یادداشت
گفتگو و گزارش

استفعای دسته جمعی در آموزش و پرورش چرام

معاونت مالی آموزش و پرورش چرام مرکز جدال حامیان نماینده و حامیان دولت است

استفعای دسته جمعی در آموزش و پرورش چرام

به گزارش افتونیوز؛یک منبع آگاه به این رسانه گفته است چند نیرو از اموزش و پرورش چرام امادگی خود را برای استعفا اعلام کرده اند .

این منبع اگاه که خواست نامش فاش نشود بیان کرد: اختلافات بین نیروهای نماینده ی کهگیلویه بزرگ و حامیان دولت (مسئولین ستاد ایت الله رئیسی) جهت انتصاب و عزل های احتمالی در اموزش و پرورش چرام بالا گرفته است .

وی افزود : معاونت آموزشی آموزش و پرورش چرام که چند ماهیست به دلیل اختلاف نظر سیاسیون چرامی بلاتکلیف مانده است نیز از این حیث مستثنی نیست .

این منبع اگاه افزود : پس از بلاتکلیفی معاونت اموزشی ، معاونت مالی آموزش و پرورش چرام مرکز جدال حامیان نماینده و حامیان دولت است. که دراقدامی با فشار حامیان نماینده تا مرز عزل برده شده و کسانی میگویند عزل شده و در جای دیگر از بلاتکلیفی وی سخن گفته اند ؛ به نوعی نه روحیه برای ماندن هست و نه پایی برای رفتن .

وی گفت : نیروهای دیگر  به علت تغییر مدیریت

در این مدت انگیزه کافی برای خدمت ندارند و مشخص نیست نبرد شدید بین دولت و نماینده در آ.پ چرام تا چه موقع ادامه خواهد داشت .

لازم به ذکر هست که کارشناس رفاه معلم، ارزیابی و کارشناس  آموزش متوسطه در مدیریت جدید استعفا داده اند و در استانه مهر اموزش و پرورش چرام حال خوشی ندارد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 لصس 1402/6/26 11:26:14

    خدا داده نیرو بذار بروند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها