یادداشت
گفتگو و گزارش

ارسالی مخاطبان؛


تنش آبی در مادوان رفع شد/نظر یک شهروند در خصوص عملکرد مدیر دهه هفتادی

چند سالی است که شهر مادوان و روستاهای همجوار در تنش آبی قرار داشتند و نقد و گلایه ها منعکس میشد، به گونه ای که گفته می‌شد این شهر ۱۰ شهر با تنش آبی در کشور محسوب می شود.

تنش آبی در مادوان رفع شد/نظر یک شهروند در خصوص عملکرد مدیر دهه هفتادی

اَفتونیوز| چند صباحی است هاشم اعظمی فر بعنوان مدیر آبفای شهر مادوان مشغول به فعالیت است، وی از معدود مدیران دهه هفتادی آبفا در کل کشور محسوب می شود، برخی منابع ما در شرکت آبفای استان می گویند او از مدیرکل پیشنهاد جایگاه بهتری را نیز داشت اما ترجیح داد در این شهر مساله تش آبی را حل و فصل کند.  یکی از شهروندان  شهر مادوان با یادداشتی در خصوص خدمات مدیر جوان آبفا (هاشم اعظمی فر) د نوشت: چند سالی است که شهر مادوان و روستاهای همجوار در تنش آبی قرار داشتند و نقد و گلایه ها منعکس میشد، به گونه ای که گفته می‌شد این شهر ۱۰ شهر با تنش آبی در کشور محسوب می شود.

 در ابتدای سال ۱۴۰۲ ناگهان در تصمیمی جالب از طرف مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مهندسی جوان و متعهد به نام هاشم اعظمی فر سمت مدیر امور آب و فاضلاب شهر مادوان و روستاهای همجوار منصوب شد و همگان غرق تعجب که این مدیر جوان چگونه می تواند این اوضاع آشفته را سر و سامان دهد اما گویی این مدیر عزم خویش را جزم کرده بود که اثبات کند خواستن توانستن است و با دیدگاه جهادی پروژه ای که می بایست ظرف مدت ۵ ماه به بهره برداری می رسید را ۲۵ روزه با متراژ ۲ و نیم کیلومتر  به ثمر رساند تا آب پایدار و شبانه روزی را در اختیار مردم قرار دهد.

با توجه به مشکلات زیر ساختی و معارضاتی که برای تقویت آب شرب مناطق ذکر شده وجود داشت با پیگیری و عملیات مهندسی لایه روبی و بهسازی و افزودن مقدار آب سرچشمه های  تنگ مهریان مشکل بی آبی را حل کرد و آب این مناطق در روز بالای ۲۰ ساعت برقرار است و در شهر مادوان با اینکه در هر ۳۶ ساعت فقط ۴ ساعت از نعمت آب بهره مند بودند با مدیریت منابع آب و شبکه و اصلاح و بهسازی و رفع بیش از ۲۰۰ مورد شکستگی ظرف مدت ۲ ماه توانست برقراری اب شرب را به ۱۲ ساعت در رور افزایش دهد و لبخند رضایت را مهمان لبان مردم کند و با حفر سه فقره حلقه چاه مشکل بی آبی این مناطق را در ده سال آینده حل کرد.

و در مناطق گوشه، مزدک، گنجه ی بزرگ و کهنه با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه ریزی پایداری نسبی در برقراری آب شرب برقرار کرد.

آری مهندس جوان اثبات کرد که می توان جوان بود و قدم های بزرگ برداشت و رضایت را به مردم هدیه داد و تفکری چنین زیبا شایسته نشر و تشکر است و به نوبه ی خودم قدردان زحمات این مدیر جوان و پای کار هستم و همانگونه که رسانه ها صدای نقدمان را به مسئولین رساندند صدای تشکر و قدردانی ما را نیز به سبب انتصاب این مدیر جواب به گوش مسئولین برسانند و بقیه مدیران نیز بدانند میتوان با کار جهادی و مدیریت درست ره ده ساله را سه ماهه پیمود و مردم را شادمان کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مزدک 1402/4/10 21:51:33

    لطف بفرمایند مشکل بی آبی روستاهای مزدک را بررسی و حل بفرمایند.از بس مردم مراجعه کردند و پاس شدند ب آبیاران منطقه دیگه رمقی نمانده.همین روزهاست ک مردم منطقه مجبور شوند طرحی دگر دراندازند.سپاس

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/10 14:5:53

    کارش درسته اگه واقعا تو ۲۵روز انجام شده کارش عالیه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها