یادداشت
گفتگو و گزارش

اعتراضات منتظریان و بهرامی و جواب سربالای معاون سیاسی استاندار/ هاشمی مهر: فقط با تلویزیون مصاحبه می کنم!

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سخنگوی ستاد انتخابات استان در گفت و گو با خبرنگار افتونیوز از انجام مصاحبه خودداری کرد. وی گفت، بزودی در صدا و سیمای استانی در این زمینه صحبت خواهیم داشت و با خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مصاحبه نمی‌کنم.

اعتراضات منتظریان و بهرامی و جواب سربالای معاون سیاسی استاندار/ هاشمی مهر: فقط با تلویزیون مصاحبه می کنم!

اَفتونیوز| این روزها انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد به اوج حساسیت خود رسیده است.

از آنجایی‌ که سلامت و امنیت انتخابات مورد تاکید مقامات مسئول به ویژه شخص رهبری است. بی‌طرفی سازمان و دستگاه‌های اجرایی یکی از ملزومات برگزاری انتخابات سالم است اما از روز گذشته نادر منتظریان به تنهایی و به نشانه اعتراض در استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد، صبح امروز نیز جمعی از هواداران محمد بهرامی دیگر کاندیدای شاخص انتخابات بویراحمد، دنا  و مارگون جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کردند.

طبق شواهد و گفته‌ها، شکایت و اعتراض این دو کاندیدای شاخص، بی‌عدالتی در چینش نیروهای بر سر صندوق‌های اخذ رأی است.

با توجه به اهمیت این موضوع خبرنگار اَفتونیوز پیگیر ماجرا شد و تماسی با شهرام مهدوی‌مطلق فرمانداربویراحمد برقرار کرد.

فرماندار بویراحمد در گفت و گو با این پایگاه خبری گفت، بر مبنای ضوابط، شخص فرماندار حق مصاحبه ندارد فلذا در این زمینه با سخنگوی ستاد انتخابات استان صحبت شود.

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سخنگوی ستاد انتخابات استان در گفت و گو با خبرنگار افتونیوز  از انجام مصاحبه خودداری کرد.

وی گفت، بزودی در صدا و سیمای استانی در این زمینه صحبت خواهیم داشت و با خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری  مصاحبه نمی‌کنم.

این در حالی است که بخش عمده گرم کردن تنور انتخابات بر عهده همین رسانه‌ها بوده و هست.

همین چندی پیش به محض هر گونه حاشیه و ابهامی ستاد انتخابات استان سریعا دست به شفاف‌سازی می‌زد تا در نبود اطلاعات و شفافیت جامعه و مردم درگیر شایعات و اطلاعات غیرموثق نشوند ولی در این موضوع مهم که دغدغه بخش زیادی از مردم است تاکنون سکوت کرده است.

در واقع انتظار است نیروهای مجری در انتخابات، به ویژه در بحث اطلاع‌رسانی، به صورت آنلاین سعی در شفاف‌سازی و پاسخگوی کاندیدا و هواداران‌شان باشند.

اهمیت موضوع انتخابات به اندازه ای است که  در دادگاه ها شعبه ویژه ای برای بررسی سریع جرائم انتخاباتی تشکیل شده است.

حال با توجه به اتفاقات پیش آمده مسولان زیربط در استان پاسخگویی و شفافیت در این زمینه را به تعویق انداخته که واقعا می‌توان گفت بی‌تدبیری است و باید در کمترین زمان ممکن، این دغدغه مردم را پاسخ گفته و آرامش را بر افکار عمومی و جامعه حکم‌فرما کنند.

از استاندار نیز انتظار می‌رود در این زمینه به ستاد انتخابات استان تذکرات لازم را بدهد تا خدای نکرده اتفاقات سال ۹۴ دوباره در بویراحمد تکرار نشود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 حسینی 1402/11/26 20:21:24

    سلام، آقای استاندار تا کنون بسیار ضعیف عملکرده و معاون سیاسی ایشان خیلی ضعیفتر، جا داشت معاون سیاسی استاندار در انتخابات استان فردی بی طرف باشه! نه کسی که برای آقای موحد و آقای روشنفکر کاملا یکطرفه عمل می کند، هر چند آقای استاندار خودشونهم در این رابطه بی طرف نیستند.

    پاسخ
  • 2 امیرعباس 1402/11/26 9:34:30

    خداوکیلی چه مدل تیتر زدنه؟جواب سربالا چیه؟ یکی ندونه فکر میکنه شما واقعا خبرنگار و‌ خبرگزاری هستید، ایشون همیشه باهمه خبرنگارها و خبرگزاری های واقعی با روی گشاده و صبر و‌حوصله صحبت کرده و شفاف تر از شیشه بوده باهاشون بنده خدا گفته توی تلویزیون مصاحبه و صحبت میکنم که دیشب هم‌انجام داد و‌توضیح هم داد.

    پاسخ
  • 3 سجادحسینی 1402/11/26 2:22:52

    ....... و بی کفایتی استاندار و معاونین ایشان هویداست

    پاسخ
  • 4 شهرداری 1402/11/25 22:13:20

    همه عالم وآدم مرده و زنده می دانند که معاون سیاسی و فرماندار طرفدار روشنفکر هستند و شبانه روز برایش تلاش می کنند

    پاسخ
  • 5 سناتور 1402/11/25 20:13:5

    رسانه های امثال شما فقط دنبال منافع شخصی هستین و در نشر اخبار و اطلاعات و تحلیل هاتون سلیقه و نظر شخصی خودتان رو بیان میکنید... اینو بدانید که بین مردم هیچ گاهی ندارید...

    پاسخ
  • 6 علیناز 1402/11/25 18:55:38

    امیدواریم فرماندار مارگون در ماجرای انتخابات خلع ید کشود چرا که سلامت انتخابات مهم است . ان شاالله استاندار محترم اختیارات را از فرماندار مارگون بگیرد و به یکی از معاونین خود واگذار نماید

    پاسخ
  • 7 پارس صفا 1402/11/25 18:28:40

    آقای هاشمی بهترین کار را کرد چون واقعا دو نامزد معترض دارند راه‌ میر موسوی و تقلب در انتخابات را جلو می‌کشند و عینا در میدان دشمن می‌کنند به نظر من هر دو را به زندان فرستاد و آنها رد صلاحیت شوند

    پاسخ
  • 8 تدبیر 1402/11/25 18:0:46

    بی تدبیری در استانداری و فرمانداریها سبب نارضایتی در حوزه های بویراحمد و کهگیلویه بزرگ شده. دستکاه قضا و استانداری ندبیری کنند.

    پاسخ
  • 9 حسینی 1402/11/25 17:9:33

    آره خوب آخه مگه شما سایت خبری هستی؟؟؟ هرشخص دیگه ای هم در استان باشه نباید با شما مصاحبه کنه چون فقط دنبال حاشیه و خرابکاری هستین بهترین کار رو کردن اتفاقا باعث جلوگیری از حاشیه شدن

    پاسخ
  • 10 دلسوز نظام ...کهگیلویه 1402/11/25 16:49:22

    اخ وبخت استان ....اقایان امنیتی ...اقایان اطلاعاتی ...سپاه پاسداران ...سرداران جنگی به دستور مقام معظم رهبری برای سلامت انتخابات به داد کهکیلوبه وبویراحمد برسید ..این اقای ........... نمیتونه انتخابات را برگزار کنه ....... موحد است ..ضرب المثل لری است کره بزه شل شهاز نمیشه ....نذارید افراد ضعبف در نظام جمهوری اسلامی که بفول سردار قاسم سلیمانی عزیز جمهوری اسلامی حرم است تصمیم بگیرنند ...سال ۱۳۴۲ امام خمینی گفت علمای قوم ...مردم ب داد اسلام برسید ....ما میگیم ...افراد دلسوز صاحب منصب وپست کلبدی اطلاعاتی وامنیتی برای جلوگبری از فساد انتخاباتی وسالم برگزار کردن انتخابات دست ب دست هم بدهید واین معاون ضعیف را عزل کنید ..نه ب مدیر ضعیف

    پاسخ
    • 10 - 1 سعیدی پاسخ به : دلسوز نظام ...کهگیلویه 1402/11/29 9:17:13

      اخ من جونم وای دلسوز نظام نونم کی تاالان ........ سر از سیاست ایدراره و دلسوز نظام وابی و ضرب المثل هم ایزنه....غیراز خت انتخابات برگزار کنی

    • 10 - 2 حسینی پاسخ به : دلسوز نظام ...کهگیلویه 1402/11/26 21:24:1

      ههههه ملاک ضعیف و توانمند بودن رو میفرمایید؟؟ وزارت کشور به خاله زنکی های امثال شما توجه نمیکنه که اگه اینطور بود هیچکس در این استان مسئول نمیموند چون اینقدددد غریبه پرستیم و حسادت بیداد می‌کنه تا یکی مسئولیت میگیره همه خصوصا نزدیکان تون مدیر بهش حمله میکنند خوشبختانه دیگه همه وزارتخانه ها در تهران استان ما رو میشناسن و هرچقدر علیه مدیران گزارش فرستاده بشه اونا اصلا اهمیت نمیدن اونا به سابقه نیروهاشون نگاه میکنم نه به حسادت ها و منفعت طلبی و حسادت امثال شما

    • 10 - 3 مهقلی پاسخ به : دلسوز نظام ...کهگیلویه 1402/11/26 21:4:4

      شخصیت مخالفان هاشمی از حرف زدنهاشون مشخصه، آدمهای تهی و بی ادبی که فقط چون به امیال خودشون نرسیدن محالف هاشمی هستند وگرنه هیچی برای گفتن ندارند. این شخصی که بارهای بار و در سایت های مختلف با این ضرب المثل لری به هاشمی توهین میکنی کاملا مشخصه که از جایی پر میشی و برای این توهینها هم جیبت پر میشه. برو بشین توی اتاق به کارهات فکر‌کنه بنده خدا که این نون ها خوردن نداره.

سایر اخبار
برگزدیدها