یادداشت
گفتگو و گزارش

توانمندی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از گردشگران بلغاری

توانمندی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از گردشگران بلغاری

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یاسوج از توانمندی کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از گردشگران بلغاری خبر داد.

به گزارش افتونیوز به نقل از فارس، علی اکبری در نشست با سفیر بلغارستان در محل اتاق بازرگانی یاسوج با بیان ظرفیت‌های عظیم گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان از نظر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی برای جلب و جذب گردشگر یکی از استان‌های پر ظرفیت و دارای بسترهای خوب در راه توسعه این صنعت است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان افزود: استان ما با داشتن مواهب طبیعی و خدادادی فراوان از جمله چشمه‌ساران و آبشارها و جنگل‌ها و آب و هوای چهار فصل می‌تواند مقصد گردشگری بسیاری از گردشگران و جهانگردان از اقصی نقاط دنیا باشد.

این فعال در حوزه گردشگری تصریح کرد: سالانه تعداد زیادی از گردشگران ایرانی، کشور بلغارستان را مقصد گردشگری خود قرار می‌دهند که باید ما نیز از این امکان بهره‌مند شویم تا بتوانیم پذیرای توریست‌های بلغاری و کشورهای شرق اروپا باشیم.

اکبری در ادامه موقعیت استراتژیک استان کهگیلویه و بویراحمد را در بین دو شهر تاریخی اصفهان و شیراز فرصتی برای حضور گردشگران و جهانگردان در این استان دانست و گفت: باید از این ظرفیت خوب و استثنایی برای توسعه گردشگری خود استفاده کنیم.

وی حضور سفیر بلغارستان در استان را فتح بابی برای ارتباطات هر چه بیشتر به خصوص در حوزه گردشگری دانست و گفت: کشور بلغارستان تجربیات خوبی در این صنعت دارد که می‌تواند در راه توسعه و تعالی صنعت گردشگری کشور و استانمان مورد استفاده قرار گیرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها