدغ 1402/11/28 11:16:24

    سلام بر شما تأیید هم که بشود یانه اگر هدف خدمت باشد یک نیروی کاربلد هست ومیش ه ازش در جای دیگر بهره ببرند ولی الان ای کاش موحد تایید نمیشد وطرفداران حاج عدل دیگر گول صندلی پرستان را نخورند وبی حرمتیهای دور گذشته را فراموش نکنند از طرفداران همه چی بر من در سیو دو سال

    پاسخ
  • 7 حسین الف 1402/11/27 14:22:58

    نمایندهابارای مردم به مجلس میروند ولی خیانت به مردم میکنند

    پاسخ
  • 8 اکسیر 1402/11/27 4:9:39

    عدل هاشمی ;بدون شک میتواند کهگیلویه را از فقر،بیکاری، خودکشی،اعتیاد ووو نجات داد

    پاسخ
    • 8 - 1 دهدشت پاسخ به : اکسیر 1402/11/28 22:15:56

      جوک‌ سال😃

    • 8 - 2 دهدشتی پاسخ به : اکسیر 1402/11/28 20:29:38

      منظورت جوانان حومه ی غربی و طوایف بویراحمده دیگه؟

    • 8 - 3 علیرضا پاسخ به : اکسیر 1402/11/28 19:25:57

      انشالا سردار ماد ووکهگیلویه رو نجات میده.

    • 8 - 4 رضا پاسخ به : اکسیر 1402/11/28 19:23:48

      صددرصد همینطوره

سایر اخبار
برگزدیدها