یادداشت
گفتگو و گزارش

برپایی نمایشگاه عکس بمناسبت ۹دی در مسجد صاحب الزمان گچساران

به مناسبت روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت نمایشگاه عکس ۹دی در مسجد صاحب الزمان گچساران برپا شد و شرکت کنندگان در این مراسم از این نمایشگاه دیدن نمودند.

برپایی نمایشگاه عکس بمناسبت ۹دی در مسجد صاحب الزمان گچساران

اَفتونیوز| به مناسبت روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت نمایشگاه عکس ۹دی در مسجد صاحب الزمان گچساران برپا شد و شرکت کنندگان در این مراسم از این نمایشگاه دیدن نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران هدف از برپایی این نمایشگاه را روشنگری مردم و انعکاس دسیسه های فتنه گران داخلی و خارجی در حوادث سال ۱۳۸۸ عنوان کرد و افزود: در روز ۹دی سال ۸۸ مردم ولایتمدار باحضور خویش بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

اورنگ نارکی بیان کرد : حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

ایشان گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت و حماسه 9 دی ماه و هشدارهای مقام معظم رهبری به دشمنان نظام برپاشد

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران گفت : باید با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر حماسه سترگ 9 دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجلی حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از نظام اسلامی را در اذهان و تاریخ ماندگار کرد.

این نمایشگاه که در قالب عکس برگزارگردید که به تشریح حماسه نهم دی ماه می پرداخت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها