یادداشت
گفتگو و گزارش

با برگزاری یک آیین صورت گرفت؛


تغییرات گسترده ذیحسابان در کهگیلویه و بویراحمد + اسامی

ذیحسابان جدید هشت دستگاه اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین بعلاوه مدیران و مسئولان این ادارات و شرکت‌ها معرفی شدند.

تغییرات گسترده ذیحسابان در کهگیلویه و بویراحمد + اسامی

اَفتونیوز| مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان با ذیحسابان را در این استان مطلوب ارزیابی نمود و  از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

"طاهر شریف پور" با بیان اینکه ذیحسابان بازوی توانمند و مشاوران‌ امین مالی ادارات دولتی و شرکت‌های خدمات رسان هستند، خاطرنشان کرد: ذیحسابان نقش بسزایی در پیشبرد اهداف دستگاه‌ها، حل مشکلات مالی آن‌ها و پیشگیری از انحرافات مالی دارند.

وی با تاکید براینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث مالی و ذیحسابی، کمترین میزان انحراف را دارد، یادآور شد: نقش نظارتی ذیحسابان ممکن است روند انجام برخی کار‌ها را طولانی‌تر کُنَد اما به جهت اینکه با قانون تطبیق داده می‌شود  از ایجاد مشکلات و گرفتاری‌های بعدی برای دستگاه و مدیر آن نهاد و شرکت پیشگیری می‌کند.

وی گفت: دیدگاه‌ها و نظرات ذیحسابان همیشه بنفع ادارات و شرکت‌ها است و این نظرات می‌تواند هُشداری برای پیشگیری از  انحرافات مالی باشد.

شریف پور با بیان اینکه براساس سیاست‌ های وزارت اقتصاد، ذیحسابان باید بصورت دوره‌ای در ادارات دولتی و شرکت‌های خدمات‌رسان جابجا شوند، ادامه داد: در راستای هرچه بهتر و سریعتر ارائه خدمات به مردم، اقدامات مربوط به تهیه توکن ذیحسابان جدید کمتر از ۲۴ ساعت انجام و در اختیار آنان قرار گرفت.

در این مراسم به پیشنهاد طاهر شریف‌پور، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حُکم سید رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کشور؛ آقایان علی قلم‌فرسا بعنوان ذیحساب اداره کل بهزیستی، مهرداد علمداری بعنوان ذیحساب، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، خدادوست آموزگاران بعنوان ذیحساب آموزش و پرورش، سعید موسوی شیرازی بعنوان ذیحساب شرکت آب و فاضلاب، خانم فاطمه تقوی بعنوان ذیحساب محیط زیست ، رضا افراشته بعنوان ذیحساب اداره‌کل ورزش و جوانان، حسین حسینی بعنوان ذیحساب اداره‌کل زندان‌ها و علی بدیهی نیز بعنوان ذیحساب راه و شهرسازی این استان منصوب شدند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها