یادداشت
گفتگو و گزارش

انتخابات کهگیلویه؛


صبوری «مژدهی» و خنثی کردن تحرکات «موحد»/ گام‌هایی که با دقت برداشته می‌شوند

تیم موحد خود را فاتح و سرآمد دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی با این شگرد می دیدند. اما مژدهی که در تعیین حرکاتش تا به الان صبوری زیادی به خرج داده است با انتخاب بهمئی به عنوان مقصد بعد از ضرغام آباد نشان داد اوست که زمین بازی را تعیین می کند.

صبوری «مژدهی» و خنثی کردن تحرکات «موحد»/ گام‌هایی که با دقت برداشته می‌شوند

 اَفتونیوز| رفتار مژدهی و تیمش در جریان انتخابات کهگیلویه بسیار دقیق و حساب شده است. صبوری مژدهی در خنثی کردن تحرکات تیم موحد و همچنین برداشتن گامهایی از سوی وی که با دقت و حساب شده برداشته می شود و پشت هر دیداری در هر هر نقطه ای این حوزه انتخابیه توسط مژدهی، هدفی و پیامی نهفته است.

سیدمحمد موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ همواره عمده‌ی آرای خود را حوزه‌های طیبی‌نشین کسب کرده است و این دور با وجود حضور علی مژدهی احساس خطر کرده است.

موحد بعد از همایش‌های مژدهی در حوزه‌های عمدتا طیبی‌نشین لنده و قلعه رئیسی، با وجود آشفتگی در اردوگاهش سعی داشت امید دوباره‌ای به اطرافیانش دهد و اثبات کند ایل طیبی همیشه و همواره پشتیبان او هستند و ترجیح آنان موحد است.

موحد با شگردی هدفمند در همایش چنگلوا از ۷ نفر سخنران، تعداد بیشتری از ایل طیبی در نظر گرفت تا این پیغام را به جامعه بفرستد.

از طرف دیگر بعد از همایش چنگلوا عازم بهمئی شد و طرفدارانش با تیتر همیشه بهمئی پیروز انتخابات را تعیین می کند به استقبال این دیدار با مردم بهمئی رفتند.

تیم موحد خود را فاتح و سرآمد دو ایل بزرگ طیبی و بهمئی با این شگرد می دیدند.

اما مژدهی که در تعیین حرکاتش تا به الان صبوری و دقت زیادی به خرج داده است با انتخاب بهمئی به عنوان مقصد بعد از ضرغام‌آباد نشان داد اوست که زمین بازی را تعیین می کند.

مژدهی عازم بهمئی شد و ضمن دیدارهای خانگی پرجمعیت که عکسهای خروجی تیم رسانه ای وی در فضای مجازی موید این مهم بود برگزاری همایش باشکوهی را نیز داشت که تصاویر آن نشان می‌دهد پاتک بزرگی به تیم موحد زده است و استقبال از مژدهی در برابر استقبال از موحد در شهرستان بهمئی بسیار بیشتر بوده است و عملا ایده‌ی طراحی شده تشکیلات حامی موحد خنثی شده است.

مژدهی در بهمئی خطاب به افرادی که شایعاتی برای وی به وجود آورده بودند گفت این جمعیت و این استقبال در مدت کم را ببینید!

مژدهی هر چند گام‌هایش با صبوری و دقت است اما گویا پشت هر گامش هدف و پیام خاصی نهفته است و هدف دیدار با مردم بهمئی نیز در دیدارهای نماینده با مردم بهمئی مشخص بود که اگر مردم بهمئی نتیجه را تعیین می کنند استقبال از مژدهی بیشتر از موحد است.

با توجه به روند در پیش گرفته شده و حضور مژدهی در صحنه انتخابات برای تشکیلات موحد آشفتگی  و سردرگمی پیش بینی می شود. موحد فارغ از نتیجه تمام تمرکزش بر رقابت با مژدهی است و خود و تیمش تلاش دارند تا به مردم کهگیلویه این پیام را دهند که مژدهی در رقابت با آنان نیست و به آن‌ها می پیوندد! موضوعی که مژدهی و طرفدارانش به صراحت و به کرات آن را رد کرده و نطق‌های مژدهی که بر پایه نقد دوران نمایندگی موحد است نیز این ادعای تیم نماینده است را رد و نقش بر آب کرده است. همین موضوع، تیم رسانه و تبلیغات موحد را بیش از پیش آشفته کرده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 قربانعلی 1402/11/4 22:41:41

    استدلال‌هایی که میکنیی فقط ازروی تعصب است

    پاسخ
  • 2 ح د 1402/11/4 15:8:2

    نظرات پایین همش توسط افتو نیوز نوشته شده ،مژدهی راشیرنکن مطمئن باش برنده انتخابات موحدهست درنتیجه بدبختشون نکن گرچه این نظر راسانسورمیکنی

    پاسخ
  • 3 ی ف 1402/11/4 13:41:54

    سپاس از سایت بینظیر افتو ، رای ما مژدهی

    پاسخ
  • 4 ک د 1402/11/4 13:41:5

    مژدهی فرزند طیبی و بهمیی هست فرزند کهگیلویه است مردم اگاه شدن و قطعا اینبار انتخابشون فرزند خودشونه جناب مژدهی

    پاسخ
  • 5 Fm 1402/11/4 13:38:19

    دکتر مژدهی فردی قدر توانمند و طراز ملی ، به امید پیروزی

    پاسخ
  • 6 امیدوار 1402/11/4 13:20:24

    نه به تکرار مژدهی زمین بازی را بلد است بی حاشیه و مقتدر

    پاسخ
  • 7 دهدشت 1402/11/4 11:33:22

    کهگیلویه فقط این دوره نه به تکرار

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها