یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گچساران روانبخش دیهیمی خوب طی پیامی، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان برای حضور درراهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، همگام با دانش آموزان و دانشجویان دعوت نمود

پیام فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گچساران روانبخش دیهیمی خوب طی پیامی، از عموم مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان برای حضور درراهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، همگام با دانش آموزان و دانشجویان دعوت نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان ؛ روز آموزش ایثار و عینیت بخشی به جانفشانی فرزندان ملتی است که همیشه ی تاریخ به نام دلاور مردان و شیر زنان خویش درخشیده و بالیده است.  

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

این روز در تقویم رسمی کشور ما با عنوان «روز ملی استکبار جهانی» نامگذاری شده که به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است. این روز، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از ایران نقش مؤثری داشته است.

يوم الله ۱۳ آبان سالروز سه رويداد تاريخی تبعيد حضرت امام خميني (ره) در سال۴۳ ، شهادت دانش آموزان توسط رژيم طاغوت  در سال ۵۷ و تسخير لانه جاسوسي استكبار جهـاني به دسـت دانشـجويان پيرو خط امام درسال ۵۸ می باشد.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شریف و انقلابی شهرستان گچساران دعـوت مـی نمـایـم بـا حضـور گستـرده خـود در تظاهـرات ضـد استکبـاری یـوم الله ۱۳ آبــان امســال بـا شعار « نظم نو جهانی با نسل آرمانی » انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش علیه ایران اسلامی، اعلام دارند.

امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

 

روانبخش دیهیمی خوب

فرماندار شهرستان گچساران



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها