یادداشت
گفتگو و گزارش

درگیری در دانشگاه یاسوج! / اعتراض تند عضو هیئت علمی به رئیس

درگیری در دانشگاه یاسوج! / اعتراض تند عضو هیئت علمی به رئیس

اَفتونیوز بعد از ظهر روز گذشته درگیری عجیبی در دانشگاه یاسوج صورت گرفت.

به گزارش افتونیوز بعدازظهر روز دوشنبه ۱۰ آبان در دفتر رئیس دانشگاه یاسوج واقع در ساختمان اداری یکی از اساتید غیربومی تقاضای دیدار با رئیس دانشگاه را داشت و این اصرار منجر به ملاقات و حضور وی در اتاق رئیس دانشگاه شد.

پس از دقایقی سروصدای داد و فریاد از اتاق رئیس دانشگاه بلند شد که کارکنان دفتر رئیس سراسیمه به اتاق عریان رفته و شاهد درگیری عضو هیئت علمی با رئیس دانشگاه شدند.

گویا این استاد غیربومی دانشگاه یاسوج به دلیل بیماری مادرش از مدتها پیش تقاضای انتقالی از دانشگاه را داشت که با او مخالفت می شد.

مشخص نیست در گفتگوی این استاد که در دانشگاه بسیار موجه بوده روحیه آرام و صبوری دارد با رئیس دانشگاه چه گذشته است که وی از کوره در می رود و فلاکس چای را به سمت رئیس دانشگاه پرت می کند که منجر به شکسته شدن شیشه اتاق رئیس می شود.

هر چند گفته می شود این عضو هیئت علمی در همین درگیری به تبعیض بین اساتید نزدیک به مدیران دانشگاه و بقیه اعضای هیئت علمی اعتراض کرده بود.

کارکنان دفتر رئیس وقتی تلاش می کنند این عضو هیئت علمی را به بیرون هدایت کنند با آنها نیز درگیری لفظی پیدا می کند و نهایتا با حضور حراست و برخی دیگر از عوامل، موضوع صورتجلسه می شود.

همچنین گفته می شود در پی این درگیری رئیس دانشگاه دچار افت فشارخون شده و دچار بی حالی می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها