یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و 70 خیر مدرسه ساز به کهگیلویه و بویراحمد آمدند/+ جزئیات و تصاویر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه ۷۰ خیر مدرسه ساز بنام داخل و خارج از کشور وارد استان شدند.

 معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و 70 خیر مدرسه ساز به  کهگیلویه و بویراحمد آمدند/+ جزئیات و تصاویر

اَفتونیوز| حسنعلی عزت خواه افزود:یک روز پیش از آغاز بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، از ظهر امروز ۷۰ خیرمدرسه ساز بنام  داخل و خارج از کشور به همراه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور شرکت در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان وارد شهر یاسوج شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره فردا ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان کشوری،استانی و خیران بنام داخل و خارج از کشور در دانشگاه دولتی یاسوج برگزار می شود گفت:خان محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونان خود و خیران با ورود به مرکز استان بلافاصله به منظور بهره برداری از چند مدرسه خیرساز در شهرستان دنا عازم شهر سی سخت شدند.

وی با بیان اینکه در سفر خیران و معاون عمرانی و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهرستان دنا،مدرسه شهید مطهری و خوابگاه شبانه روزی خیرساز سی سخت عصر امروز به بهره برداری می رسند ،افزود:برای اجرای این طرح ها ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عزت خواه افزود:فردا صبح هم پیش از شروع جشنواره ،مدرسه نیازهای ویژه شهید کاظمی خیرساز یاسوج با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان کشوری،استانی وخیران به بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش:

حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری سی سخت و خوابگاه شبانه روزی خیرساز سی سخت گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت حل شد که خوشبختانه در زلزله سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در زلزله سی سخت ۴۵ مدرسه آسیب دیدند گفت: ۳۳ مدرسه به سرعت تعمیر و بازسازی ،۴ مدرسه مقاوم سازی و ۸ مدرسه تخریب و بازسازی شدند .

رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور از همت خیرین در امر مدرسه سازی تقدیر کرد وگفت: سالن چند منظوره ورزشی و استخر نیمه تمام سی سخت نیز احداث و تکمیل می شود.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز از تلاشهای خیرین در اقصی نقاط استان تقدیر کرد وگفت: با مشارکت خیرین عزیز بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان تاکنون ساخته شده است.

امام جمعه شهرستان دنا نیز در این آیین بال تقدیر از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: ۲۱ مدرسه ستگی در شهرستان دنا وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند

وی تکمیل دارالقرآن و احداث خوابگاه شبانه روزی جهت مدرسه معارف و سالن چند منظوره ورزشی را از نیازهای مهم آموزش وپرورش شهرستان دنا عنوان کرد و خواستار کمک در این زمینه شد.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای دنا ، مارگون و لوداب نیز در این جلسه گفت: دنا مهد فرهنگ و پرورش عالمان بزرگی بوده که توجه به فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای پرورش و تربیت دانش آموزان این دیار توسط خیرین کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

درپایان این آیین دبیرستان خیرساز شهید مطهری سی سخت و خوابگاه شبانه روزی فاطمه الزهرا(س) به بهره برداری رسید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها