یادداشت
گفتگو و گزارش

از طرف دامادهای بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به حقوق‌دان انقلابی «حبیب‌الله پیشوا»

روز گذشته حبیب الله پیشوا حقوق دان و فعال سیاسی اصول گرا در مرقومه ای نوشته بود :اگر دلسوز استان هستیم اکنون فرصت و زمان مناسب برای انتقاد و بحث‌های مرسوم سیاسی و غیرسیاسی نیست؛ چرا که دود اختلافات، انتقاد بی‌موقع به چشم مردم می‌رود، فلذا رسانه ها و شخصیت های سیاسی انتقادات را کنار بگذارند.

از طرف دامادهای بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به حقوق‌دان انقلابی «حبیب‌الله پیشوا»

اَفتونیوز| روز گذشته حبیب الله پیشوا حقوق دان و فعال سیاسی اصول گرا در مرقومه ای نوشته بود :اگر دلسوز استان هستیم  اکنون فرصت و زمان مناسب برای انتقاد و بحث‌های مرسوم سیاسی و غیرسیاسی نیست؛ چرا که دود اختلافات، انتقاد بی‌موقع به چشم مردم می‌رود، فلذا رسانه ها و شخصیت های سیاسی  انتقادات را کنار بگذارند.

بعد از انتشار این نامه یکی از مخاطبان اَفتونیوز در مطلبی به آن واکنش نشان داد.

در این متن آمده است؛ جناب حقوق دان آیا به خاطر انتصاب و همزمان استخدام داماد بیکار خود چنین درخواستی از مردم استان داشته‌اید؟  چرا از مردم و رسانه‌ها خواسته‌اید در سفر ریاست جمهوری انتقاد نکنید؟مگر یک انقلابی واقعی رسالتی مهم‌تر از مطالبه‌گری و انتقاد از مسئولان استان در حضور مسئولان کشور مانند ریاست محترم جمهوری دارد؟ جناب حقوق‌دادن از چه زمانی تا حالا انتقاد نکردن از مسئولان استانی در حضور ریاست جمهوری باعث میشود اعتبارات بیشتری به استان اختصاص یابد؟ جناب پیشوا نمیدانی بدان که آنچه در چند دهه گذشته استان را به این حال روز انداخته ابتدا تبعیض و استفاده از منابع انسانی ناکارامد مرتبط با شما بزرگان سیاسی تصمیم‌گیر در جریانات سیاسی استان بوده و سپس کمبود منابع مالی تخصیص یافته به استان!( برگشت اعتبارات در دوره‌های خاص که یادتان نرفته جناب حقوق‌دان) اگر داماد بیکار شما بدون کوچکترین آزمون و با کمترین توانایی، توسط مجموعه دولت در استان همزمان استخدام و به عنوان بخشدار مرکزی بویراحمد منصوب نمیشد بازهم از مردم میخواستید در سفر ریاست محترم جمهوری انتقادات را کنار بگذارند؟ چرا دامادهای بیکار  دیگران، چنین قابلیت و توانایی برای انتصاب به عنوان بخشدار مرکزی و همزمان استخدام را ندارند؟ جناب حقوق دادن مگر شخص شما نبودید در سال ۹۹ خطاب به استاندار وقت آن مرقومه بلند بالا را نوشتید و ایشان را سرزنش کردید چرا از رسانه‌های منتقد دعوت نمیکنید و مگر در آن مرقومه چندین مرتبه  جمله زیر را تکرار نکردید:«قرار نیست که رسانه مدیحه سرا، تمجیدگو و تشویق کننده صاحبان قدرت و ثروت باشد»

جناب حقوقدان مگر وظیفه ذاتی رسانه طبق ماده ۲ قانون مطبوعات که شما زمانی عضو هیات‌منصفه مطبوعات استان بوده‌اید روشن ساختن ذهن مردم و تنویر افکار عمومی، بالابردن سطح معلومات و دانش مردم از طریق انتقاد، پرسشگری و مطالبه گری نیست؟

چگونه و طبق چه قانون  و کدام اصل عقلانیت و شعور سیاسی و کدام اصل انقلاب از مردم میخواهید در حضور ریاست جمهوری انتقاد نکنید؟

آیا از خبردار شدن ریاست جمهوری از انتصاب داماد بیکار خود در جایگاه بخشدار مرکزی بویراحمد با حمایت سیاسیون  و مجموعه دولت ترسیده‌اید؟

چون خود نیک میدانید هزار جوان بیکار و شایسته‌تر از داماد شما در این استان وجود دارد که البته پدر خانمی همچون شما ندارند.

گاها احساس میشود مداح معروف حاج میثم مطیعی بی دلیل نگفت ازدواج در ایران پول نمیخواد عقل می‌خواهد!!!

راست میگفت کافیست انسان عقلش کار کند و  با یک ازدواج و ارتباط با اصحاب قدرت، تمام زندگیش را بیمه کند. و ره ۶۷ ساله را یک شبه برود. حداقل جناب حقوق‌دان و انقلابی، منتقدان را به انصاف در نقد دعوت میکردید نه به عدم انتقاد!

باید کرکره انقلابی‌گری را پایین کشید وقتی امثال شما  سال‌هاست به عنوان تصمیم‌سازان انقلابی این استان،  پشت واژه انقلاب سنگر گرفته‌اید و مثل امروز  از  جوانان و انقلابیون میخواهید تا برای آرامش و آسایش شما تقسیم کنندگان مناصب و استخدامی‌ها، بیخیال مهم‌ترین رسالت یک انقلابی، یعنی انتقاد و مطالبه‌گری شوند.

 

من‌الله توفیق

از طرف دامادهای بیکار

« این مطلب نظر مخاطبان است و انتشار آن به معنای رد یا تایید تمامی یا بخشی از محتوای آن نمی باشد و حق پاسخگویی برای ذینفعان محفوظ است»

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 16 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/29 16:37:34

    درود بر شرفت با اظهارات بجا . حرف حساب ، جواب نداره . پشت سنگر انقلاب گري دارن ......... ….

    پاسخ
    • 1 - 1 آخ سی نماینده. پاسخ به : 1402/4/30 11:59:48

      آخ سی نماینده. اول گفت که اکبری تبار کار هدایت خواه است و من زورم‌نرسید بعد همه فهمیدند که پشت پرده مسایل دیگری است

  • 2 مارگون 1402/4/26 17:14:39

    حضرات مگه بی کفایت و ضعیف تراز فرماندار مارگون هم مدیر داریم؟قوت بلد نیست حتی بلد نیست نامه هارا پاراف کنه.فقط دلخوش است فرمانداره. اخ از بخت عسکر

    پاسخ
    • 2 - 1 تهاتر مالی پاسخ به : مارگون 1402/4/29 20:15:31

      از کارهای خوب روشنفکر همین انصاب آقای اکبری تبار بود. دستش برای همه روشد .

  • 3 ؟........ 1402/4/26 12:53:57

    واقعا کل مردم از بی عدالتی و قوم گرایی در این استان رنج می برند اتفاقاً همینجا باید مردم انتقاد کنند و رییس جمهور هم باید به انتقادات و اعتراضات مردم رسیدگی کند

    پاسخ
  • 4 صارم صارمی 1402/4/26 12:8:44

    انقلابی؟کدام انقلابی؟🤔

    پاسخ
  • 5 سید 1402/4/26 11:34:30

    احسنت کاملا درست

    پاسخ
  • 6 محمد صادق 1402/4/26 9:59:38

    احسنت اینان ......... هستند نه انقلابی ضمن اینکه .....................................

    پاسخ
  • 7 سید 1402/4/26 8:56:21

    احسنت بر اونیکه این متن رو نوشته. بقول اون گزارشگر شیر مادرت و نون پدرت حلالت باشه... چقدر دلچسب بود

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/4/26 8:54:18

    شیر مادر حلالت باد

    پاسخ
  • 9 همشهری 1402/4/26 8:41:4

    درود وهزاران سپاس،درزمانی که دامادش شورابودبه سلطان دکه مهشوربود

    پاسخ
  • 10 اکبر نیکخو 1402/4/26 4:41:3

    درود.مطلب این دوست را که خواندم یاد سفر دوم احمدی نژاد که خاص مرکز استان بود افتادم.در آن مقطع همه از استاندارد وقت ناراضی بودن،و شخص اول استان که این خطر را احساس کرده بود،به دوستان،نزدیکان،و هم فکران خود سپرده بود که اگه حرفی از من به میان آمد،شعار:(استاندار، ابقا،استاندار ابقا)سر دهند.جالب اینجا بود که وقتی احمدی‌نژاد شروع به صحبت کرد و از مشکلات استان حرف زد و گفت که:شنیدم تو استان شما پارتی بازی میشه،درسته؟حامیان استاندار وقت که جلو جایگاه را اشغال کرده بودن،شروع کردن به شعار دادن(استاندار ابقا،استاندار ابقا).این شعار دقیقا مهر تأییدی بود که استاندار وقت پارتی بازی می‌کند.قطعا این دوستمون از یه جایی احساس خطر کرده.مادامی که چنین افراد .......، سیاسیون استان باشند،اوضاع روز به روز بدتر می‌شود.شما هم آقای آرام همشهری عزیز این افراد را بزرگ نکنید.

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1402/4/26 1:22:30

    پروژه جدول گذاری نرگاه مشایخ جدول غوره وووووهمش ...... .........

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1402/4/26 1:21:24

    خدا می داند در این سفر رئیس جمهور آقای اکبری تبار چقدر از دهیاران ....... .......... خدا به داد مردم برسد

    پاسخ
  • 13 محمد یزدانپناه 1402/4/26 1:14:15

    برادر پیشوا اه جوانان بیکار شما را خواهد گرفت

    پاسخ
  • 14 شهرزاد موسوی 1402/4/26 1:9:42

    درود بر شما لذت بردم از خوانش این متن به حق که ناگفته های دل ما جوانان را به نحو احسنت بیان کردین این اتفاق توی دهدشت هم افتاد جناب....... همه معلمان را دعوت به سکوت و عدم دادن نامه و نوشته مکتوب کرد آیا این مسولین برای گل گشت و یا به باد سخنرانی دادن مردم می‌آیند یا شنیدن مشکل مردم و نقد رفتا و عدم کارایی مسولین

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها