یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های زارع پور در خصوص تاج گردون و انتخابات


حضورم در انتخابات صرفا برای حفظ تشکیلات بود/ امروز حق به حق دار رسید

نشست هم‌اندیشی گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با غلامرضا تاجگردون برگزار شد. برخی از حاضرین از جمله هادی زارع پور مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان نقطه و نظرات خود را پیرامون انتخابات و ویژگی‌های شخصیتی تاجگردون مطرح کردند.

حضورم در انتخابات صرفا برای حفظ تشکیلات بود/ امروز حق به حق دار رسید

اَفتونیوز| در این نشست که شامگاه چهارشنبه (۲۰ دی ماه ۱۴۰۲) برگزار شد، غلامرضا تاجگردون و هادی‌ زارع‌پور که هر دو نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بودند، همراه هم وارد جمعی زیادی از گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج در باهنر ۲ شهر یاسوج شدند.  هادی‌زارع پور در این نشست که حمایت خود را از غلامرضا تاجگردون اعلام کرده بود، گفت: صمیمانه از هیئت‌ظارت استان کهگیلویه و بویراحمد، شورای تأمین، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین از هیئت نظارت مرکزی و شورای نگهبان تشکر می‌کنم، به جهت اینکه حق را به حق‌دار دادند و آقای تاجگردون را تأییدصلاحیت کردند.

وی ادامه داد، ما هیچ گاه از انتخاب آقای تاج گردون پشیمان نیستیم و ایشان انتخاب اصلح هستند، وی در خصوص تبلیغات هفته های اخیر گفت، جلسات پرشماری برای آقای تاج گردون برگزار شد اما برخی ایرادات تبلیغات ها را به ضد تبلیغات تبدیل می کند و باید در این خصوص بیشتر دقت شود.

زارع‌پور در ادامه اظهار کرد: ثبت نام بنده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس صرفاً بخاطر حفظ این جریان و تشکیلات است و الان اگر اینجا هستم بخاطر این است که تشکیلات حفظ شود.

وی مشارکت در انتخابات را مهم دانست و گفت: همه باید برای تحقق چهار راهبرد انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری تلاش کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها