یادداشت
گفتگو و گزارش

شورای شهر یاسوج و ۴ سوال جدید از شهردار/ «مقدم»می‌رود یا می ماند؟!

مخالفین شهردار یاسوج در شورا طی اقدامی جدید طرح ۸ سوال جدید دیگر را طی نامه ای به رئیس شورای اسلامی این شهر کلید زدند.

شورای شهر یاسوج و ۴ سوال جدید از شهردار/ «مقدم»می‌رود یا می ماند؟!

اَفتونیوز| براساس آنچه در رسانه ها آمده است،  چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج که همین چند روز پیش استیضاح شهردار را استارت زده بودند و در همین خصوص تعداد ۴۰ سوال از شهردار مرکز استان داشتند در اقدامی جدید طرح ۸ سوال جدید دیگر را طی نامه ای به رئیس شورای اسلامی این شهر کلید زدند.

در این نامه خطاب به کیوان آشنا رئیس شورای شهر آمده است: احتراماً به استناد ماده ۸۳ قوانین و مقررات شورای اسلامی شهر لازم است آقای شهردار محترم جهت اخذ توضیحات و پاسخ به سوالات مطرح شده اینجانبان در فرجه قانونی اقدام نماید.

1-توضیح لازم به مکاتبه مورخ ۱۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ فیمابین معاون محترم توسعه و مدیریت و منابع شهرداری و سرپرست محترم مدیریت سرمایه انسانی در خصوص لیست ۲۲ نفر افرادی که برای آنها بیمه صوری و غیر قانونی واریز گردیده است.

 2- عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک به‌ عنوان‌ مثال تقاطع رجا- بلوار بویراحمد- بلوار ابوذر- ۳۰ متری محمودآباد.

3-ارائه گزارش در خصوص جرثقیل شهرداری در عسلویه و برگشت آن تاکنون به نقلیه شهرداری و چنانچه نیاز به تعمیر داشته است با توجه به نزدیکی کلان شهرها از جمله شیراز به اصفهان چرا به عسلویه انتقال داده شده است.

4-دریافت علی الحساب از سازه‌های موقت از کدام منابع قانونی است.

5-با توجه به تبصره ذیل بند ۲۸ ماده ۵۵ وظایف شهرداری علت اقدام به گذاشتن نیوجرسی توسط جرثقیل جلوی مغازه ها و همچنین اخذ هزینه جرثقیل از اصناف از کدام محل قانونی است.

6- با توجه به شرایط و مشکلات مالی شهرداری مبنی بر عدم پرداخت حقوق و مزایای کارگران به خصوص فضای سبز به مدت ۱۱ ماه به علت بی برنامگی به خصوص به هدر دادن اعتبارات و سرمایه‌های شهرداری به عنوان مثال پاشیدن ام سی از پارک مهرورزی تا میدان هفت سین.

7- گزارش در خصوص عدم رعایت عدالت مبنی بر پرداخت حقوق پرسنل تحت پوشش شرکت های خدماتی و فضای سبز.

8- شرایط انتخاب اعضای ستاد بحران در شهرداری و پرداخت حق الزحمه آنها و خرید اقلام مورد نیاز آنها با رعایت قانون اعلام گردد.

این نامه به امضای هدایت اکبری، هدایت‌الله امیری؛ عطاءالله دانشی و بهنام عباس نژاد ۴ عضو شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1401/12/25 22:58:27

    شهردار خوبی هست الکی گپ نزنین ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها