یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های محمد بهرامی در جمع اهالی دهستان کریک


بسیاری از قول‌های کاندیداها قابلیت اجرایی ندارد/ سوءمدیریت‌ها همه را نگران کرده است

اتصال سی‌سخت و کریک به آزادراه شیراز - اصفهان طرحی است که باید حتما اجرا شود تا منطقه را از بن‌بست خارج کنیم. با اجرای این پروژه عقب‌ماندگی‌هایی که در اقتصاد اشتغال و روند توسعه داشتیم جبران خواهند شد.

بسیاری از قول‌های کاندیداها قابلیت اجرایی ندارد/ سوءمدیریت‌ها همه را نگران کرده است

اَفتونیوز| «محمد بهرامی» در جمع پرشور مردم دهستان کریک گفت: این روزها از طرف نمایندگان مجلس، کاندیداهای انتخابات و برخی وزرا قول‌هایی به مردم داده می شود که مایه دلسردی و نا امیدی مردم می شود.مردم را امیدوار می‌کنند اما هیچ خبری از عملی شدن این قول‌ها نیست.

بسیاری از قول‌ها قابلیت اجرایی ندارند
محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد گفت: در این زمینه موضوعی به نام دانایی ملی وجود دارد که بخش زیادی از آن دست مردم است. مردم باید در انتخاب‌های خود دقت کنند و آگاهی داشته باشند که آیا این قول‌هایی که کاندیداها می‌دهند قابلیت اجرایی را دارد یا خیر. بسیاری از قول‌ها با توجه به درآمد سرانه‌ای که ما داریم و در حوزه‌های مختلف توزیع می‌شوند قابلیت اجرایی ندارند.

از آن طرف اجرای برخی از پروژه‌ها قابلیت اجرایی هم دارند چه تاثیری می‌تواند روی اقتصاد و ساختارهای ما می‌توانند داشته باشند.

امروز از بحث آزادراه صحبت شد. مطالعه بعضی از پروژه‌ها از سال‌ها اجرا مشخص می‌شود که چه مضراتی برای مردم برخی از مناطق داشته و خواهد داشت و نیز شماری از آن ها چه مزایایی برای مردم برخی از دیگر مناطق خواهد داشت.

اتصال سی سخت و کریک به آزادراه شیراز_اصفهان طرحی است که باید حتما اجرا شود تا منطقه را از بن بست خارج کنیم. با اجرای این پروژه عقب ماندگی‌هایی که در اقتصاد اشتغال و روند توسعه داشتیم جبران خواهند شد.

فونداسیون پیشرفت برای استان یعنی برند پایتخت طبیعت ایران انتخاب شده است. آن روزی هم که انتخاب شد مشتری و موانع زیاد داشت ولی در هر صورت با هر تدبیری که لازم بود تصویب شد و امروزه تمام کشور مرکز استانمان را با لقب پایتخت طبیعت ایران می‌شناسند.

اکنون نیز نیاز است بناهای مهم و تاثیرگذار روی این فونداسیون ساخته شوند. ما نیاز به نخبگانی داریم که بتوانند این بناها را بسازند در حوزه‌های مختلف اثرگذاری خود را نشان دهند و مردم استان ما را نجات دهند.

هر نخبه‌ای از هر نقطه جغرافیایی و هر قومیتی و هر نگاه سیاسی قطعاً حمایت خواهد شد. کسانی که به نخبگان بها دادند توانستند کشور یا منطقه  و مردم خود را نجات دهند.

در همین منطقه صنعت گردشگری و بوم گردی شروع شده که کار بسیار ارزشمندی است ولی به شرطی که دولت پای کار بیاید و زیرساخت‌ها را آماده کند. جاده، آب، برق، گاز، اینترنت پرسرعت و پایدار و سهل کردن دریافت مجوزها که امروز خود این امر کاری بسیار سخت و طاقت فرسا و یکی از موانع سر راه پیشرفت مردم در این منطقه است.

این مردم خودساخته هستند و هرچه دارند از خود و تلاش خود دارند. اهل منطق، کار و کارآمدی هستند. ولی چرا دولت مدیران و مسئولین به فکر آن ها نیستند.

اگر مدیران و مسئولین با توجه به هدف و برنامه‌هایی که برای این منطقه طراحی شده کمک کنند بسیاری از مصیبت‌های مردم و مشکلاتشان حل خواهد شد.

امروزه بسیاری از جوانان ما گرفتار آسیب‌های اجتماعی مختلف هستند. و حتی اگر در یک کار ساده قرار شد از آنها استفاده شود جواب استعلام آنها منفی است. چه کسانی باید جواب مشکلات و گرفتاری‌های مردم را بدهند.

شاید بعضی‌ها به فکر جایگاه‌ها و صندلی‌های خود باشند ولی مردم نباید اجازه دهند و خود باید کمک کنند. در تاثیرگذاری‌های خود و در جایی که می‌تواند برای همه خدمت ارائه شود احساس مسئولیت کنند.

مردم و به خصوص مردم استان ما در عرصه‌های مختلف حضور بسیار خوب، صمیمی و تاثیرگذار دارند. اما اکنون نوبت مسئولین است که در کنار مردم و برای این مردم درست اقدام کنند و تصمیم بگیرند و تدبیر به کار برند.

آن چیزی که امروزه همه ما را نگران کرده است سوء مدیریت‌ ها، عدم کارآمدی و کارایی‌ها در برخی مدیران است. مطمئن باشید هیچ وقت اجازه انتصاب مدیران ضعیف را نخواهیم داد.

اولویت من در اشتغالزایی همچون گذشته افرادی هستند که دستشان به جایی بند نیست
محمد بهرامی تاکید کرد: آن چیزی که دغدغه اکثریت مردم هست بحث اشتغال و معیشت بوده که سرلوحه کار ما خواهد بود. در همین بخش مردم مناطق مختلف گلایه دارند و می‌گویند ماهایی که کسی را نداریم و دستمان به جایی بند نیست بچه‌هایمان بیکار هستند. مطمئن باشید همچون گذشته اولویت ما برای اشتغال زایی آنهایی هستند که کسی را ندارند و دستشان به جایی بند نیست.

مطمئن باشید در توزیع اعتبارات و امتیازات علاوه بر اینکه ظرفیت بیشتر و چند برابری ایجاد خواهد شد این عدالت در توزیع آنها رعایت خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 عدالت 1402/10/7 13:45:6

    کلیه افراد حاضر در جمع از همراهان ایشان هستش که حلقه تکراری16سال گذشته می‌باشد به والله قسم تا تو بخای جبران شکست های گذشته آت کنی این همه هزینه رو برگشت بدی یک ریال در چنته نخواهد ماند و اینکه حرف قلمبه سلمبه نزن سی چهارتا رای مگه 8کیلومتر دنا تونل نمیخاد چطو آیخی به آزاد راه شیراز وصلش کنی جون خت گپ گپو نزن ..تنها هنر تو که من یقین دارم کاری هستش ثبت نام کردن در انتخابات وگرم کردن تنور انتخابات هستش خدا خودش نیت تو را میداند که هیچ همراهی نشدی تا الان تویی که در ادوار گذشته در مدارس پول می‌دادی برا رای خریدن آیا می تونی کاندید بشی برا مردم جمع کن مسخره بازیهات رو خودتو این چند سال الاف دلقک کردی خسته نشدی

    پاسخ
  • 2 فرهنگی 1402/10/6 23:5:55

    مطمئن باشید بهرامی بیشترین رآی را میاره کلیه جوانان تحصیل کردگان کارفرمایان بازاریان کسبه رانندگان هتل داران فرهنگیان بانکداران دانشجویان و....بدلیل مدیریت عملی و کاربردی بودن بهرامی به ایشون رآی میدن. نگاه ایشان منطقی وفرامنطقه ای ست ، نه طایفه ای و جناحی او کسی بود که اینهمه پارک فروشگاه‌های رفاهی وفضاهای سبز را درمدت کوتاهی دریاسوج ایجاد کرد واگه اینبود الان همین پارک‌ها لجنزار باقی مانده بود

    پاسخ
  • 3 محسن 1402/10/6 11:49:51

    جناب آقای بهرامی اگر مردم فقط به حرف هایی که زدی توجه کنند قطعا متوجه خواهند شد که شما به درد نمایندگی مجلس نخواهی خورد.

    پاسخ
  • 4 مطالبه گر استانی 1402/10/6 10:3:52

    بار خدایا اگر آقای محمد بهرامی به جای تحصیل در دانشگاه آزاد بلهزار در دانشگاه معتبر دیگری تحصیل نموده بود یا همچون محمد بهمن بیگی که عشایر را از محروم بودن از تحصیل نجات داد موفق شده بود حداقل خانه بهداشت مدرسه و مسجدی را برای فامیلش در بلهزار پیگیر شده بود چگونه با مردم صحبت می کرد . برو ای برادر که اگر وارد مجلس هم بشوی شاید بتوانید نماینده پیگیری برای صنف پمپ بنزین ها و CNG ها باشید ، چون علی رغمی که ادعای شهردار بودن را دارید در احداث هر دو مورد نه حریم را رعایت نموده و نه فاصله از محیط مسکونی را

    پاسخ
  • 5 مطالبه گر استانی 1402/10/6 10:3:31

    بار خدایا اگر آقای محمد بهرامی به جای تحصیل در دانشگاه آزاد بلهزار در دانشگاه معتبر دیگری تحصیل نموده بود یا همچون محمد بهمن بیگی که عشایر را از محروم بودن از تحصیل نجات داد موفق شده بود حداقل خانه بهداشت مدرسه و مسجدی را برای فامیلش در بلهزار پیگیر شده بود چگونه با مردم صحبت می کرد . برو ای برادر که اگر وارد مجلس هم بشوی شاید بتوانید نماینده پیگیری برای صنف پمپ بنزین ها و CNG ها باشید ، چون علی رغمی که ادعای شهردار بودن را دارید در احداث هر دو مورد نه حریم را رعایت نموده و نه فاصله از محیط مسکونی را

    پاسخ
  • 6 دنا 1402/10/6 9:56:3

    زور زوریته بزن و بدون که آخرین فرصتته ، گرچه قبول نیابی ولی شاید بعد چهاربار قانع وابی که صندلی سوز در اقبال تو نیسه . اما مه تو متوجه ویبی که اوضاع و چه قراره !! قدیمیل ایگفتن : " تا سه نشه بازی نشه " حالا سی آدم نامجابی مث تو ما فرض ایکنیم ، " تا چهار نشه بازی نشه " اما قارون تو تا زندیه ای مث علی کنکوری ول بکن نیسی !! هربار ایگی : هم این یه دور د تمومه ، باز تموم نیابو دوباره ایفرمایی یه دور دیه ، روز از نو روزی از نو !!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها