یادداشت
گفتگو و گزارش

معمای نهضت ملی مسکن در استان/ مدیرکل راه و شهرسازی اظهارات مدیر بانک مسکن را تکذیب کرد

پس از گزارشات مردمی در پی مسدود شدن حساب های نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد ریاست بانک مسکن استان این گزارشات را تکذیب کرد و مدعی شد اگر تسهیلاتی مسدود شده است به دستور یا نامه مدیرکل راه شهرسازی استان بوده است

معمای نهضت ملی مسکن در استان/ مدیرکل راه و شهرسازی اظهارات مدیر بانک مسکن را تکذیب کرد

اَفتونیوز| پس از گزارشات مردمی در پی مسدود شدن حساب های نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد ریاست بانک مسکن استان این گزارشات را تکذیب کرد و مدعی شد اگر تسهیلاتی مسدود شده است به دستور یا نامه مدیرکل راه شهرسازی استان بوده است .

مهندس راستا مدیرکل راه و شهرسازی در مصاحبه ای در این مورد این اظهارات را تکذیب کرد و گفت یک مورد بانک مسکن بیاورد که نامه ای جهت مسدودی حساب از طرف این اداره صادر شده یا اعلام کرده باشیم حسابی را ببندند چند مورد از گزارشات مردمی در این مورد به خود ما مراجعه کردند .

راستا ادامه داد : تاکید ما بر این است که تا هوا مناسب است اقساط وام ها آزاد شود که مردم بتوانند کار مسکن خود را انجام دهند که به فصل زمستان و بارندگی که امکان کار نیست برنخورند.

وی افزود :حتی در یکی از پروژه های مسکن در یاسوج با حضور معاون و کارشناس بانک تاکید کردیم که تسهیلات سریعتر آزاد شود تا هوا مناسب است مردم و پیمانکاران کار خود را تمام کنند .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها