یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های جنجالی مستند ساز هم استانی در حضور استاندار


برای عکس گرفتن از من باج خواهی می کنند!/ جلوی احداث سدخرسان را بگیرید و با احداث سد آبریز عاقبت بخیر شوید

نشست صمیمی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده_ استاندار این استان به حاشیه کشیده شد

 برای عکس گرفتن از من باج خواهی می کنند!/ جلوی احداث سدخرسان را بگیرید و با احداث سد آبریز عاقبت بخیر شوید

اَفتونیوز| نشست صمیمی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده_ استاندار این استان به حاشیه کشیده شد
جواد هادی اصل_ مستندساز محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد_ قبل از صحبت‌هایش تابلویی از «پلنگ» به استاندار تقدیم کرد و با آن عکس یادگاری انداخت و درادامه با انتقاد شدید از اداره کل محیط زیست استان، گفت: آقای استاندار، این عکس را به کنایه به حضرتعالی داده‌ام! متأسفانه مدیرکل محیط زیست حضرتعالی برای همین عکس تهمت‌های زیادی در رسانه‌ها به من زد.
وی در ادامه با بیان اینکه هنرمند نانش در هنرش است، اضافه کرد: هنرمند با آثارش کاسبی می‌کند و ۶ سال برای تهیه همین عکس زحمت کشیدم، از وقت زن و فرزندم برای این عکس زدم و دیگر آثار هنری‌ام زدم.
وی در ادامه گفت: زمانی برای رفتن به طبیعت برای گرفتن عکس از من رشوه خواستند. ساعت ۲ شب که در طبیعت در حال عکس گرفتن بودم از من شاهد می‌خواستند و از من باج می‌خواستند.
وی در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوی سد خرسان ۳ را بگیرید، چرا که این سد بحران‌های زیادی را برای مردم آن منطقه بوجود می‌آورد.
هادی اصل در ادامه گفت: سدآبریز مردم کهگیلویه را از فقر ومتلاشی شدن نجات می‌دهد.
این فعال زیست محیطی در ادامه گفت: کمک مردم کنید و سد آبریز را پیگیری کنید و اگر عاقبت بخیری دنیا و آخرتتان را می‌خواهید، این سد را پیگیری کنید.

ایرج کاظمی_ نماینده هنرمندان در حوزه فیلم و عکس_ نیز در این جلسه گفت: فرهنگ زیر سایه سیاست قرار گرفته‌اید وعلی رغم تأکید شما و دولت هنر و فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد سیاسی شده است. جهان امروز جهان فرهنگ است.
وی تأکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حیات خلوت سیاسیون شده و سیاست فرهنگ را له کرده است.

کاظمی در ادامه گفت: ۸۰ درصد از هنرمندان شاخص در این جلسه حضور ندارند. 
بعد از صحبت‌های کاظمی، محمود خرمی_ از هنرمندان حوزه تجسمی_  خطاب به کاظمی، گفت: چرا آقای کاظمی خودزنی می‌کنید، چرا به این افراد توهین می‌کنید. همه افراد شاخص در این جلسه حضور دارند. خرمی در ادامه اسامی افراد شاخص در این جلسه را نام برد.
مجری برنامه هم گفت: تک به تک هنرمندان از هر طیف و گروهی را دعوت کردیم و تلفنی هم صحبت کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: من می‌نشینم و حرف همه شماها را می‌شنوم. اما لطفاً همدیگر را تخریب نکنید و کنار هم باشید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها