یادداشت
گفتگو و گزارش

بحران بصیرت و صداقت «هدایتخواه» و حلقه مریدان! / شاگردان با کمک «استاد» پاسخ دهند

بحران بصیرت و صداقت «هدایتخواه» و حلقه مریدان! / شاگردان با کمک «استاد» پاسخ دهند

(این مطلب در دوبخش ارائه می شود که مطلب پیش رو بخش نخست می باشد)

بخش اول:

سال‌هاست نخبگان جریان‌های مختلف سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه بویراحمد، سهواً به دلیل کم‌بصیرتی و جهل یا تعمدی به دلیل فامیل‌گرایی و تفکر رفاقتی و پستوهای مخوف سیاسی(مانند لیست بورسیه‌ نورچشمی‌ها یا تداوم استخدام‌های فله‌ای توسط آلازنگی‌های به ظاهر دلسوز، به ویژه در حوزه‌های آموزشی‌ و درمانی و...)، منزوی شده‌اند و متاسفانه حمایت کورکورانه برخی از همین نخبگان منزوی از این قهرمانان پوشالی، موجب شدت گرفتن و تداوم این خیانت‌ها در طول سالیان گذشته گردیده است. کاش می‌توانستیم تفکرات برخی سیاسیون را پوشک چند لایه کنیم تا کمتر به دنیا، آخرت و باورهای مردم آسیب وارد نمایند یا آنها را نابود کنند. و یا ای کاش در سیاست سیفونی بود که دائماً پشت خرابکاری‌های این افراد کشیده‌ می‌شد تا جامعه از بوی بد و اثرات زیان بار تفکرات و عملکرد آنان در امان باشد.

امروز متاسفانه پرچم‌دار جبهه انقلاب و این جماعت تا مغز قرمز استخوان مدعی، شخصیتی می‌باشد که انباری از اطلاعات و آمار ضد و نقیض مربوط به کوفه و شام را با دقت میکرو به نقل از مورخین نقل می‌کند، به گونه‌ای که انگار بر درب و دروازه کوفه و شام در ۱۴۰۰ سال پیش، هزاران دوربین مدار بسته نصب کرده است. اما متاسفانه این فرد کلیات تاریخ همان مورخین در باب کوروش را نیز رد می‌کند. شخصیت موردنظر در حالی خود را مارادونای سیاست و دین تصور می‌کند که جیمی جامپ این فضا هم نیست و کارنامه سیاه ایشان در دو دهه اخیر در جایگاه‌های مختلف گواه همه چیز است. البته خود ایشان بارها در همین چند مدت اخیر برای اینکه خود را برترین، شماره یک و مرکز ثقل جناح راست استان معرفی نماید، ناخواسته اعتراف کرده که نیرویی در تراز انقلاب پرورش نداده‌ایم(یعنی شغل شریفمان فقط سوختن فرصت‌ها و استعدادها بوده و کارنامه سیاه ما در دست چپمان است)!

ایشان در دو دوره نمایندگی در مجلس با آن درآمد چشمگیر و نزدیک به ۷۰۰ میلیارد دلار کشور فقط در فروش نفت، بدون در نظر گرفتن دیگر درآمدها آنهم با دلار تقریبا ۱۰۰۰ تومان، هنوز معلوم نیست در پی چه بوده است؟ در وضعیتی که فرزندان ایشان برای موفقیت رئیس جمهور وقت، روزه می‌گرفتند و خود ایشان به گواه فعالان سیاسی، وکیل‌الدوله در مجلس بود اما متاسفانه حق وکالت خویش از دولت نهم و دهم را هم نگرفتند چه برسد به حق مردم از آن درآمد نجومی!!! برخی از حامیان ایشان در آن زمان، شبانه‌روز از روی ناآگاهی، یا آگاهانه با هدف کسب منافع و یا از سر ترس، با نهایت تملق ایشان را چهره‌ای بی‌تکرار می‌دانستند که البته گذر زمان نشان داد در سوختن فرصت‌ها و هدر دادن منابع، خودرایی، خودمحوری و کم بصیرتی، بی‌تکرار بود!!

مرحوم مدرس چه می‌دانست روزی فرا خواهد رسید که نمایندگان مجلس به جای وکیل‌الرعیا بودن، در قامت یک وکیل‌الدوله ایفای نقش خواهند کرد! فرزندانشان برای موفقیت رییس دولت روزه میگیرند و بعدها همین وکیل‌ با بصیرت(!)، همان رییس دولت(احمدی‌نژاد) را به مسعود رجوی شبیه میداند.( نویسنده اعتقاد دارد بر خلاف باور عده‌ای، احمدی‌نژاد همان هست که از اول بود؛ از تلاش برای حضور زنان در ورزشگاه تا نامه به مجلس هفتم برای عدم التزام عملی دولت ایشان به قوانین مصوب مجلس به دلیل عدم برخورداری از پشتوانه عقلی مصوبات مجلس در زمان حداد عادل و جشن با منشور کوروش در آزادی و لج بازی ها و خود رایی های ایشان در عزل و نصب‌ها نیمه شب و ایستادگی در مقابل مجلس در قضییه سعید مرتضوی در سازمان مبارزه با کالا و ارز و یا انتصاب ایشان به عنوان سرپرست تامین اجتماعی !!!)

جناب استاد هدایتخواه همه فن حریف که برخی حامیانش ایشان را مدرس می‌خوانند، بارها از عدالت و توسعه آموزش سخن گفته‌اند و خودش و شاگردانش را منجی آموزش و فرهنگ می‌داند اما نزولی شدن تمام شاخص‌های فرهنگی در زمان ایشان به عنوان تنها دستاوردش در کمیسیون فرهنگی، عقیم بودن ایشان در حوزه فرهنگ را فریاد می‌زند. به عنوان مثال، لیست بورسیه نورچشمی‌های وی در آن زمان، اوج افتخارات آموزشی ایشان بوده است!!وامصیبتا!! ... همراهی با استخدام هزاران نیروی حق‌التدریسی و نهضتی در آموزش و پرورش بدون فیلتری علمی و استاندارد!با این حال، اما قضاوت در باب رویدادهای زمان ایشان در آموزش و پرورش استان، به ویژه در زمان ضعیف‌ترین مدیر تاریخ حوزه آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای علی‌محمد دانشی را به مردم و به ویژه جامعه فرهنگی می‌سپاریم تا این جماعتی را که تا دندان به توهم و کم بصیرتی مسلح هستند را قضاوت نمایند و مشخص گردد آیا در زمینه عدالت و توسعه آموزشی، دستاورد خاصی داشتند یا اینکه مرتکب خیانت و ثبت عملکرد زیان‌بار شدند؟ و توهماتی که هنوز ادامه دارد!!! به عنوان مثال مرحوم بهمن‌بیگی با آن

تاریخ‌سازی شگرف و بنیادی در حوزه آموزش، یک درصد جناب هدایتخواه و اطرافیان تاریخ‌سوز وی، مدعی منجی‌گری آموزش نبود. تاسف‌بار و حیرت‌آور اینکه یک نفر در این استان پیدا نمی‌شود از این جماعت متوهم بپرسد شما به ظاهر انقلابیون در کنار جناب خلقی‌پور در راس هرم ستادهای مردمی ابراهیم رئیسی، به عنوان مسئول و صاحب امتیاز نمایندگی قلم چی(یکی از موسسه‌های مافیای بزرگ کنکور) به چه دلیل از انقلاب، عدالت و توسعه آموزشی سخن می‌گویید‌؟؟ از خلیفه خلقی مور به عنوان خلیفه قلم‌چی در استان(صاحب امتیاز نمایندگی قلم‌چی) بپرسند چرا چند صد میلیون هزینه فرزندان محروم این استان در سال ۹۸_ ۹۹ و عدم حضور در یک محیط آزمایشی آزمون قلم‌چی را به دلیل شیوع کرونا هنوز بازگشت نداده‌اید؟؟

جناب هدایتخواه بارها از شفافیت مالی در بالای منبر سخن گفته‌اند اما در مجلس هفتم و در زمان ایشان، تصویب محرمانه شدن اموال مسئولان را شاهد بودیم(ماده ۱۴ از طرح یک فوریتی مربوط به مسئولان در ۵ تیر سال ۱۳۸۶ و ارسال آن در ۹ تیر به شورای نگهبان)! ستار هدایت‌خواه با همان کم بصیرتی، با توجیه عجیب رفع تبعیض از ماده ۱۴، طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۷۱ و معروف به حقوق مادام‌العمر برخی سیاسیون دیگر را به همراه ۱۸ نفر دیگر در ۲۳ آبان ۹۰ به مجلس ارائه دادند و بعد از انتقادات فراوان نخبگان عدالت‌خواه نسبت به بی‌بصیرتی و کج فهمی ایشان از عدالت و تبعیض در رابطه با این مصوبه، تقاضای رد آن را ارائه دادند. دلیل این اشتباه بزرگ را رد تبعیض از قانون مصوب آن در سال ۱۳۸۶ در مجلس هفتمی دانستند که از قضا خود ایشان در آن مجلس حضور داشتند!!

جناب هدایتخواه به عنوان اسطوره بصیرت تاریخی در نزد برخی اصولگرایان، کوروش کبیر را باطل باطل‌ها می‌داند و یا در جای دیگر اعلام می‌کند ما از نسل حضرت ابراهیم هستیم و در جای دیگر جانش را برای دادن در راه آن کودک فلسطینی آماده نموده اما با شعار عزت در سال ۱۳۹۴ به میدان آمد تا به خیال حامیانش، مدیران گرمسیری‌ها را از مناصب استانی در یاسوج بیرون کنند و موارد فراوان دیگر که در این نوشته مجال پرداختن نیست اما در یک مطلب از بصیرت پایین ایشان در تاریخ، رونمایی خواهد شد تا در سردر سیاست این استان برای همیشه ثبت گردد.

جناب استاد هدایتخواه مدعی بصیرت دینی می‌باشند اما بارها گفته‌اند علیرغم میل باطنی و تشخیص خویش، بر اساس استخاره به انتخابات وارد شدم؛ اما کم بصیرتی دینی ایشان موجب گردیده فراموش نماید که تشخیص و استخاره جمع اضداد هستند و استخاره مربوط به بن بست و تحیر است نه حالتی که در باطن خود تشخیص داده‌اید نباید ورود کنید؛ با این حال اما به دلیل عشق به قدرت، سراغ استخاره رفته‌اند!! آیا این کج‌فهمی و کم بصیرتی در رابطه با استخاره، خود خطرناکترین قمار با زندگی مردم و مصداق خیانت سیاسی نیست؟؟ آنهم خیانت سیاسی به نام دین!!

ستار هدایت‌خواه بر بالای برخی منبرها، داستان حضرت موسی و سگی را تعریف می‌کند که حضرت موسی حاضر نشد ادعا کند از آن سگ بهتر است و سگ را نزد خدا ببرد تا تکبر را عامل سقوط و فلاکت انسان و از نشانه‌های شیطانی بداند. اما هنوز فعل جمله ستار هدایت‌خواه تمام نشده، در میان یارانش ادعا می‌کند ما اجتماع اصحاب حق هستیم! فاجعه‌بار‌تر اینکه در مسجد امام علی(ع) ادعا می‌کند در سال ۱۳۹۴ به انتخابات آمدم تا حجت بر مردم بویراحمد تمام شود و فردا روزی در قیامت مردم نگویند شخص اصلح در انتخابات حضور نداشت!!!! ایشان دائماً در هر میدانی با ایجاد دو قطبی حق_باطل، خود را حق و بصورت غیر مستقیم دیگران را باطل می‌داند.

اسطوره اخلاق، مکرر از بصیرت سیاسی خود و یارانش گفته‌ اما همزمان حمایت از برجام و پالرمو را نشانه غیر انقلابی بودن و غیر ولایی بودن دانسته‌اند؛ در حالی که همگان می‌دانند برجام به دلیل اجبار و خواسته ارکان نظام و نشانه‌ی تفکر تعامل نظام بود اما با این تفسیر و تحلیل جناب هدایتخواه، باید گفت تمام ارکان نظام غیر ولایی و غیر انقلابی هستند!! در مجلس هشتم و در زمان ملا ستار هدایتخواه که خود را مخالف و دشمن شماره یک پالرمو می‌داند ایران به کنوانسیون مریدا( مبارزه با فساد) پیوست که مفاد و حدود آن بسیار بسیار بیشتر از پالرمو بوده و پالرمو در مقابل آن، همانند تفاوت قیمت زمین در جدول غوره و قیمت زمین در خیابان‌های بلوار کاشانی‌ یاسوج است!!! یا مانند تفاوت دستفروشی ساده کنار خیابان با قاچاق و یا واردات گوشی تلفن همراه!! یا قیمت آپارتمان در شهرک ولایت با قیمت آپارتمان در نزدیکی حرم حضرت معصومه در قم!!

بسیار بیشتر از همین مواردی که در پالرمو به آن گیر داده شده، در مریدا وجود داشت(شناخت مجرمین و استرداد مجرمین ماده ۴۴مریدا با ۱۸ بند جداگانه، معاضدت حقوقی در ۳۰ بند، نام اسرائیل در کنوانسیون مریدا، مصادره اموال در ماده ۳۱، محدودیت همکاری و مبادلات اطلاعات مالی در ماده ۳۸ کنوانسیون مریدا) و همین ستار هدایتخواه مدعی انقلابی بودن و مدعی آگاهی نسبت به امور مختلف، امروز که ایران قطعاً به دنبال توافق برجام است و قطعاً بعداً پالرمو را تصویب خواهد کرد و سپس با تصویب لایحه دیگری به FATF خواهد پیوست، معلوم نیست چرا اکنون بصیرت ایشان خارش ندارد، اصطلاحاً جیکش در نمی‌آید و برجام را با آن بصیرت فضایی خویش تفسیر و تحلیل نمی‌کند و چرا ستار هدایت‌خواه اکنون حامیان برجام را غیر ولایی نمی‌داند و احساسات و افکار جوانان مظلوم اصولگرایی را درگیر واقعیت‌ها نمی‌کند؟ سعدیا مرد با بصیرت نمیرد هرگز!!

یا جناب استاد که خود را نماینده با بصیرت و عزت‌شناس، در قراردادها و توافقات بینالمللی می داند اگر آگاهی، سواد و فهم درستی از عزت و انصاف دارد، بهتر است یک بار مفاد قرارداد ننگین طرح توسعه و بازسازی صنعت نفت و گاز برخی میادین به ویژه میادین مشترک، در اوایل دوران خود در مجلس و الحاقیه‌های بعد از آن در مورد میادین آزادگان، رستم جنوبی و ایلام با شرکت چیناپترولیوم را با مردم در میان بگذارد!! شاید هم اولین مرتبه می‌باشد نام این قرارداد به گوش ایشان خورده است!!!

ادامه دارد.... بخش بعدی این مطلب را از دست ندهید....

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 86 نظر

  • 1 صداقت 1400/12/12 23:37:36

    آقای هدایت خواه از نیروهایش حمایت میکند. مثل شیر. شما چرا زورتون گرفته. اگر نماینده شما توانایی حمایت از نیروهایش را ندارد دلیل بر بد بودن هدایت خواه نیست. اگر نماینده شما تنگ نظر است دلیل بر بدبودن هدایت خواه نیست. اگر نماینده روال را بلد نیست دلیل بر بد بودن هدایت خواه نیست. تو اگر طبیب بودی سر خود دوا بکردی

    پاسخ
  • 2 صبر 1400/12/11 12:14:36

    کلی سرم باش شیوس این مطلب کجا بود تازه دیدمش

    پاسخ
  • 3 اخی من جونم 1400/12/8 19:10:35

    اول مرد حرفش رو یکبار و یک دفعه میزنه . خاله زنک بازی نیکنه . ادامه دارد .... یعنی چه . این یعنی ترس از افشای حقیقت . یعنی ترس از ستار هدایت خواه . ولی نونم از چه چیزی ترسیدی که راه فحاشی و دروغگویی رو پیش گرفتی و تو که هیچ بزرگتر از تو هم نتوانستند تخریب کنند. شب نیوز بسوزززرر

    پاسخ
  • 4 چشمه 1400/12/8 12:13:44

    آب روان چشمه با لیسه سگ کثیف نمیشه ... برو خدا رزق و روزیت را جای دیگه حواله کنه ....

    پاسخ
  • 5 محمد 1400/12/7 14:15:40

    روشنفکر رد صلاحیتت قطعیه زور نزن ییخود... همه ذات دکتر هدایتخواه و تو رو میدونن حتی مخالفانش اعتراف میکنن ب پاکدامنیش..

    پاسخ
  • 6 وجدان 1400/12/7 7:55:10

    معلومه نویسنده خیلی می سوزه ... طوری که اسم خودش و اصل و نسبش را یادش رفته ... کاش اندکی وجدان داشتی . نویسنده نا محترم . مردی . اسمت را بنویس . اگر راست می گویی . عقده ای ....

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1400/12/7 1:20:25

    ببینید کارخدارا!!!هدایت خواه به دست وقلم دشمنانش که مشتی ابله وعقده ای هستند روزبه روز بزرگتر میشود

    پاسخ
  • 8 غریبه 1400/12/6 18:38:25

    با سلام ظاهر افراد دلیل بر باطن نیست ظاهر خوب ولی با باطن ....... گذشته افراد( قبل از معروف شدن) را به دقت بدقت تحقیق کنید

    پاسخ
  • 9 ابوالفصل 1400/12/6 15:36:48

    هدایت خواه یک نخبه علمی و فرهنگی و چهره ای ملی است و در عین حال انسانی وارسته. از نوشتن این متن جز کینه توزی و بی حیایی نویسنده چیزی برداشت نمی شود

    پاسخ
  • 10 ایرج میرزا 1400/12/6 13:31:11

    همون افرادی نوشتن میدونن چی نوشتن و هم اون افرادی موشک بهشون اصابت کرده میدونن چی خوردن

    پاسخ
  • 11 بصیر 1400/12/6 12:51:41

    درودبردکتر هدایت خواه انقلابی نقطه قوت همین حرکتی است که طی این مدت انجام دادید دشمن داره میسوزه هدایتخواه هدایتخواه قاسم دکتر جان گرا ثبت شد همین جارا محکم بکوبید دشمن تارمار شده فرماندهی شان رازدی ادامه بده ادامه بده آفرین

    پاسخ
  • 12 دلسوز 1400/12/6 9:53:30

    یارو رو به ده راه نمیدن ، سراغ خونه کدخدا رو میگیره ،هدایت خواه از اداره خونه ی خودش عاجزه و در شرایطی که دو دوره نمایندگی ایشان مصادف با ریاست جمهوری احمدی نژاد و زمانی که کشور بهترین وضعیت نقدینگی رو داشتن هیچ کاری برای بویراحمد و حوزه انتخاباتی خودش نتونست بکنه ، حالا دوباره می‌خوان کاندیداش کنند .

    پاسخ
  • 13 دارشاهی 1400/12/6 9:47:21

    این طرفداران هدایت خواه موندن که برای پیشوند نام ایشان چه بنویسند ، آگه بگن دکتر که خودشون خجالت میکشن ، چون ایشان دکتر نیست ، اگه بگن استاد ، واقعا که استاد هم نیستن فکر کنم حاجی هم نباشه ، حداقل بنویسید کربلایی🤣

    پاسخ
  • 14 ستار 1400/12/6 7:30:32

    شاگردان بدبخت...مگه هدایتخواه بهشون فرصت بزرگ شدن داده که روحیه پاسخگویی داشته باشند یه مشت ادم مظلومن..بعضیشم فقط فحش دادن و توهین و برچسب زدن رو خوب یاد گرفتن

    پاسخ
  • 15 مالک 1400/12/6 7:15:37

    خودشون با بدترین الفاظ و تندترین محتوا همیشه با رقبا سخن گفته اند و یک مطلب کوتاه اینچنینی ببین تا کجایشان را سوخته است

    پاسخ
  • 16 دیدبان 1400/12/6 4:51:18

    وقتی کلمه گرمسیر رو توی سفسطه هات آوردی معلومه که گشنه از اونجا اومدی وشکمت توی سردسیر ویاسوج پرشد وهمه جارو پارو کردید وفقط مونده لگد به پهلوی سردسیر جماعت بزنید،حالا که نونت توی گرمسیر پیدا شده اومدی مطلب زدی وبین هم جناحان اصولگرا رو داری بهم میزنی،خوب نونی اومد توی سفرتون،استاندار ودوستان همشهریش ومدیران کل سهم شما مطمئن باشید اگر هزارسال دیگه رنگ مجلس رو کاندیدت ببینه عرضه نداره یه کار زیربنایی برای مناطق بیاره،فقط تنها کارش شاید کاشت نیروی همسو در مرکز استان باشه،بویراحمدودنا ومارگون بعداز هدایتخواه نتونست ابهت خودش رو حفظ کنه،الان هم هم کیشان جناب وکیل از بس پرخوری کردید به مسمومیت سیاسی مبدل شده ودارید اصولگرایی در سردسیر رو بجون هم می اندازی،بویراحمد علیاوسفلاش فرقی نداره هیچ کنشی نباید میان نملینده سابق وجدید باشه مهم اتحاد وهمدلی حوزه سردسیره نگذاریم بیشتراز این از اختلاف سلیقه ها سوء استفاده کنند،اعمال قدرت میکنند وشبنامه میدن که بالا وپایین یکی نباشن،معلومه تخریب از سمت چه کسی وبرای چه بوجود آمده مهم جدایی میان ایل بویراحمدهست بگوش باشید

    پاسخ
  • 17 ناشناس 1400/12/6 4:44:47

    تاسف برا شما که یه روز در میان میاید بر علیه جریان انقلابی مطلب چاپ میکنی معلومه جایی نخواستنت،افتو نیوز بی شآن

    پاسخ
  • 18 ناشناس 1400/12/6 4:42:45

    جسد و مرده هدایتخواه هم بهتر وه تنه حرف اضافه نزن

    پاسخ
  • 19 ناشناس 1400/12/6 4:41:40

    .... بازی درنیارید، این آقا هیات علمی دانشگاه هست وامروزه هر هیات علمی خانه و ماشین دارد،واقعا تاسف داره برات نویسنده ،معلومه گشنه و پاپتی تشریف داری که خونه داشتن تو قم و کاشانی برات تعجب برانگیزه،تا جایی که اومدی مطلب نوشتی اگه مسائل اقتصادی عقلت رو خورده حاضریم برات جشن گلریزون بگیریم تا بلکه عقلت کار کنه ،اگر هم یه جایی رو چاپیدی میخوای رد گم کنی که کور خوندی ،از این به بعد اسمت رو مثل مرد بنویس تا بدونیم چقدر تو کیسه این سایت افتو میریزی که اراجیفت رو منتشر میکنه ...

    پاسخ
  • 20 ناشناس 1400/12/6 4:34:51

    همشون سرو ته یک‌کرباس هستند ،........... که ستار به بویراحمد و جوانانش کرد قاجار به ایران‌نکرده ،کم هم‌....... با ان‌.............. که به اسم‌دیگران و به کام خودش بود،حذف سهمیه محروم از استان به کمک و همکاری اون معلم حرفه راهنمایی که سیاستمدار شد بزرگترین‌خیانتش بود ،

    پاسخ
  • 21 شهروند 1400/12/6 1:28:49

    جالب بود درود بر قلمت مخصوصا امار ملک و املاک و راههای ارتزاق کلاه شهرضایی رو خوب اومدی . کاشانی هشت

    پاسخ
  • 22 سرباز ولایت 1400/12/5 22:21:36

    قابل توجه اون بنده خدای ک این متن نوشته بدون ک خیلی فشار روحی روانی وعصبی روی شما هست وسح ندارم ک اینچنین آدمی توی جامعه جا ندارد و بزودی همه چیز خود را می بازی ..کارنامه دکتر هدایت خواه مشخص هست و در دست پاکی پایمان ایشان شکی نیست منتظر جوابت باش ..جاده بابامیدان وتونلها .بیمارستان شهید جلیل .سد تنگ سرخ .و راه آهن اقلید در دوره هدایت خواه استارت آن زده شد با تلاش وی این پروژه ملی و بزرگ در دوره ایشان ب پایان رسید و بقیه هم داشت خوب پیش می‌رفت ک ایشان کنار رفتن و تا الان هیچ کدوم ب ثمر نرسیدن برادر بعد از هدایت خواه استان و شهرستان بی صاحب شد و هر کسی رسید بعد از وی استان را خوردند بردند و بین فامیل وطایفه تقسیم کردند خوردند اما دکتر هدایت خواه خداترس بود ومردم دار ودلسوز مظلومین ومحرومین

    پاسخ
  • 23 کاکا 1400/12/5 21:44:43

    اون آقای که کامنت گذاشته و ادعا کرده تا حالا رأی به هدایت خواه نداده اما بخاطر برخوردای خودش و طرفدارش قبولشون دارد و مدعی شده که هدایت خواه اصلا قابل قیاس با روشنفکر نیست اول که دروغ میگه دوم که از فامیلهای نزدیک نزدیک ایشون هستش ، این کارا برای جلب مشتری ست و البته کارایی ندارند و اما خداوکیلی هدایت خواه هر مشکلی دارد از طرفداران افراطی و تمامیت خواهش هست

    پاسخ
  • 24 ناشناس 1400/12/5 21:12:8

    هدایت‌خواه مردی مرموز در رسته بهم ریختن مردم یاسوج در عرصه انتخابات وباعث دو دستگی مردم بویراحمد می شودو ایشان خود را به ظاهر امام می داند ولی در باطن خدا می‌داند که چه کارهایی را علیه هم استان‌های خود انجام میدهد

    پاسخ
  • 25 حسین 1400/12/5 20:18:17

    بانجاست آب زمزم نجس نخواهد شد هدایت خواه وارسته وپاک خواهد ماند اما افراد عقده ای خواهند ترکید

    پاسخ
  • 26 دولت آباد 1400/12/5 19:54:11

    حیف دکتر هدایت خواه که اسم دهرابپور که جز بدبختی چیزی نصیب مردم نکرد کسی که سواد اداره یه دبستان رو نداشت ولی با استفاده ابزاری از خانواده شهیدی و سوءاستفاده از قومیت گرایی چندسال صندلی شورا را به ناحق غصب کرد و جز خودش هیچکس رو نمیبینه شک ندارم بیشتر کامنتا کار برادرش برادر نقد کنید ولی بفهمید اسم کی رو کنار کی می‌نویسید حیف دکتر هدایت خواه و دکتر خلقی پور که اسم شخصی که جز زیرآب زدن و پرونده سازی برا مردم بویراحمد کاری نکرد شبانه روز توبه کنه بازم بدهکاره

    پاسخ
  • 27 خداشناس 1400/12/5 19:42:47

    هدایت خواه بزرگ است و مرد خداست ، او کسی است که همه ی زندگی اش و حرفش و کارش برای رضای خداست و لا غیر ، و چرندیاتی که این نویسنده ی معرض و عقده ای که به علت حقارت و پستی خود نوشته هیچ خالی در شخصیت بزرگ ایشان به وجود نمی آورد ، و به قولی پاکی دریا را لیس سگ نجس نخواهد کرد . متن پر از توهین و الفاظ سخیف نویسنده ی بی سواد و عقده ای حکایت از عقده ی حقارت ایشان دارد که ناشی از فساد نویسنده داشته که هدایت خواه ایشان را از جرگه‌ی خود دور کرده و اخراج کرده و بهایی به ایشان نداده است و الان دارد تلافی میکند ...

    پاسخ
  • 28 آدرینا 1400/12/5 19:38:25

    دکتر هدایت خواه تا همیشه برای ما اسطوره خواهد ماند بویراحمد همین اوضاع و احوال کنونی است چقدر نویسنده سوخته خدای من چقدر سوخته در حد دکتر هدایت خواه نیستی که بخوای دو خطدر مورد ایشون بنویسید اگر بویراحمد نماینده ای مثل دکترهدایت خواه داشت ای داد بر بویراحمد

    پاسخ
  • 29 دشت روم 1400/12/5 19:30:18

    باز هم اومدن که هدایت خواه رو احیا کنند ، بابا ، والا بلا این چیزا اصلأ در وجود ایشان نیست ، بابا یه طقی به توق خورد این اقا کاندیدا شد ، امثال دهراب پور و مرحوم مفتح و بویراحمد سفلی حمایتش کردن و در یک میدان خالی نماینده شدن و دور بعدش هم خداوکیلی رأی نیاوردن و زارع قبول شد و آقای مسعود حسینی پروندش رو جمع جور کرد .

    پاسخ
  • 30 بهره بر 1400/12/5 19:3:52

    گذشت زمان‌مشخص خواهد کرد که تفاوت هدایت خواه تا روشنفکر از آسمان تا زمین است. هدایت خواه فردی پاکدست انقلابی و یکرو می باشد. شاید منش سیتسی ایشان با من و شما همخوانی نداشته باشد ولی الحق و الانصاف در صداقت رودست ندارد.. من‌هیچوقت به هدایت خواه رای ندادم ولی وقتی کارکرد وطرز برخورد با نیروهایش را مرور میکنم و با روشنفکر که این‌همه دنبالش دویدیم‌مقایسه، پی میبرم‌که آقای روشنفکر فقط عدم‌شفافیت و عدم‌صداقت‌دارد. روشنفکر هم از منتظریان و هدایت خواه می ترسد و هم‌از لیدرهای خودش. ایشان انسانی کوته فکر و تنگ‌نظر است. والا من‌دوست دارم‌روشنفکر ۴ دور برنده شود ولی با این‌تفکراتش هم‌ما را بدبخت کرد و هم‌جریان‌را

    پاسخ
  • 31 بویراحمد علیا 1400/12/5 18:45:21

    سناتور بویراحمد دکتر روشنفکر واقعا طرفدارش نبودم ولی به جرأت میتونم بگم که مختارثقفی دوران هست هر نیرویی تونست کاشت تقریبا اونا که ازش پشت خواستن راضیشون کرد و تصمیم گیرنده نهایی هم خودشه سیاست رو در مهدی روشنفکر خلاصه کنید من که کیش و مات شدم وای به حال دوستان اصولگرا

    پاسخ
  • 32 الوند 1400/12/5 18:22:4

    این نوشته رو خود سایت نوشته از چند مطلب برداشت کرده و اصلا کار یه ادم بیرون از سایت افتو نیوز نیست تمام مطالبشون همینجوریه هر چیزی رو از یه جایی بر میدان به هم میچسبونن

    پاسخ
  • 33 رضا 1400/12/5 18:16:9

    هدایت خواه هر که بود و هر چه کرد حداقل هولوکاست قومیتی نظیر روشنفکر راه نینداخت.روشنفکر سردار ندای تفرقه طایفه گری را به مرزهای خطرناک و حساسی پیش برده.بقیه طوایف را آدم حساب نمیکند و تمام پستها را بین قوم و خویشان خودش تقسیم کرده

    پاسخ
  • 34 ارمغان 1400/12/5 17:15:47

    با نویسنده در نیفتید بهتره اینجور که معلومه از جیک و پیکتون اطلاع داره بیخیالش بشید اگر حق باشماست بسپاریدش به خدا اگر هم نیست توبه کنید

    پاسخ
  • 35 ناشناس 1400/12/5 17:1:16

    اخ و بخت شهری که ملا ستار و دوستانش بخواهند وکیلش باشند،

    پاسخ
  • 36 حسینی 1400/12/5 16:58:32

    درود بر هدایت خواه که زمزمه امدنش در صحنه انتخابت اینگونه ترس بر دل رقبا میندازه وای به روزی که ورود به صحنه داشته باشه و شماها بدونین که جناب هدایت خواه خرامینها نیستن که با این گونه فشارها مبدان را ترک کنن

    پاسخ
  • 37 محمود 1400/12/5 16:49:35

    جناب اقای پ..... و. دار دسته اصول گرایان این اطلاعات را شماها دارید میدهید بیرون و. خیانت های شما برای ماها اثبات شده هست و. همان جلسه ای کخ شبانه به نام وحدت با جریان ندای وحدت گذاشتید برای منافع شخصی شماها

    پاسخ
  • 38 علیا 1400/12/5 16:29:21

    نویسنده این متن توهین آميز که وکیل مشهور استان جناب پ می باشد. این دومین مطلبی است که می نویسی و جریان انقلابی را نقد می کنی. اون دامادت که به دلیل مفاسد در شورای شهر رد صلاحیت شد، خودت هم به اسم جریان انقلابی، از یک پاپتی در شهر دهدشت به یکی از ابر سرمایه داران استان تبدیل شده ای. واقعا به نازم روشنفکر را که خوب شناخته بودت و می گفت این پ یک جرثومه است که در جریان انقلابی نفوذ کرده است. اما متاسفانه آقای هدایت‌خواه باور نمی کرد و با تو دوست بود. و این هم نتیجه ی اعتماد به تو که علیه اش لجن پراکنی می کنی. البته اگر بخواهیم علیه تو مطلب بزنیم و مفاسد را رو کنیم، پل اون دست رود هست.

    پاسخ
  • 39 مهاجری 1400/12/5 16:28:51

    جنگ قدرت میان شورا و اصول گرایان بلند شده

    پاسخ
  • 40 ناشناس 1400/12/5 16:26:49

    انتظار داریم استاد پاسخ دهند در غیر این صورت ادمیه شک میکنه به همه چیز

    پاسخ
  • 41 مازیار رجایی دوست برد گرد 1400/12/5 16:25:46

    یکی از افرادی در این مطلب سهیم بودهددکتر ...می باشد که مسائل حقوقی را خوب بلده و با اطلاع از همه چیز این مطلب را زده بچه های مرکز پژوهش‌های یه جایی نیز احتمالا امار و اطلاعات بهش دادند...حداقل یک ماه درگیر این مطلب بودند کار حساب شده هست و بی دلیل اینهمه روی این مطلب کار نشده

    پاسخ
  • 42 جهادی 1400/12/5 16:23:2

    مطلب بسیار کاملی‌ست همرا با ریز جزئیات..شک نکنید بهتر از هدایتخواه ایشان را میشناسد و از ریز و پیز ایشان اگاهی دارد....باید دید هدایتخواه جواب ایشان را خواهد داد؟؟ چون قطعا میداند چه کسی از همه چیز ایشان خبر دارد

    پاسخ
  • 43 ارسلان 1400/12/5 16:21:15

    این مطلب کار یک نفر نیست و کار چند نفره برا همین اسمی ننوشتن احتمالا.....چون هر بخش در یک زمینه بوده

    پاسخ
  • 44 ناشناس 1400/12/5 16:11:41

    هدایتخواه تو پاپتی رو از گشنگی نجات داده،کمت بوده حالا داری مطلب میزنی بر علیه او،ترسیدی که نامزد انتخابات آینده بشه ؟؟؟

    پاسخ
  • 45 برنو آتشین 1400/12/5 16:7:21

    بشینید سر جاتو ،حسودل ادبار،هدایتخواه اسطوره و اسوه است،هر چی زدید تو سر که به یه جایی برسید نرسیدید دارید لجن پراکنی میکنید ،لجن ها ارزونی خودتون

    پاسخ
  • 46 قضا و بلای هدایتخواه تو سرت 1400/12/5 16:5:3

    ندیر این سایت بوقلمونی باید به اشد مجازات برسه از صبح تا شب هر چی مینویسه داغ دلش خاموش نمیشه ،خودش احتمالا میخواسته به یه جاهایی برسه نرسیده همش مطلب مینویسه و یا مطالب عقب مونده هایی مثل خودش رو منتشر میکنه

    پاسخ
  • 47 روشنگری 1400/12/5 15:22:57

    این مطلب کار امریکاست نوچه های چکار دارید کار کیه جوابش بدین

    پاسخ
  • 48 پوست کلفت 1400/12/5 15:8:46

    این ادم و نوچه هاش اونقد پوست کلعتن که بمب که هیچ اگر شهاب سنگ بخوره بینشون بیخیالن....چون خودشون زدن کوچه علی چپ برای منافع دنیوی و گرنه میدونن چه خبره...

    پاسخ
  • 49 انقلابی 1400/12/5 14:54:6

    جناب وکیل پ سلام علیکم. از بدنه ی این جریان رشد کردی و از فقر مطلق به یک میلیارد تبدیل شدی. از یک روستایی که شپش آدم را می خورد، به مالک چندین ویلا و عمارت در استان های مختلف تبدیل شدی. اون هم همه به اسم جریان انقلابی. حالا هم داری اصل این جریان را می زنی. باشه عزیز نمک خوردن و نمکدان شکستن

    پاسخ
  • 50 تیرتاجی 1400/12/5 14:50:32

    نمی‌دونم چه ارتباطی جناب آقای حاج دهراب پور با آقای هدایت خواه و دوستانش دارد که دوستمون دریک قاب اونا را آورده ، خیانتی که جناح هدایت خواه و دوستانش به آقای حاج دهراب پور کردن ، یزید به امام حسین نکرد ،جناب آقای حاج دهراب پور صدرصد مخالف این آقا و اطرافیان این است

    پاسخ
  • 51 جواد آقا 1400/12/5 14:47:8

    بخدا بجز حقیقت چیزی ننوشته ، تازه بنده ی خدا خیلی جوانب امر رو رعایت کرده ، هدایت خواه نمیتونه فرهنگ رو در خانواده ی خودش نهادینه بکنه ، بعد حرف از فرهنگ ملی می‌زنه،

    پاسخ
  • 52 حامی 1400/12/5 14:41:50

    ای هدایت خواه چقدر تو بزرگی. خودتون رو با این چرت پرت ها خسته نکنید.

    پاسخ
  • 53 حق گو 1400/12/5 14:31:55

    مطلبی سرشار از عقده حقارت که با لجن پراکنی سعی کرده به زعم خودش، چهره استاد هدایتخواه رو مخدوش کنه غافل از این که آب دریا با لیس سگ، نجس نمیشه و فقط عرض خود می برد و زحمت برای مخاطبین می دارد

    پاسخ
  • 54 تحلیلگر 1400/12/5 14:25:11

    اگر هدایت‌خواه بزرگ نبود، هفته ای چن خبر از ایشان درج نمی کردید‌ اتفاقا در جامعه عشایری ما این اخبار نه هدایت‌خواه را کوچک بلکه نشان از قدرت هدایت‌خواه دارد.

    پاسخ
  • 55 انقلابی 1400/12/5 14:9:13

    مطالب،محتوا،افعال، قید و صفت ها و مهمتر از همه نوشتن اطلاعات کامل به همراه جزئیات، همه حکایت از نوشتن این متن توسط یکی از همراهان خود دکتر هدایت خواه دارد که یاران وفادار و واقعی دکتر هدایتخواه را ازش جدا کرده است و با نام دکتر بدنبال اعتباربخشی و رای جمع کردن برای همشهری و کاندید خود است. حالا بعد از شنیدن خبر ثبت نام دکتر هدایت خواه در انتخابات آتی ترس تمام وجودشان را برداشته و چند هفته ای هم هست که از پیام های تسلیت و رفتن به مراسمات خبری نیست و حالا با این سبک نوشتن بدنبال تخریب دکتر هدایت خواه شدند به امید اینکه شاید در دوره بعد بتوانند مجدد هدایت خواه را از دور بیرون کرده و خودشان کاندید شوند

    پاسخ
  • 56 ناشناس 1400/12/5 14:8:41

    نویسنده این متن‌. اگر شرف داشت و ............ بود، جرات می کرد و اسم خودش را می نوشت

    پاسخ
  • 57 دیوید 1400/12/5 14:2:11

    این مطلب هدایتخوا را سیگاری خواهد کرد.

    پاسخ
  • 58 ن چپی ن راستی راه راه خدایی 1400/12/5 14:1:27

    زمانی که بعضی از حضرات پای ......... خوش گذرونی میکردن خیلی ها برای این مرز وبوم خون میدادن،چطور شده که ثمره .......... ادعای مالک بودن این سرزمین را دارن،وآن عزیز عزیزانی که خون دادن و عضوی از بدن مبارکشان را تقدیم این سرزمین کردنه را نادیده می گیرن، احتمالا .......... پیشرفت خودشه کرده رسیده به ............😀😀😀

    پاسخ
  • 59 ندای وحدت 1400/12/5 13:47:1

    روشنفکر دقیقا با تفکر هدایتخواهی اطرافیانش سقوط میکنه

    پاسخ
  • 60 حق شناس 1400/12/5 13:45:23

    دمت گرم واقعا حرف دل مردم را زدی ی عدهای امثال هدایت خواه و خلقی پور و حسینی من ای شهر میگن نیروهای انقلابی هستیم انگار بقیه مردم ضد انقلاب هستندد...

    پاسخ
  • 61 حسین 1400/12/5 13:33:3

    دست نگارنده درد نکنه انصافا چهره پنهان و .......... این شخص رو به خوبی معرفی کردید. به باور من هدایتخواه حتی به آنچه در حوزه ... بر آن تاکید داره ذره ای در باطن ایمان و باور نداره و صرفا مدعی ....... برای پیشبرد خواسته های دنیوی خود است

    پاسخ
  • 62 روانشاد 1400/12/5 13:32:49

    قویترین مطلبی در ۵۰هزار سال اخیر خوندم

    پاسخ
  • 63 شیرفلکه 1400/12/5 13:32:45

    ای بیامرز او شیری ک من یخچالتونه ...

    پاسخ
  • 64 عکاس فریب خورده 1400/12/5 13:31:41

    حونی بوم....په یو چبی!!!!!!! این مطلبو الان میرم بازار قاب میگیرم میزنم سر در ورودی یاسوج

    پاسخ
  • 65 ناشناس 1400/12/5 13:27:58

    در بزرگی همین بس که در نگاه موافق و مخالف تمام ناشدنی است

    پاسخ
  • 66 بویراحمدی 1400/12/5 13:25:10

    آقای روشنفکر دوران بزن در رو تمام شده است. صدای سقوط به گوش می رسد

    پاسخ
  • 67 دلی رچ 1400/12/5 13:14:24

    جناب آقای وکیل پ خیلی تند نرو. کاری نکن که اسنادت را رو کنیم

    پاسخ
  • 68 حقگو 1400/12/5 13:11:10

    این متن نوشته ی یک وکیل مشهور استان است

    پاسخ
  • 69 حامی وجدان 1400/12/5 12:53:28

    ما شدیم بازیچه دست هدایتخواه و ادعای انقلابی بودن که فکر میکنند فقط خودش و خلقی پور و دهرابپور مسلمانن و بقیه کافر.ای کاش میشد باطن آدمهارو میدیدیم تا بدونین ذات امثال این آدمها چجوری هست و چه نقشه هایی در سر دارن ولی خداروشکر ذات اینها برای مردم رو شده.هدایتخواه من باهاش رفتم کربلا قبولش داشتم ولی در مسائل سیاسی و حرفهاش با کربلا رفتنش شک میکنم ک اینکاراش چیه اون کارهاش چیه.بخداقسم بعضی به اسم دین به دین ضربه میزنن و منافع خود را مدنظر قرار میدن.بعضی ها با تیغ ریش میزنن و بعضی ها با ریش تیغ میزنن.انسان باید برای رضای خدا کار کنه و حرف بزنه ن برای بزرگ بینی خود پیش مردم

    پاسخ
  • 70 محمد طاها 1400/12/5 12:26:55

    بسوزید و آب را دقیقا بریزید همانجایی که گر گرفته، هدایتخواه اسطوره است و تکرار نخواهد شد

    پاسخ
  • 71 ناشناس 1400/12/5 12:26:4

    صدای شکستن استخوان اصلاح طلبان به گوش می رسد با تهمت و فحش به امثال استاد هدایت خواه ره به جایی نمی برید سایه شوم اصلاح طلبان همیشه باعث کاهش قیمت نفت می شد اما در دوران هاشمی و خاتمی و روحانی اما در دوران احمدی نژاد و رییسی قیمت جهانی نفت بالا می رود

    پاسخ
  • 72 بویراحمد 1400/12/5 12:16:7

    پدرت رو بیامرز که قطره ای از..........و ....... های این انسان ............. رو بیان کردی

    پاسخ
  • 73 آگاه 1400/12/5 12:14:57

    نویسنده محترم سراسر بغض و کینه حاصل کمبودهای خودتو بیرون ریختی،،، انگار از یجایی میسوزی

    پاسخ
  • 74 انقلابی 1400/12/5 12:13:19

    درود بر استاد هدایت خواه بهتر از همه میدونین این مطالب از طرف ندای وحشت نوشته میشه و ندای فامیلی برای همیشه بار و بندیر خودش رو جمع خواهد کرد

    پاسخ
  • 75 بویراحمد سربلند 1400/12/5 12:11:38

    واقعا حرف دل ۹۰درصد مردم استان را زدی،درود به شرفت، این کلاه شهرضایی چیزی نمونده خودشو امام زمان معرفی کنه😀 ملاستار همون راه ............. ............را ادامه می‌داد بهتر میتونست مردم را دورخودش جمع کنه

    پاسخ
  • 76 بویراحمد اولیا 1400/12/5 12:8:33

    هدایت خواه کسی است که بخاطر مسایل ایلی و طایفه ای فردی بنام آشنا و بخاطر شکست و ناکارآمدی مخالفانش در شورا ، شورای پنجم رو وادار به انتخاب فردی بنام مقدم نمودند که ماحصل آن برای عموم کاملآ مشخص و قابل لمس هستش

    پاسخ
  • 77 تل زالی 1400/12/5 12:3:39

    البته هدایت خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ در رکاب آقای علی لاریجانی بودند و بعد از اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شد و ارزیابی فضا رو دیدن که به نفع احمدی نژاد است خودش رو به حلقه ی حامیان احمدی نژاد و جناب آقای حاج دهراب پور وصله زدند تا بتوانند جایگاهی داشته باشد و متاسفانه همین قضیه هم باعث شد که از این قضیه نهایت سو استفاده را بکنه و فرد ذلیلی بنام مسعود حسینی در عین ناباوری و ناکارآمدی و ناشایستگی ۳ سال سکان مدیریت این استان را بدست بگیره و اون همه خیانت را رقم بزنند . اگر قضیه احمدی نژاد و انتخاب ایشان به عنوان رییس جمهور نبود ، امثال هدایت خواه اصلأ نای ماندن در مجلس را نداشتن همانطور که یک سال نمایندگی ایشان در مصادف با دولت خاتمی بجز سکوت و گاها تعامل خروجی‌ دیگه ای نداشت .

    پاسخ
  • 78 کا خدا مراد 1400/12/5 11:56:17

    اینکه امثال این آقا باید رسوا بشن و پوچ بودن آنها به جامعه گفته بشه خوب است و اما این آقا یه مرده ی سیاسی است و زیاد نباید تابوت آن را در محضر دید قرار داد، چون به نوعی به آنها تنفس مصنوعی داده میشه که احیا بشن .

    پاسخ
  • 79 ناشناس 1400/12/5 11:46:11

    حالو ای خی معروف وابی راهش تخریب نی ،

    پاسخ
  • 80 ویسی پور 1400/12/5 11:44:46

    جسارت شجاعت و صداقت هدایت خواه اصلا قابل مقایسه با روشنفکر نیست

    پاسخ
  • 81 اردوان بیات 1400/12/5 11:23:24

    پوکید منفجر شد

    پاسخ
  • 82 اصلاح طلب 1400/12/5 11:22:29

    یکی از بهترین مطالبی که تا به امروز در مورد این جماعت دیدم

    پاسخ
  • 83 بویراحمد 1400/12/5 11:16:45

    این افراد استان را به فنا داده اند و الان خودش و اقای روشنف‌کر جنگ قدرت و حب بغض شخصی دارند و استان را به پرتگاه کشانده اند کوچکترین دستاوردی از این افراد پیدا نخواهید کرد

    پاسخ
  • 84 ناشناس 1400/12/5 11:3:42

    روشنفکر هدایتخواه دانشی و و

    پاسخ
  • 85 ارامش نیما 1400/12/5 11:2:9

    دستاکاش ما به جای گپ پیک و شعار به دستاوردها نگاه کنیم

    پاسخ
  • 86 بصیرت 1400/12/5 11:1:6

    بصیرت کجا بود یه مشت متوهم دور ایشان جمع شدن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها