یادداشت
گفتگو و گزارش

عاقبت بی توجهی استاندار و نماینده‌ به یک پروژه مهم/ آبرسانی به دهدشت غربی در اغما

مسئولین شهرستان کهگیلویه عموما مشکل عمده این شهرستان را نبود اشتغال عنوان می کنند و همواره بیشترین مراجعه شخصی به نماینده برای اشتغال بوده ذکر شده است اما با توجه به رویه بومی گزینی در سطح کشور اندک شانسی عده ای برای تصاحب اشتغال پایدار دارند که نصیب نورچشمی های نماینده می شود و دیگران سهمی از آن ندارند و این چرخه بار بعد نیز تکرار خواهد شد و سیل مراجعات شخصی برای اشتغال زیاد است و با توجه به وضعیت شهرستان نیز امکان ورود سرمایه گذار اندک است چون نه پتانسیلی در نماینده وجود دارد و نه نماینده توانسته پتانسیلی در منطقه ایجاد کند .

عاقبت بی توجهی  استاندار و نماینده‌ به یک پروژه مهم/ آبرسانی به دهدشت غربی در اغما

اَفتونیوز| مسئولین  شهرستان کهگیلویه عموما مشکل عمده این شهرستان را نبود اشتغال عنوان می کنند و همواره بیشترین مراجعه شخصی به  نماینده برای اشتغال بوده ذکر شده است اما با توجه به رویه بومی گزینی در سطح کشور اندک شانسی عده ای برای تصاحب اشتغال پایدار دارند که نصیب نورچشمی های نماینده می شود و دیگران سهمی از آن ندارند و این چرخه بار بعد نیز تکرار خواهد شد و سیل مراجعات شخصی برای اشتغال زیاد است و با توجه به وضعیت شهرستان نیز امکان ورود سرمایه گذار اندک است چون نه پتانسیلی در نماینده وجود دارد و نه نماینده توانسته پتانسیلی در منطقه ایجاد کند.

اما بُعد مثبت شهرستان کهگیلویه نعمت خدادادی این مناطق است و خداوند در نعمت هایش خساستی برای این مناطق به خرج نداده و یگانه مایه حیات در کهگیلویه فراوان یافت می شود اما به مصداق ضرب المثل آب در کوزه و ما تشنه لب گرد جهان می چرخیم گویی دستی بر چشمان نماینده و سایر مسئولین قرار داده شده که این نعمت را نبینند و ندانند شرط توسعه آب است و حتی اگر توانی برای تعریف پروژه جدید ندارند می تواند پروژه های قبل را به ثمر برساند تا دشت ها را سیراب و زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم عده ای را فراهم کند .

پروژه تامین و انتقال آب به اراضی دهدشت غربی با شماره  ردیف ۱۳۰۷۰۰۳۰۲۰ در بودجه موجود است و از سال ۸۷ مطالعات آن شروع و عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ آغاز شده است.

نماینده کهگیلویه در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۰ در بازدید ریاست کمیسیون تلفیق بودجه کشور پیشرفت این پروژه را ۳۲ درصد اعلام کرد.

در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ مدیر عامل آب منطقه ای استان از خلع ید پیمانکار قبلی و سپردن کار به پیمانکار جدید سخن گفت.

در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ پیشرفت این پروژه توسط مدیرعامل آب منطقه ای ۳۵ درصد عنوان شد .

اما باید پرسید؛ جناب نماینده چگونه از نظر شما  ایراد از پیمانکار بود اما روند لاک پشتی تصحیح نشده است؟ این همه تلاش برای خلع پیمانکار اگر صرف جذب و تخصیص بودجه میشد آیا پیشرفت بیشتر نبود؟ چرا جناب نماینده به جای جذب بودجه و توجه مستمر به این پروژه، صرفا تا خلع ید پیمانکار قبلی پیگیر بودند؟

مردم کهگیلویه بزرگ باید بدانند ایراد این پروژه و دیگر پروژه ها اولویت نبودن آن ها برای فرمانداری که خود را نمایندهِ نماینده می دانست است نه پیمانکار...

موسوی فرماندار که هیچ گاه پاسخگوی رسانه ها نبود به عموم مردم و به آیندگان پاسخ دهد ماحصل جلوسش بر صندلی فرمانداری کهگیلویه پیشرفت کدام پروژه بوده است ؟ تخصیص بودجه در زمان ایشان چند درصد بوده است؟

رقم تخصیص اعتبار پروژه های آبی شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱، ۱۰۰ درصد بوده است، اکنون، جناب موسوی  استعفا داده اند حداقل در زمینه پروژه های آبی به روشنگری بپردازند میزان تخصیص بودجه شهرستان چقدر بود؟؟

 نماینده کهگیلویه  اگر دچار مشاوره های اشتباه شده اید بدانید که راه برون رفت کهگیلویه کشاورزی و استفاده از سرمایه های خدادادی است نه تلفن ها و دیدارهای مردمی که شما را از مهم ترین جلسه مجلس غایب کنند.

کهگیلویه مظلوم و محروم نیست کهگیلویه تحریم است تحریم مدیرانی که خط قرمزشان مردم باشند و برای مردم بجنگند، کهگیلویه مظلوم نیست بلکه در خفقان گردش اطلاعات آزاد است که جامعه به آگاهی برساند.

جناب استاندار کهگیلویه را از تحریم اعتبار و مدیران کارآمد رها کنید تا همین پروژه های تعریف شده به سرانجام برسد و بدانید شما در دولتی که شعارش رفع محرومیت بوده با گماردن مدیرانی وابسته به نمایندگان در حق مردم ظلم کردید و خود نیز در این کوتاهی در حق مردم سهیم هستید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها