یادداشت
گفتگو و گزارش

دخالت و سوگیری مدیران درانتخابات کهگیلویه و بویراحمد مرتب رصد می شود

رئیس هیات بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر مدیری و یا مسئولی که در بحث انتخابات دخالت ، سوگیری ،جانبداری یا از امکانات دولتی استفاده کند با آن مدیر برخورد خواهد شد.

دخالت و سوگیری مدیران درانتخابات کهگیلویه و بویراحمد مرتب رصد می شود

علی اصغر قلی پور روز دوشنبه در نشست با اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد با تشریح وظایف مدیران دستگاها و ادارات در بحث انتخابات، اظهار کرد: همه دستگاها و ادارات برابر ماده ۱۳ قانون موظف هستند امکانات، تجهیزات و هم نیروی انسانی خود را برای برگزاری انتخابات به کار گیرند و هر مدیری که همکاری نکرد برابر قانون با آن مدیر برخورد خواهد شد.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: فعالیت هیئت بازرسی انتخابات میتواند محور انتخابات باشد، قبل از اینکه بخواهیم وارد اجرائیات و فرایندهای کاری انتخابات شویم هیئت بازرسی استان جز جلوداران موضوع انتخابات در بحث انتخاب ها، ارشادها و برخوردهای جدی است.

شهرام مهدوی مطلق عنوان کرد: از هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد نیز همین انتظار را داریم که حراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات ،سرلوحه وظایف آنها باشد تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود.

وی ابراز کرد: آن چیزی که در حوزه اجرا برای ما مهم است سلامت و امنیت در انتخابات است.

رئیس هیات بازرسی شهرستان بویراحمد نیز گفت: کسب اطلاعات و اخبار مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، رعایت اصل بی‌طرفی وامانت داری در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان بویراحمد است.

علی اکبری تبار با توصیه به اعضای هیئت بازرسی نسبت به بی طرفی در انتخابات پیش رو، بیان کرد:حضور پرشور در انتخابات وحدت ملی و یک جشن برای انقلاب است و همه ما در تبیین کردن و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات مسئول هستیم و باید تلاش کنیم.

وی با بیان دو موضوع قانون مداری و بی طرفی به عنوان محور بازرسی در انتخابات، گفت: رویکرد ما در حوزه بازرسی بی طرفی و عمل به قانون است و باید اعتماد سازی مردم را به وجود بیاوریم.

رئیس هیات بازرسی شهرستان بویراحمد ادامه داد: ماده ۲۸ قانون وظایف ما را مشخص کرده است و همه ما به نوعی سکاندار وزارت کشور هستیم و وظایفی برعهده داریم و مسئولیت اصلی ما پیشگری از وقوع جرم و تخلافات است.

رئیس هیئت بازرسی شهرستان بویراحمد بیان کرد :دفتر هیات بازرسی شهرستان بویراحمد در دبیرخانه مرکزی بخشداری مرکزی واقع در گلستان ۱۳ آماده دریافت گزارشات ،شکایات و پیشنهادات مردم در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ایل 1402/10/11 21:33:47

    راس ایگیت هر کسی که خوب فعالیت نکنه کلش پس معرکیه کارش تمومه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها