یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد


گزارش بیش از ۵۰ مورد تخلف مشاوران املاک در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از گزارش بیش از ۵۰ مورد تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک به تعزیرات حکومتی این استان طی چند روز گذشته خبر داد.

گزارش بیش از ۵۰ مورد تخلف مشاوران املاک در کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از گزارش بیش از ۵۰ مورد تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک به تعزیرات حکومتی این استان طی چند روز گذشته خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز سه شنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: در یک مورد از تخلفات، مشاور املاک متخلف برای اخذ وجه اضافه و حق کمیسیون به بازگرداندن ۷۷۰ میلیون ریال در حق شاکی و جنبه عمومی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه محکوم شد.

وی اظهار کرد: پرونده شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مشاور املاک برای اخذ وجه اضافه به عنوان کمیسیون فروش و اجاره بهای یک ملک، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی و احراز تخلف، فرد متخلف را به اتهام گرانفروشی به پرداخت جریمه ۷۰۰ میلیون ریال در حق دولت و ۷۰میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، لقمانی بیان کرد: بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف و پلیس امنیت و اماکن، راه و شهرسازی در گشت مشترک در چند روز گذشته بیش از ۵۰ فقره گزارش تخلف از واحدهای صنفی مشاوران املاک را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی این استان ارسال کردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها