یادداشت
گفتگو و گزارش

چهره ی محجوب کارزار انتخابات گچساران در یک قدمی بهارستان

چهره ی محجوب کارزار انتخابات گچساران در یک قدمی بهارستان

افتونیوز - مهرداد فروغ منش (یادداشت مخاطبان)

بوی مهربانی و مدارا به مشام میرسد. علی رغم آنکه علیمراد جعفری نقش آفرین برخی رخداد های مهم گچساران بوده است،اما همواره چهره ی آرام و پیکره ی آراسته اش، ادب و نزاکت ،خیر خواهی و مردم داری را هدیه داده و به ارمغان آورده است، او را میتوان معدل جامعه ی بی غرض و آراسته ی گچساران و باشت دانست. علی رغم اعتقاد عمیق او و باور های خدشه ناپذیرش به نظام و انقلاب، اما هیچگاه ،نه از قِبّل سنگر بندی پشت مقدسات، بیگناهان را هدف تیر افترا قرار داده و نه با پرونده سازی های غیر اخلاقی دنبال کسب قدرت و تحصیل معیشت و انهدام رقیب بوده است.

چاه کنان به چاه افتاده دست در انبان به ناحق انباشته خویش کرده و رقیبی برای او به این کارزار آرام فرستاده اند تا آرامشی را که طی هفته های اخیر بر فضای سیاسی این دو شهرستان حاکم بود، دست خوش هیاهوی دروغ پردازان بلوغ یافته ای نماید که: قبای قلب حقیقت بر تن پوشیده و دشنه ی دشنام در دست گرفته و تیر و تبر تهمت و افترابر بی گناهان افکنده و چشم خرد را، که نیم بینا نموده به کلی نابینا نمایند.

اینبار تندیس تزویر و تنور تفرعن و ریا در لباس گربه ی عابد بروز و جلوه ای فریبنده یافته است،آنان که به قول تاجگردون راهنمای این همه بیدادگری شده تا گچساران مظلوم و محروم راکه به تازگی بر غلطک توسعه سوار گشته بود به ناکامی بکشانند،در هر پوستینی که باشند ناشناخته نیستند.

آنان دوباره با پوششی دیگر و آرایشی نوین برپاکسرشت مردان این دیار هجوم آورده اند تا بر پیکره رنجور و بیمار این دیار نحیف گشته ار بیداد تبهکاران،تازیانه شرم نوازند‌

اما جعفری مردی آرام و با ظرفیت گستره ی اندیشه متعالی اش،فراخنای مدارا و تحمل پذیری را هویدا مینماید، صفتی که امروز شهر ما بیش از هر زمان دیگری به ان نیازمند است .

این ویژگی ها را در کمتر کسی از رقبای او میتوان یافت، جعفری بی حاشیه و آرام تنها با تکیه بر پروردگار و اراده ی استوارش و بی تخریب هیچ رقیب به میدان این مبارزه آمد.

اینک اما زورق امید با بادبانی از عشق و مهربانی ناخدا مردی را فریاد میزند که پیام اور حقیقی دادگری و دوستی است تا امیدی که در دلهای ان دانشی مردان و ان با خرد بانوان این دیار جوانه زده بود رنگ خزان نگیرد و ساقه های لرزان این امید را استواری بخشد و بار دیگر گچساران عزیز را کانون توجهات قرار دهد.

جعفری آرام و بیصدا خیل عظیمی از نیک نامان ، خردمندان ، دانایان جوانان و بانوان ،اقوام و اقشار گوناگون این دیار را پشت سر خود جمع کرده تا یکبار دیگر به پرونده سازان و دغل بازان که بار ها ازمون بی توفیقی داشته اند و طشت تفرقه و تزویرشان از بام به زیر افتاده ،بر جای خویش بنشانند .

چهره ی محجوب و خویشتندار او مانع از پرده دری ها گشته که هویت حقیقی تزویر را برملا سازد.

بی تردید مردم گچساران به تجربه و به کرات شاهد این چاه کنی ها و نا داوری ها و ناداد گری ها بوده اند، یقینا آنان اینبار گونه ای به صحنه خواهند آمد که ریشه ی تظاهر و "سوگند دروغ" و دشمنان آشکار این مردم با استعانت از قادر متعال خشکانده ابدی خواهد گشت،

(انتشار این مطلب در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی باشد)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها