یادداشت
گفتگو و گزارش

دهه فجر و رونمایی از 7 تالیف و افتتاح سینمای 40 نفره در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: به مناسبت دهه پر فروغ فجر ۶ برنامه درحوزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا می شود.

دهه فجر و رونمایی از 7 تالیف و افتتاح سینمای 40 نفره در گچساران

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گچساران اورنگ نارکی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی حرکتی اثرگذار در تاریخ ایران محسوب می‌شود، نهضت تاریخ‌سازی که معادلات را در ایران و جهان اسلام تغییر داد.

 

 وی بیان کرد: این دهه سر لوحه نویدبخش رهایی ملتهای مسلمان و مستضعفین عالم شد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه دهه‌ی فجر، دهه‌ پاسداشت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: به مناسبت دهه پر فروغ فجر ۶ برنامه درحوزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا می شود.

 

نارکی عنوان کرد: برای اولین بار از آثار ۷ نویسنده و تالیف آنها در حوزه های مختلف رونمایی می شود.

 

وی گفت: افتتاح سینمای ۴۰ نفره در اداره ارشاد به نام شهید مسعود پورویس از دیگر برنامه های ارشاد اسلامی گچساران در دهه فجر است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های ارشاد اسلامی شهرستان در این ایام می توان به برپایی شب شعر، اختتامیه جشنواره طراحی پوستر حجاب و عفاف اشاره کرد.

نارکی بیان کرد: در تابستان امسال طی فراخوانی برای جشنواره طراحی پوستر حجاب بیش از ۱۳۸  اثر ارسال شد و در دهه فجر نیز اختتامیه آن با انتخاب برگزیدگان برگزار می شود.

 

وی افزود: اجرای مسابقه عکس انقلاب در سطح شهر، برپایی ایستگاه عکاسی انقلاب نیز از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در دهه فجر است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها