-
از نقد تا اقدام؛حلقه گمشده مدیریت در چرام
حسن کریمی -
تفنگ و فرهنگ
حافظ یعقوبی -
شهامت اهل واسطه گری و فریبکاری نیست
موسی اخلاقینسب -
«غلامرضا پناه» از دریچه روانشناسی رهبری؛ تحلیل یک مدیر تحولآفرین با تکیه بر نظریههای سرمایه
عنایت شیخی -
مردم آزاری با قولهای ورشکسته دولتها و مدارس غیرانتفاعی
پیام واحد -
رشد بی رویه و بی ضابطه مدارس غیر انتفاعی
رضا حیدری -
موحد، تناقضات بین عمل و جایگاه نمایندگی مردم
علی صاحبی -
حملات به بهرامی؛ ناآگاهی یا انتقامجویی سیاسی؟
یادداشت مخاطبان -
آقای بهرامی! جوان کهگیلویه و بویراحمدی کمفرصت است، نه کمهنر
بویار پارسه -
از همدلی تا امید آفرینی؛ روایت هفته دولت ۱۴۰۴ در کهگیلویه وبویراحمد
ادریس کشاورز
چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» به کجا رسید؟
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج -اصفهان» در دست اجرا است و بخشی از آن بهزودی به بهرهبرداری میرسد.

اَفتونیوز| محمد راستا در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» به عنوان یک پروژه مهم و اولویت دار راهسازی در استان در دست ساخت بوده که بخشی تاکنون به بهرهبرداری رسیده و برخی قطعات دیگر نیز در آینده نچندان دور به بهرهبرداری میرسد.
وی با اشاره به اینکه جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» یکی از پرترافیکترین راههای شریانی با میزان ترافیک بیش از 20 هزار خودرو در روز است، عنوان کرد: در اصطلاح فنی راهسازی وقتی عبور و مرور در یک محور به 4 هزار خودرو برسد نیاز به احداث باند دوم است.
راستا ابراز کرد: 240 کیلومتر از جاده بابامیدان - یاسوج - اصفهان در حوزه استحفاظی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که بخشی از در حوزه شهرستانهای گچسارن و باشت چهارخطه شده و در واقع تاکنون 65 کیلومتر از باند دوم این جاده به بهرهبرداری رسیده و در مجموع کل پروژه پیشرفت فیزیکی 35 درصدی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمام مطالعات مسیر انجام شده و کار با سرعت در حد اعتبارات و حتی بیشتر در حال انجام است و واقعیت امر نیاز به اعتبارات بیشتری داریم که باند دوم سریعتر اجرا و جلوی حادثهخیزی گرفته شود.
راستا این را هم گفت: جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» محور ترانزیت ملی بوده و در واقع یک قطعه از کریدور شمال به جنوب کشور است، زیرا یک راه میانبر از جنوب به مرکز کشور محسوب میشود و هم اکنون ترافیک بسیار بالایی دارد.
وی بیان کرد: 30 کیلومتر از این پروژه هم اکنون در حال اجرا و زیر 50 کیلومتر نیز دست نخورده داریم و پروژه کمربندی یاسوج واقع شده در این مسیر با سرعت در دست اجرا بوده و تاکنون 5 کیلومتر افتتاح و 7 کیلومتر نیز آماده آسفالت شده است.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 هفت هزار تن بذر اصلاحشده برای کشت پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد
- 2 ۹ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد سالمند است
- 3 رشد ۶ برابری کشفیات ماینرهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد
- 4 قاچاقچی لوازم دندانپزشکی و موبایل در یاسوج نقره داغ شد
- 5 خرید و ذخیرهسازی گندم در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت
- 6 معاون جدید پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
- 7 تقدیر و تشکر خانواده «شهید ایزدپناه» از ابراز همدردی مردم
- 8 متلاشی شدن باند حفاری غیرمجاز در یاسوج/ یک تبعه بیگانه دستگیر شد
-
پیشرفت طرح پلیاتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران به مرز ۵۰ درصد رسید/ آمار اشتغال در این طرح از ۸۰۰ نفر عبور کرد
-
مهر تایید قلعهنوعی بر عملکرد فوتبالیست هماستانی/ «کسری طاهری» به تیم ملی فوتبال دعوت شد
-
فاصله توسعه ای گچساران با کهگیلویه؛ مدیریت زنان یا فاصله بین دو طرز تفکر؟
-
شلیک به زندگی در مراسم شادی/ تیراندازی حین یک عروسی کشته و زخمی برجای گذاشت
-
سیمان سفید تنگ سپو؛ پروژهای ۱۸ ساله که در حسرت تحقق ماند
-
شکار غیرمجاز شبانه با سگهای آموزشدیده در کهگیلویه و بویراحمد
-
وزیر میراث فرهنگی/تفویض اختیار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به استاندار
-
مطالبه عجیب موحد از وزیر میراث فرهنگی/ منجی کهگیلویه باشید!
-
مدیران اینستاگرامی؛ خدمت یا نمایش؟
-
ذبح منافع عمومی به جای منافع شخصی/ مدافعین معاون استاندار دنبال چه چیزی هستند؟
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!