یادداشت
گفتگو و گزارش

علت نزولی شدن قیمت دلار

عقبگرد قیمت دلار در بازار امروز در حالی اتفاق افتاد که برخی از معامله گران دیشب تصور می کردند که اخبار سیاسی منتشر شده کفه ترازوی افزایشی ها را سنگین می کند

علت نزولی شدن قیمت دلار

اَفتونیوز|به نقل از اقتصاد نیوز،همانطور که در گزارش صبح امروز در مورد پیش بینی قیمت دلار گفته شد،اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی دیروز و دیشب در حول و حوش  300 تومان پایین‌آمد و به مرز مقاومتی 50 هزار و 300 تومان برگشت.این مرز برای قیمت دلار از اهمیت زیادی برخوردار بود، بنابراین عده ای می گفتند امروز روز آزمون برای قیمت دلار است. 

شکست قیمت دلار در مرز مقاومت 

آن طور که برخی از سایت ها مدعی شدند قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز تقریبا ۸۰ تومان  نوسان صعودی را ثبت کرد اما در ادامه معاملات به سمت مرز ۵۰ هزار تومان  برگشت.این قیمت در مقایسه با عصر پنجشنبه گذشته بیش از ۵۰۰ تومان کاهش را نشان می دهد . 

 

عده ای می گفتند قیمت دلار به واسطه نشست شورای امنیت سازمان ملل به صورت هیجانی وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و بعد از صدور بیانیه احتمالا دوباره به مرز ۴۹ هزار تومان برگردد. ظهر امروز عده ای از معامله گران می گفتند  اگر  کانال 50 هزار تومان از دست برود  در مرحله بعدی مرز حمایتی مهم محدوده 49 هزار و 600 تومان تا محدوده 49 هزارو 800 تومان می باشد. 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها