یادداشت
گفتگو و گزارش

هشدار نماینده گچساران به سازمان محیط زیست کشور/ حسینی پور: کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای «سد خرسان۳» ورود کند

سیر ناصر حسینی پور به سازمان محیط زیست کشور در خصوص سد خرسان ۳ هشدار داد.

هشدار نماینده گچساران به سازمان محیط زیست کشور/ حسینی پور: کمیسیون اصل ۹۰  به ماجرای «سد خرسان۳» ورود کند

هشدار جدی سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به سازمان محیط زیست دکتر سلاجقه که در یک دهن کجی آشکار اقداماتی خلاف قانون و خلاف دستورات رهبر معظم انقلاب را انجام میدهند!

نماینده محترم باشت و گچساران که پیش از این تنها نماینده استان در طول ادوار مجلس شورای اسلامی بوده که اقدامات موثری در راستان حفظ محیط زیست انجام داده بود از جمله ورود جدی به مسئله آتش‌سوزی جنگل ها و آفت بلوط ها، ورود جدی به مسئله سد تنگ سرخ  و جلوگیری از برخی اقدامات غیر قانونی  در بحث صدور مجوزاتی به سدغیرقانونی خرسان۳ اما این بار مجدد در یک توییت پیش از برگزاری یک جلسه مشکوک اینگونه هشدار می دهد:

«۱۵بهمن در سازمان حفاظت محیط زیست جلسه تصمیم گیری در خصوص سامانه انتقال آب به یزد،اصفهان و فارس از سدخرسان برگزار می شود!

این اقدام وقتی مقابله با آلودگی هوا و... روی زمین مانده ،نشانگر چیست؟! چرا خلاف نظر مقام معظم رهبری به رود کارون دست درازی می کنید؟

 

متاسفانه سازمان محیط زیست دکتر سلاجقه با انبوهی از ادعای علمی در دولت سیزدهم سکاندار حفاظت از محیط زیست شده ولی تا کنون اغلب اقدامات و عزل و نصب هایش برخلاف اصول محیط زیست و منویات مقام معظم رهبری بود!

سلاجقه با این اقدامات یک تنه روی مدیرانی چون خانم ابتکار و کلانتری با آن رزومه و خطا ها در حق  محیط زیست را سفید کرده، از برکناری مدیران کاربلد و گماشتن برخی مدیران ضعیف و ناتوان  مانند مدیران ناکارآمد و حاشیه سازی چون مدیرکل محیط زیست فارس ،کهگیلیویه و بویراحمد و برخی استان ها،و حتی اخیرا  تلاش برای برکناری مدیرکاربلد پارک ملی گلستان، این هم اقدام خیانت بار و دهن کجی به حکم قوه قضائیه علیه سد غیر قانونی و بدون مجوز  خرسان۳،و دهن کجی به اصول و قوانین محیط زیستی و انتقال آب بین حوضه ای به کویر !

لازم به ذکر است در هفته اخیر دادگاه یاسوج حکمی بدوی با استدلال های غیر قابل نقض مبنی بر غیرقانونی بودن تمام فعالیت های سد خرسان۳صادر نموده که انتظار می رفت سازمان محیط زیست به این حکم توجه می داشت، پشت پرده این نوع اقدامات و این نوع جلسات و صدور مجوزات مدیران نالایقی هستند که انتظار می رفت با روی کار آمدن دکتر سلاجقه در دولت انقلابی ، از سازمان اخراج میشدند ولی با کمال تعجب آنجا ماندگار شدند تا اینطور در روز روشن با دهن کجی به طبیعت اجازه تخریب طبیعت را صادر کنند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها