یادداشت
گفتگو و گزارش

افشاریان خطاب به میثاقی: مشکل شما با من نیست با لرهای استان است!(ویدیو)

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، در برنامه فوتبال برتر در مورد دشمنی ها با او صحبت کرد.

افشاریان خطاب به میثاقی: مشکل شما با من نیست با لرهای استان است!(ویدیو)

اَفتونیوز| خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، در برنامه فوتبال برتر در مورد دشمنی ها با او صحبت کرد.

توجه به برنامه‌ای که هفته گذشته درباره خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و حضور اقوام او در جامعه داوری مطرح کرد، این چهره میهمان برنامه جدید فوتبال برتر شد تا درباره ابهاماتی که مطرح شده پاسخ بدهد. در این بخش میثاقی از خداداد افشاریان پرسید که پوریا افشاریان فرزندش متولد چه سالی است و رئیس کمیته داوران اعلام کرد که او در سال ۱۳۷۱ به دنیا آمده و در ادامه میثاقی عنوان کرد که شناسنامه دیگری هم وجود دارد که نشان می‌دهد فرزندش متولد سال ۱۳۶۹ است.

خداداد افشاریان به مجری برنامه فوتبال برتر با اشاره‌غیرمستقیم به شخص عادل فردوسی پور و برنامه نود گفت: آقای میثاقی، این میز به قبل از شما هم وفا نکرد و میز من هم در کمیته داوران به من هم وفا نخواهد کرد. شما اصلا مشکلت با من نیست!

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران خطاب به محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به طعنه گفت: شما فقط اسم زن بنده را نیاوردی که اگر خواستی آن هم می‌توانم بگویم که کجا کار می‌کند و چه‌کاره است. او همچنین با اشاره به کلمه «وجدان» و جمله «این میز نه به من نه شما وفا ندارد» سعی کرد درباره گذشته او پیرامون عادل فردوسی پور یادآوری کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها