یادداشت
گفتگو و گزارش

کنایه بزرگواری خطاب به نماینده؛


ماجرای پرونده های کمیته امداد و بهزیستی در ماه های منتهی به انتخابات چیست؟

طایفه زیلایی مقیم شهر دهدشت نشستی با حجه السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری برگزار کردند.

 ماجرای پرونده های کمیته امداد و بهزیستی در ماه های منتهی به انتخابات چیست؟

اَفتونیوز| طایفه زیلایی  طی همایشی از حضور  حجه السلام و المسلمین بزرگواری در صحنه انتخابات استقبال کرد.

در ابتدای این همایش از حاج آقا بزرگواری گفت: جای بسی خرسندی است که خداوند لیاقتی عنایت فرماید که بتوان در میان مردمی که ثمره این انقلاب و نظام هستند زندگی کرد و به عنوان زبان گویا و صدای رسای آنان بتوان خواسته ها و نیازهای آنان را پیگیری و برطرف نمود .
سید علی محمد بزرگواری ادامه داد:  ورودیهای شهر دهدشت بعد از سالهای سال هنوز مثل خرابه ای است، بیمارستان با همون امکانات قبلی و شهر بی روح و بی در و پیکر و هزاران درد و رنج بر پیکره این مردم وجود دارد.
بزرگواری گفت مردم ما تشنه عدالت اند و دوست دارند که مسؤلین در همه احوال عدالت را رعایت کنند و خدمات در خور شان نظام و انقلاب به آنها ارائه دهند.
وی گفت: اداره های مانند کمیته امداد و بهزیستی را امام(ره) جهت خدمت به مردم محروم تشکیل داد و نه اینکه افرادی اینگونه ادارات را در چنته خویش قرار داده اند و با تشکیل کمیسون های مختلف و پرونده سازیهای چند ماه مانده به انتخابات مردم را به گرو خود بگیرند.

حاج آقا بزرگواری، پیروزی در انتخابات را در نتیجه تلاش و کوشش و آگاه کردن مردم دانست و از همه دوستداران و طرفداران خواست که اخلاق انسانی را رعایت کنند و احساسی برخورد نکنند و با هتاکان و کسانی که بداخلاقی را رواج می دهند با متانت و سعه صدر برخورد نمایند.

منبع خبر بلادشاپور



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها