یادداشت
گفتگو و گزارش

چراغ سبز استاندار برای پیگیری موارد مسئله‌دار در شرکت گاز استان

چراغ سبز استاندار برای پیگیری موارد مسئله‌دار در شرکت گاز استان

اولین نشست خبری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، در این نشست مسایل مختلفی مطرح و استاندار نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

سید علی احمد زاده در پاسخ به خبرنگار افتونیوز مبنی بر تضمین و حمایت حقوقی در راستای افشاگری اسناد و مدارکی که از شرکت گاز استان به دست سایت رسیده است گفت: از نقد و انتقاد رسانه ها استقبال می کنم و کسی حق شکایت از رسانه ها را ندارد.

احمدزاده ادامه داد: بنده به نقد رسانه‌ها احتیاج دارم، مرا با نقدهایتان له و لورده کنید، والله قسم شماها را نه مواخذه می‌کنم و نه از شماها شکایت خواهم کرد.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگار افتونیوز مبنی بر معرفی فردی معتمد از طرف استاندار برای در اختیار گذاشتن اسناد و مدارک مربوط به شرکت گاز استان گفت که این اسناد را آماده کنید و در اختیار ما قرار دهید.

به نظر می رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستای شعار اصلی دولت که مبارزه با فساد و تبعیض است با کسی تعارف ندارد و مصمم است که در این مسیر حرکت کند.

برخی از اسنادی که به دست مدیران سایت افتونیوز رسیده (اسامی افراد جذب شده، پروژه های عمرانی و خدماتی، مسایل پیمانکاری، صورت وضعیت های مالی، حقوق و پاداشهای خاص، مسایل پرسنلی، اجبار پیمانکاران به مراجعه به یک نمایندگی بیمه خاص و ....) که قابلیت انتشار دارند به زودی منتشر می شود. بقیه نیز برای پیگیری در اختیار استاندار و مسئول دفتر وی قرار داده می شود.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها