یادداشت
گفتگو و گزارش

تنش در جلسه استانداری/ اعتراض معاون دانشگاه آزاد یاسوج به نحوه انتخاب پژوهشگران استانی

تنش در جلسه استانداری/ اعتراض معاون دانشگاه آزاد یاسوج به نحوه انتخاب پژوهشگران استانی

جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان روز سه شنبه در سالن شماره ۱ استانداری برگزار شد که این نشست با تنش و اعتراض یکی از اعضا هیئت علمی دانشگاه آزاد همراه شد.

به گزارش افتونیوز، در این جلسه روز سه شنبه و به ریاست معاون منابع انسانی استاندار برگزار شد، صمد نجاتیان عضو هیئت علمی و معاون دانشگاه آزاد یاسوج با خطاب قرار دادن نماینده سازمان برنامه و بودجه استان گفت: انتخاب پژوهشگران برتر استان همراه با تبعیض بوده است.

وی ادامه داد: امتیاز پژوهشهای من نسبت به برخی از برگزیدگان استانی بالاتر بود اما نمیدانم به چه دلیل نام مرا حذف کردند.

در این جلسه عنوان شد که چون دانشگاه آزاد یاسوج در نمایشگاه هفته پژوهش سال ۹۸ شرکت نداشت اعضای هیئت علمی آن نیز از این رقابت حذف شده اند.

این در حالی است که طبق ادعای معاون دانشگاه آزاد، نماینده این دانشگاه در همه جلسات کارگره پژوهشی استان شرکت داشته و صورتجلسات نیز گواه این موضوع است و طبق نامه آقای عوض پور دبیر وقت کارگروه پژوهشی استان، حذف پژوهشگران دانشگاه آزاد از این رقابت استانی، به دلیل عدم شرکت این دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش، قانونی نیست و سازمان برنامه و بودجه در این خصوص اعمال سلیقه کرده است.

پس از سخنان انتقاد آمیز نجاتیان معاون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و مجادله با نماینده سازمان برنامه و بودجه استان، معاون استاندار که ریاست جلسه را برعهده داشت از نجاتیان میخواهد که به اعتراض خود پایان دهد و گرنه او را از جلسه اخراج می کند که در ادامه نجاتیان خود جلسه را ترک می کند.

[caption id="attachment_65383" align="aligncenter" width="640"] عکسها از پورتال اطلاع رسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برداشته شده است.[/caption]    
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 فرهنگی 1399/4/13 7:15:0

    سلام و ممنون از خبرهای خوب تون .ضمن تایید نظر قبلی .لازم میدامم عرض کنم .آیا بعضی از افرادی که در پستهای ستادی هستند طبق شرایط احراز پست ،صندلی شون و تحویل گرفتن ؟؟؟ متاسفانه در استان ما به نام دولت تدبیر و امید .در عمل کاملا بر عکس عمل شده ..وای به احوال پژوهش و خوردن لواشک در کنارش و قضاوت در خصوص مزه لواشک یا پژوهش

    پاسخ
  • 2 مهران 1399/4/12 7:33:20

    با سلام لطفا علت اعتراض را جویا شوید نمایشگاه هفته پژوهش همانطوری که از اسمش پیداست مکانی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقات مراکز آموزش عالی کشور است و این در حالی است که دو سه سالی است که این نمایشگاه بجای ارائه دستاوردهای پژوهشی تبدیل به دکان بازاری تبدیل شده که بجای دستاوردهای پژوهشی ترشک و لواشک و ترشی و خرما و ... در آن ارئه میشود و به مراکز آموزش عالی استان اعلام میکنند که باید بابت یک غرفه ۱۶ متری مبلغ دو تا سه میلیون تومان پرداخت نمایند . حال عدم حضور در نمایشگاهی که هدفش بالا بردن سطح دانش و ارائه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی است میبایست به عنوان عدم انتخاب پژوهشگران اولین مرکز آموزش عالی استان بدل شود .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها