یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی مخاطبان؛


طلبکاری موحد از شورای وحدت اصولگرایان؛ من را معرفی کنید، برای چهار سال آینده برنامه دارم!

موحد می‌گوید برای دور آینده برنامه دارم! اما هیچ اعداد و آماری از عملکردش نمی‌دهد و خود با طلبکاری در جلسه شورای اصولگرایان می‌گوید اگر با رفتن من مشکل حل می شود تا بروم!

طلبکاری موحد از شورای وحدت اصولگرایان؛ من را معرفی کنید، برای چهار سال آینده برنامه دارم!

اَفتونیوز| یکی مخاطبین این پایگاه خبری در یادداشتی نوشت: 

 گردش نخبگان و سیاسیون باعث پویایی جامعه و رشد جامعه خواهد شد اما در کهگیلویه انحصار و محدودیت شدیدی وجود دارد به طوری که نماینده کنونی وقت و طرفدارانش معتقدند فقط باید خودشان باشند.

خودشان همه جا باید تصمیم گیرنده باشند و هیچ نقدی نباید به آنان باشد.

موحد ۲۰ سال نماینده کهگیلویه بزرگ بوده و اگر کوتاهی، نقص و یا عقب افتادگی است به اندازه این ۲۰ سال موحد مقصر است و از علل عقب افتادگی است.

موحد می‌گوید برای دور آینده برنامه دارم! اما هیچ اعداد و آماری از عملکردش نمی‌دهد و خود با طلبکاری در جلسه شورای اصولگرایان می‌گوید اگر با رفتن من مشکل حل می شود تا بروم! چگونه با رفتن شما مشکل حل نشود؟ شما ۲۰ سال نماینده بودید همین حالا که به رای مردم نیاز دارید حاضر نیستید عملکرد ارائه دهید و با آمار و ارقام با مردم سخن بگویید و دوست دارید صرفا با طلبکاری سخن بگویید.

شما طی ۲۰ سال چه کردید که امروز از مردم طلبکارید؟ طی ۲۰ سال با رای مردم به مجلس رفتید و فقط اندک اطرافیان خود را رشد دادید و از کار عمومی نیز بهره‌ای نصیب این دیار محروم و مظلوم نشد.

موحد می‌گوید یا من باشم یا هم پشت پرده بایستم و دیگرانی به تخریب منتقدینم بپردازند و خود مدعی باشم بی‌خبرم.

نقشه مشخص است و اما اینکه این خودخواهی و غرور و این تمامیت خواهی کی به پایان خواهد رسید کسی نمی‌داند اما موحد و اطرافیانش می‌گویند یا موحد یا هیچ کس!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دنا 1402/11/17 23:39:57

    وقتی مردم اورا میخواهند و اکثریت هم به وی رای میدهند ، آیا این طرز صحبت کردن افراد و رقبا توهین به فهم و شعور مردم نیست ؟؟!!! برادر ! دموکراسی یعنی اینکه اکثریت چه کسی را قبول دارند ‌ ، اینکه میدانی اکثر مردم اورا میخواهند و ترا رد میکنند ، اما سرتو بالا میگیری اهانت آمیز به وی دستور میدهی که : تو برو کنار تا شاید مردم به من رای دهند !! ایا این اهانت به درک مردم نیست ؟؟!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها