یادداشت
گفتگو و گزارش

دستگاه قضایی برای "امنیت و سلامت انتخابات" با کسی تعارف ندارد

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت و سلامت انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی در استان بوده و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

دستگاه قضایی برای "امنیت و سلامت انتخابات" با کسی تعارف ندارد

اَفتونیوز|  محبوب افراسیاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت و سلامت انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی در استان بوده و در این زمینه با کسی تعارف نداریم و کاملا بی طرف و خادم مردم خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در انجام وظایف با هیچ کسی تعارف نداریم، عنوان کرد: رعایت تقوای سیاسی ضروری بوده و اگر کار برای خدا است حتی نیاز نیست در عالم واقع ضعف رقیب را برجسته کنیم و معتقدم این موضوع حرام سیاسی و شرعی است.

افراسیاب خواستار بی طرفی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در قبال نامزدهای انتخاباتی شد و ابراز کرد: همکاری کامل مسئولان و ادارات با نهادهای مجری انتخابات لازم بوده و در این راستا هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است، خاطرنشان کرد: هرگونه استفاده از اموال دولتی له یا علیه نامزد انتخاباتی ممنوع بوده و در صورت شناسایی به شدت برخورد می‌کنیم.

افراسیاب در زمینه تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی نیز گفت: بایکسری اقدامات پیشگیرانه باید سعی شود پرونده تشکیل نشود و ضروری است نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی فعال شود و نباید فراموش کرد افراط و تفریط در زمینه اراضی ملی آفت است.

وی با تاکید بر اینکه باید به حقوق مردم توجه کنیم، افزود: تغییر کاربری جرم بوده ولی یقینا برخی از این موضوع آگاهی ندارند و دست به چنین اقدامی از سر ناآگاهی می‌زنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها