یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک کپی پیست‌ی معاون سیاسی و امنیتی استاندار! / آیا «هاشمی» مشاور فرهنگی ندارد؟

پیام تبریک کپی پیست‌ی معاون سیاسی و امنیتی استاندار! / آیا «هاشمی» مشاور فرهنگی ندارد؟

پیام تبریک کپی پیستی معاون سیاسی استاندار/ آیا «هاشمی» مشاور فرهنگی ندارد؟

امروز مبعث حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده خداوند بر روی زمین و خاتم پیامبران است و به همین مناسبت مسئولان نیز اقدام به انتشار پیام تبریک در فضای مجازی می کنند.

به گزارش افتونیوز، بسیاری از مدیران در مناسبتهای مختلف اقدام به انتشار پیامهای تبریک و یا تسلیت متناسب با مناسبت تقویمی آن روز می کنند.

پیامهایی که مدیران عمدتا یا خود می نویسند و یا زحمت آن بر دوش روابط عمومی آن دستگاه است.

به مناسبت مبعث حضرت محمد(ص) بسیاری از مدیران اقدام به انتشار پیامهای تبریک کرده اند اما نکته جالب پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی! استاندار کهگیلویه و بویراحمد است که دقیقا از روی پیام تبریک دیگری کپی پیست شده است.

پیام تبریکی که از سوی سیدجواد هاشمی در رسانه ها منتشر شده دقیقا از روی پیام رئیس آموزش و پرورش منطقه چمستان در استان مازندران (شهرستان نور) کپی شده است.

معاون سیاسی و یا هر فردی که این کار را برای وی انجام داده است حتی به خود زحمت نداده که برخی کلمات را هم دستکاری کند.

باید از معاون استاندار که در عنوان دقیق مسئولیتش (معاون سیاسی،امنیتی و فرهنگی استاندار) بخش فرهنگی را نیز در بر می گیرد پرسید که آیا مشاوری ندارد که حداقل این گونه پیامهای تبریک و تسلیت را نوشته تا این گونه با آبروی یک مدیر ارشد بازی نشود؟

این مورد وقتی عجیب‌تر می‌نماید که معاون سیاسی استاندار خود از سادات جلیل القدر نیز می باشد!

جناب معاون سیاسی حداقل برای خودت مشاوری انتخاب کنید که بتواند در این گونه موارد کمک کار شما باشد و در مرتبه بالاتر فضای فرهنگی و هنری استان را نیز رصد کرده و گزارشی به شما ارایه دهد تا بتوانید در جلسات مهم استانی این حوزه مهم را بهتر و کیفی‌تر حمایت کنید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 ناشناس 1400/12/15 23:54:26

    متاسفم برای رسانه ای که شمایید

    پاسخ
  • 2 عبدالله 1400/12/10 15:19:23

    جناب آرام عزیز سلام.. حضرتعالی هم کمی در خصوص عناوین پست ها مطالعه بفرمایید بد نیست... اسم کامل معاونت سیاسی استانداری، " معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری" هست نه "معاونت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی"... حالا که قرار هست بخاطر لقمه ای نان، آبروی یک شخص مومن را خدشه دار کنید ، لااقل به لحاظ ظاهری مطالبتان سنخیت داشته باشد....

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1400/12/10 14:49:44

    واقعا جالبه یه پیام تبریک بود صرفا برای عرض تبریک عید مبعث در کشور پیام های مناسبت ها در ۹۹ درصد موارد کپی پیست هستن ولی در استان های دیگر رسانه ها خیلی کاری به این چیزا ندارن چون درک و شعور اینو دارن که یه تبریک بود حالا کپی یا خودنوشته خیلی تفاوتی نداره ولی در استان بی نظیر ما که سایت های حاشبه ساز بیداد میکنند فقط بدنبال بی اخلاقی هستن متاسفانه هرچی همه و همه و دراخرین مورد امام جمعه دهدشت از دادستان خواستن ورود کنن و جلوی خرابکاری های رسانه ها رو بگیرن ولی نمیدونم چرا دادستان و قوه قضاییه ورود پیدا نمیکنه دیگه سرهنگ دیماز روز خداحافظیش به فرمانده جدید گفتن که مواظب رسانه ها باشید ولی بازم سکوت دادستان چرا؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 4 بویراحمد 1400/12/10 14:31:6

    بسم الله الرحمن الرحیم اصحاب رسانه و مدیران محترم سایتها و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد با سلام و تبریک عید سعید مبعث ، حضرت محمد مصطفی ( ص ) رسالت پیامبری خود را با تکیه بر اجرای حق و زدودن ناپاکی ها آغاز کرد و « مبعث»آغازی بر پایان خرافه گری ها و بت پرستی ها بود . اینجانب هیچگونه پیامی به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) صادر نکرده و هیچگونه اطلاعی از پیام صادر شده منتسب به اینجانب در سایتها ، فضای مجازی و خبرگزاری های استان ندارم و یک شیطنت رسانه ای بود . سید جواد هاشمی

    پاسخ
  • 5 کپی کار 1400/12/10 13:33:6

    اول اینکه اگر بیشتر سرچ کنید، درمیابید که همون هم کپی پیسته. و اما در کشوری که همه چیز کپی کاری و تقلبیه، این پیام و کپی بودنش، محلی از اعراب ندارد.

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1400/12/10 13:28:35

    اولا که ایول به شما رسانه ها که فقط دنبال حاشیه سازی هستین دوما هیچکدوم از افراد از خودشون نمینویسن و تقریبا همه مطالب به صورت کپی پیست هست حالا شاید با اندکی تغییرات سوما صرفا هدف یه عرض تبریک بود حالا چیز جدید باشه یا کپی پیست چه تغییری میکنه مگه پایان نامه یا مقاله علمی که کپی پیست باشه و ایرادی باشه شما اگه بفکر هستید مطالبه گری درست داشته باشید برای مردم نه اینکه دنبال حاشیه سازی باشید

    پاسخ
  • 7 زیلایی 1400/12/10 13:24:6

    متأسفم برا این دیدگاه شما واقعا باید گریست به حال اصحاب رسانه آخه این دیگه شد سند سازی بر علیه یه شخصی.... ما کجایییم و دیگران کجا...

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1400/12/10 13:5:31

    نتیجه انتصابات فامیلی و قبیله ای و به دور از شایسته سالاری، چیزی جز این نیست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها